Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Työsopparissa varmaan lukee työnantajana Subway mutta baarissa sanoisin kaikille naisille että olen töissä Pentagonissa mikä ei periaatteellisesti ole valhe. Tonhan voisi viedä vielä pidemmälle sanomalla että on parempi minun itseni ja sinun kannalta etten paljasta tuota tarkemmin sen enempää. Semmoinen mystisyyden verho siihen katsos.Jos on töissä subwayssä sämpylän vääntäjänä joka sijaitsee pentagonissa, nii onko silloin töissä pentagonissa vai subwayssa sämpylän vääntäjänä?
Työsopparissa varmaan lukee työnantajana Subway mutta baarissa sanoisin kaikille naisille että olen töissä Pentagonissa mikä ei periaatteellisesti ole valhe. Tonhan voisi viedä vielä pidemmälle sanomalla että on parempi minun itseni ja sinun kannalta etten paljasta tuota tarkemmin sen enempää. Semmoinen mystisyyden verho siihen katsos.
Miksi kysyt? Oletko santahaminassa puolustusvoimien alueella sämpylää vääntämässä vai kyselet kaverin puolesta?Jos on töissä subwayssä sämpylän vääntäjänä joka sijaitsee pentagonissa, nii onko silloin töissä pentagonissa vai subwayssa sämpylän vääntäjänä?