Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Minkälaiset nappikuulokkeet kannattaisi ostaa? 50€ olisi käyttää rahaa niihin.

Semmoiset jotka on sinun korviisi sopivat.
Nappikuulokkeitahan ei kovin hyvin voi kaupoissa kokeilla, eikä niitä myöskään voi palauttaa jos olet paketin avannut. Itse tykästyin sangallisiin nappikuulokkeisiin kun semmoiset ostin (skull candyn n.20e, PSP:lle)
Normi napit itselläni rupeaa painamaan eikä pysy röörissä.
Käyttötarkoituskin olisi ihan hyödyllistä tietää? Lenkille, matkustamiseen, meluisaan tilaan...?
http://ii.alatest.com/product/full/7/0/Skullcandy-Chop-Headphones-Black-White-0.jpg
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oiskohan muutes kukaan ollu menossa huomenna la 11.2 pk-seudulta treelle? Voisin hypätä kyytiin jos näin on, vr ei houkuta ja omalla ei uskalla mennä koska ajokunnon saavuttaminen sunnuntaina voi kestää.
Heitän toki benziini rahaa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Milloin säätyjärjestelmä lakkautettiin Suomessa? Wikipediastakaan ota selvää. Onko se nyt tuo vuosi 1906 sitten? Tai kysytäänpä näin: oliko säätyjärjestelmä olemassa vielä vuoden 1913 Suomessa ja jos ei, niin oliko järjestelmän "henki" yhä läsnä, eli vaikka järjestelmää ei enää teknisesti ollut olemassa, käyttäydyttiin silti edelleen sen mukaisesti (esimerkiksi avioliittojen tapauksessa (aatelinen nai aatelisen, eikä talonpojan ja näin))?

EDIT: Tjaa, kuullema itse järjestelmää ei tosiaan tuohon aikaan enää ollut, mutta sen mukaan elettiin kuitenkin tuolla "rahvaan" keskuudessa. Eduskunnassahan tuo järjestelmä ei enää toiminut.

Äikän yo-kokeesta siis kyse. :P
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Exectalle:
Tässä ote kirjasta "Suomalaisen arjen historia 3: Modernin Suomen synty"

Työväenliikkeen nousu oli samalla osa laajaa järjestäytymisen, yhdistymisen ja uudenlaisten yhteistyömuotojen synnyn aaltoa, joka oli muutoinkin aikakaudelle ominaista. Kansa oli sananmukaisesti liikkeessä, kun suomalainen yhteiskunta ja Venäjän helmassa miltei salaa syntyvä kansallisvaltio hakivat muotoaan vanhan sääty-yhteiskunnan ja sen rajat rikkovan modernin teollisen ja kaupungistuvan yhteiskuntamuodon ristiriitaisessa murroksessa. Säädyn ja syntyperän luomat hierarkiat vetäytyivät käydem viivitystaistelua rahavallan, luokkayhteiskunnan ja siihen soveltuvan etujärjestäytymisen tieltä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oma kysymys tähän perään:
Millainen televisio on pelaamisen kannalta paras? Plasma vs. LED?
 
Jollain tietoa mikä on tullimaksujen määrä radio-ohjattavissa. Pienoismalleissa tais olla 4,7% et käytetäänkö sitä myös noihin..vai aiheuttaakin se elektroniikka sisällä isomman määrän?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mörö.Kysyisin tosta PS3:N netti yhteyden hankkimisesta.Ku mulla ei oo WLAN,vaan mokkula pelillä mennään ni tähän vissii keksitty tää reititin? Jos on ni miten ton reitittimen saa pelaa ku semmosen tuolta kaapista tuliteränä löysin:eek: Kertokaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oma kysymys tähän perään:
Millainen televisio on pelaamisen kannalta paras? Plasma vs. LED?

Itse valitsin pelitelkkariksi plasman ja ledin väliltä ledin. Tiedä en, mutta lukenu oon plasmasta, että esim. jos on pelissä jotain kuvia tai "mittareita" jotka pysyvät kauan aikaa muuttumattomina voi kuva "palaa" televisioon kiinni. Mutta kaipa uudemmissa laadukkaissa plasmoissa on sellainen nollaustoiminto, jolla voi nuo palaneet kuvat häivyttää. Ja ilmeisesti plasma syö enemmän virtaakin, tiettyhän nuista selville saa energialuokan ja voi omilla telkkarin säädöillä virrankulutusta hallita.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Itse valitsin pelitelkkariksi plasman ja ledin väliltä ledin. Tiedä en, mutta lukenu oon plasmasta, että esim. jos on pelissä jotain kuvia tai "mittareita" jotka pysyvät kauan aikaa muuttumattomina voi kuva "palaa" televisioon kiinni. Mutta kaipa uudemmissa laadukkaissa plasmoissa on sellainen nollaustoiminto, jolla voi nuo palaneet kuvat häivyttää. Ja ilmeisesti plasma syö enemmän virtaakin, tiettyhän nuista selville saa energialuokan ja voi omilla telkkarin säädöillä virrankulutusta hallita.

