Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Nykyinen ohjeettomuuteen tähtäävä suunta on erittäin epätervetullut.

Ohjemanuskat ovat olleet aivan henkitoreissaan koko tämän ja edellisen konsolisukupolven. Taistelu hävittiin oikeastaan siinä vaiheessa kun pc peleissä luovuttiin laatikkopakkauksesta. Jonkun Arcanuminkin ohje oli luokkaa kirja, jossa käytiin läpi vaikka mitä rotujen historioista lähtien. Nykyisten tasoisten manuskojen sisältö arvo on luokkaa nolla, mutta kyllähän se silti harmitti kun Battlefieldiä avatessa manuska oli luokkaa 2 sivua ja sekin sisälsi lähinnä varoitustekstit.

Uuden Ipodin hankinta olisi edessä ja Classic 160GB himottaisi. Olen lukenut paljon että laitteessa olisi hiljainen äänenvoimakkuuden taso. Itsellä on perus Sennheiserin in-ear napit. Onko kellään kokemusta laitteesta ja nimenomaa sen äänenvoimakkuudesta? Ei olisi kiva ostaa suhteellisen kallista laitetta josta ei sitten lähdekään tarpeeksi ääntä. Pikaista vastausta tarvitsisin.

Uuden Ipodin hankinta olisi edessä ja Classic 160GB himottaisi. Olen lukenut paljon että laitteessa olisi hiljainen äänenvoimakkuuden taso. Itsellä on perus Sennheiserin in-ear napit. Onko kellään kokemusta laitteesta ja nimenomaa sen äänenvoimakkuudesta? Ei olisi kiva ostaa suhteellisen kallista laitetta josta ei sitten lähdekään tarpeeksi ääntä. Pikaista vastausta tarvitsisin.

Itselläni on tuo Classic 80gb, muutaman vuoden vanha. Ei ole sen kummempaa ongelmaa äänenvoimakkuuden kanssa, kunhan säätää Itunesissa äänenvoimakkuuden muutos-namiskan siihen +100%. Kyllähän musiikki kuuluu varmaan ihan hyvin ilman tuotakin normaaleilla in-ear kuulokkeilla, mutta itse ainakin koen mukavammaksi sen että ei tarvitse veivata volume-palkkia tappiin asti.
Ja ottaa myös asetuksista jonkun rajoittimen pois. Näin itse olen tehnyt ja olen ollut tyytyväinen. Toivottavasti auttoi.

Niin siis ipadeissähän on aina ollut se volumen rajoitus kuulovauruioiden välttämiseksi. Sen on aina saanut asetuksista pois, mutta moni ei sitä tiedä edes et siel sellanen tunsi on.

Kiitos vastauksista!
Löysinkin netistä jo ratkaisun ongelmaan minkä luulisi toimivan, ainakin komenttien perusteella.

Enable hidden folders.
In Windows Explorer,go to "Tools", "Folder Options". Then click on the tab called "View", and under "Hidden Files and Folders", click "Show Hidden Files and Folders".
Navigate ("My Computer" to double-click on the icon of your attached iPod) to the hidden folder named "iPod_Control", and once there click on the folder "Device". Once there, copy the file named "_volumelocked" to a folder on your hard drive then delete it from the iPod.
Eject your iPod. Then, restart your iPod. You can do this by holding down the center and menu button for at least 6 seconds. If using an iPod Nano, hold down the center button and menu button simultaneously for about 10 seconds.
Once your iPod has rebooted, check and make sure that it worked. Simply go into "Settings", "Volume Limit". If it asks for a PIN, you did it WRONG. Retry the above procedure.

Mikähän mahtaa olla ongelmana, kun ostin juuri tänään uuden koneen ja aluksi toimi ihan täydellisesti, mutta nyt ei enää toimi langaton. Virheilmoitus näyttää tältä:
kohteella langaton verkkoyhteys ei ole kelvollista ip-määritystä
Yritin googlailla, mutten löytänyt apua.

Edit: Kokeilin nyt myös pleikkarilla ja senkään langaton ei toimi! Tuo netti on toiminut tähän asti suht hyvin ilman vastaavaa ongelmaa. Langalla tuo toimii ihan hyvin. Jännintähän tässä on se, että signaali on 100% kummassakin laitteessa ja modeemin sivuilla (siis niillä mitkä se purkki itse ylläpitää ja mistä saa säädellä asetuksia) näyttää kaikki langattomatkin laitteet, vaikkei niillä nettiin asti pääse.

Edit2: Niin ja ongelmaan ratkaisuksi windows käskee käynnistämään modeemin uusiksi yms. muttei tuo auta. Vaihtelin jopa noita piuhojakin tuloksetta.

Edit3: Otin FIPS:in (Federal Information Prosessing Standards) pois käytöstä ja langaton kävi toimimaan. En tosin ymmärrä miten tuolla asetuksella voi olla MITÄÄN vaikutusta pleikkarin yhteyteen, kun se kerran on windowsin oma säätö.

Onko muilla HTC:n käyttäjillä omgelmia sen kello/sää widgetin kanssa? Ennen se näytti paikkakunnan, mutta nykyään se näyttää pelkän suomen siinä paikkakunta kohdassa. Olen yrittänyt googlesta kattella miten sen sais palautettua ennalleen mutta eipä mitään apua ole löytynyt.

Laitetaan nyt vielä yks kysymys samaan vestiin. Itse aika uutena Xboxin omistajan kysyisn sellaista, kun tänään loppui toi 1kk ilmainen gold jäsenyys ja konsolin mukana tuli se 3kk gold jäsenyys. Niin koodin laitettua se rupesi kysymään kaikkia osoite tietoja ja puhelin numeroita. Ihmettelin vaan, että mitähän microsoft noillakin tiedoilla tekee.

Onko tosiaan nii et missään HD digiboxissa ei toimi plustv? Edes noilla vanhoilla ca-moduuleilla tms. Jolla kortti nyttenkin on tv:ssä kiinni. Noissa boxeissahan on ci+ korttipaikka ja siihen käsittääkseni ca moduuli käy, mutta plustv:kö ei toimi silläkään?

Tarttisin 3d blu-ray soittimen ja tallentavan digiboksin ja Samsungilla ois niiden yhdistelmä. Mut täysin turha, koska tarviin nimenomaan maksukanavien tallennukseen kun booxtv hoitaa ilmais kanavat...

Onko tosiaan nii et missään HD digiboxissa ei toimi plustv? Edes noilla vanhoilla ca-moduuleilla tms. Jolla kortti nyttenkin on tv:ssä kiinni. Noissa boxeissahan on ci+ korttipaikka ja siihen käsittääkseni ca moduuli käy, mutta plustv:kö ei toimi silläkään?

Tarttisin 3d blu-ray soittimen ja tallentavan digiboksin ja Samsungilla ois niiden yhdistelmä. Mut täysin turha, koska tarviin nimenomaan maksukanavien tallennukseen kun booxtv hoitaa ilmais kanavat...

HD digibokseissa kortti pitää linkittää digiboksin kanssa ja PlusTV ei ole ottanut kuulemani mukaan linkitystä käyttöön eli PlusTV:n perseilyn takia ei toimi. Tällästä huhua olen ainakin kuullut...

Sit ollaan perhana ilman blu-ray soitintakin. Älytöntä tollanen. Maikkarin kanavia kun ei taida tv-viihteen puolelta saada. :/

Mistä sais apua blogin ulkoasun suunnitteluun ja toteutukseen?
Mä en kertakaikkiaan osaa hyödyntää kunnolla bloggerin työkalua, eikä mulla ole tarpeeksi hyvää taiteellista silmää suunnitteluun.

Nykyinen ulkoasu on jotenkin liian tusinakamaa ja tunkkaisen oloinen. Toi mun blogi ja sen myötä tulleet asiat alkavat olla sen verran merkityksellisiä, että katson satsaamisen olevan nyt tärkeää.

Mistä sais apua blogin ulkoasun suunnitteluun ja toteutukseen?
Mä en kertakaikkiaan osaa hyödyntää kunnolla bloggerin työkalua, eikä mulla ole tarpeeksi hyvää taiteellista silmää suunnitteluun.

Nykyinen ulkoasu on jotenkin liian tusinakamaa ja tunkkaisen oloinen. Toi mun blogi ja sen myötä tulleet asiat alkavat olla sen verran merkityksellisiä, että katson satsaamisen olevan nyt tärkeää.
Käväsin tuolla sun blogissa ja ainut ulkoasuun liittyvä vika mielestäni on, että kannattaisi siirtää nuo vasemmalla olevat jutut oikealle. Samalla tuo varsinainen tekstialue siirtyisi vasemmalle päin ja auttaisi lukua reilusti. Nythän se tekstialue on siellä oikealla. Tämä nykyinen toteutus toimisi ehkä arabiaksi kirjoitetussa blogissa... :rolleyes:

Kiitos! Minäpä kokeilen sitä tähän alkuun. Se teksti kun siellä on se pääpointti, niin sille tietysti pitäisi antaa suurin tila :)

Onko kellään kokemuksia Finnsatin FH05-HDR -digiboksista? Kyseessä on siis nauhoittava boksi, joka ei aivan satasella tunnu toimivan. Muuten siis vaikuttaa aikamoisen mukavalta laitteelta, mutta kun viime päivinä kun olen pistänyt ohjelmia ajastumaan, niin lopputuloksena on vain 5min pitkä pätkä ohjelmaa. Sama on toistunut aivan jokaisella ohjelmalla, jota olen koettanut nauhoittaa, sen pituudesta riippumatta. Viestiä olen pistänyt tässä viikonloppuna myös tukeen, mutta onko tämä ongelma tuttu myös muille?

Edit. Näemmä en ole ainoa, kellä moinen ongelma esiintyy. Netistä löytyi keskustelua asiasta ja ei tuohon tunnu ratkaisua olevan. Hätäapuna ehdotetaan lisäämällä jo valittuihin ajastuksiin yksi ylimääräinen minuutti. Eli lopetusaikaan +1 minuutti. Ei näin.

Onks Bugbear myynyt Flatout-lisenssin? Uusin (jo julkaistu) Flatout on jonkun Team 6:n kehittämä ja kuulemma aivan hirveää ripulipaskaa. Eurogamerin arvostelussa sai yhen pisteen kymmenestä...

Onks Bugbear myynyt Flatout-lisenssin? Uusin (jo julkaistu) Flatout on jonkun Team 6:n kehittämä ja kuulemma aivan hirveää ripulipaskaa. Eurogamerin arvostelussa sai yhen pisteen kymmenestä...

Siitä en tiiä, että onko myynyt, koitin ettii vähä googlella mutten löytänyt. Näyttää kyllä aika huonolta peliltä, katoin pari pelivideoo youtubesta ja metacritic näyttää komeelta kans 23/100 :D

Flatoutin lisenssi oli Empire Interactiven omistuksessa, yhtiön mennessä konkurssiin vuonna 2009 oikeudet myytiin. Lisenssi on monen omistajan kautta päätynyt valitettavasti Strategy Firstin haltuun.

Flatoutin lisenssi oli Empire Interactiven omistuksessa, yhtiön mennessä konkurssiin vuonna 2009 oikeudet myytiin. Lisenssi on monen omistajan kautta päätynyt valitettavasti Strategy Firstin haltuun.

Jaahas, mennyt kokonaan ohi tuo, se selventääkin paljon. Kiitti tiedosta. Jotenkin oletin että Bugbear itse omistaisi Flatoutin oikeudet.

Mikähän on ongelma, sain uude koneen jouluna (HP ProBook) ja siin oli hyvä soneran 3g mobiiliverkkoyhteys, mut se on ollu ny 5 päivää ihan helvetin hitaalla..
Onko kenelläkään ideaa mistä se vois johtua? vaikka on 4/5 palkkia niin silti vaan erittäin hidas...

Mikähän on ongelma, sain uude koneen jouluna (HP ProBook) ja siin oli hyvä soneran 3g mobiiliverkkoyhteys, mut se on ollu ny 5 päivää ihan helvetin hitaalla..
Onko kenelläkään ideaa mistä se vois johtua? vaikka on 4/5 palkkia niin silti vaan erittäin hidas...

Oisko menny siirtorajat umpeen jolloin nopeus laskee jonnekkin 64kbps kieppeille tietääkseni. Katoppa sieltä näkyykö 3g-liittymälle saapuneita tekstiviestejä siinä HP:n connection managerissa (?) vai mikä sen ohjelman nimi olikaan HP:lla joka hoitaa ton yhteyden. Soneran täysnetti (rofl) yhteydellä saa 20Gb tiedonsiirtoa vain maksiminopeudella ja sen jälkeen yhteys tapetaan matelunopeudelle. Siitä pitäisi tulla tekstiviesti liittymään kun 80% on käytetty ja toinen viesti kun 20Gb on täynnä.

Ylös Bottom