Ei ole myöskään kokemusta mutta olen ymmärtänyt, että nuo kiinnipalamiset ovat historiaa jos ei ihan sitä halvinta plasmaa valitse. Neuvoja olisi helpompi antaa jos tietäisi hintahaitarin jne.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kiitos! Täällä oltiin hätäisiä ja uusi töllö kotiutui. LG:n plasmaan päädyttiin hartaiden tutkailujen ja vertailujen jälkeen :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mörö.Kysyisin tosta PS3:N netti yhteyden hankkimisesta.Ku mulla ei oo WLAN,vaan mokkula pelillä mennään ni tähän vissii keksitty tää reititin? Jos on ni miten ton reitittimen saa pelaa ku semmosen tuolta kaapista tuliteränä löysin:eek: Kertokaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Jos siinä sun reitittimessä on usb-liitin mokkulalle niin kokeilepas kytkeä mokkula siihen kiinni. Ps. yksi huutomerkki on varmasti riittävä määrä huutomerkkejä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Semmonen ongelma ilmeni pari päivää sitten, että tällä läppärillä en voi enää katsoa muille sivuille linkattuja youtube-videoita. Esim. konsolifin ja riemurasia. Sitten ite youtubessa videot näkyy :confused: En oo kyllä mitään muutoksia tehnyt (tai sitten olen kännissä vloppuna mutten muista). Käyttöjärjestelmänä Windows 7.
 
Pistin nettitullaukseen tuon koodin mukaan ja tullauspäätökseen tuli et "tulliton" vain alvit meni. :S katsotaan nyt tuleeko kyselyä perään.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Sattuipas tässä päivällä todella erikoinen tilanne. Keitin kananmunat ihan normaaliin tapaan ja laitettuani ne kulhoon odottamaan syömistä kuulin
pienen vinkaisun. Vinkuminen kuului siis sieltä kulhosta, joten erottelin kananmunat ja laitoin äänekkään yksilön omaan kuppiin odottamaan
jatkotoimenpiteitä.

Pikaisella googletuksella en löytänyt vastaavaa tapausta tai ylipäätään mitään tähän liittyvää.
Miten helvetissä kaupassa myytävän, saati sitten keitetyn munan sisällä voi kehittyä poikanen?
Pitäisi varmaan tuhota tuo muna jotenkin sillä jos se nyt edes kuoriutuu(mitä en kyllä usko) niin sillä varmasti on tuollaisten olosuhteiden jälkeen
jonkinlainen kehityshäiriö, enkä edes toivo perheenlisäystä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Auttakaa!! Minulla PS3 ja siinä Moveohjain joka toimii ihan oikein.Sain lahjaksi Playstation 3 Move navigaatio-ohjaimen.Ongelmana on nyt sellainen,kun
pelaan Little Big Planet 2,sta Move kapulalla ja otan
navigaatio-ohjaimen toiseen käteen en saa LBP2 pelissä enää oman kuun työkalusalkkua ja tavarasäkkiä auki.Jos kokeilen Move ohjaimella ja PS3,sen omalla ohjaimella pelata niin työkalusalkku ja tavarasäkin saan sillein auki.Mikä asetus on pielessä ja kertokaa miten asetuksia muutan että ne olisi oikein.
Ohjaintenasetuksissa 1-7 säätö mahdollisuus,mitä nämä ovat?
Kiitos avusta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Sattuipas tässä päivällä todella erikoinen tilanne. Keitin kananmunat ihan normaaliin tapaan ja laitettuani ne kulhoon odottamaan syömistä kuulin
pienen vinkaisun. Vinkuminen kuului siis sieltä kulhosta, joten erottelin kananmunat ja laitoin äänekkään yksilön omaan kuppiin odottamaan
jatkotoimenpiteitä.

Pikaisella googletuksella en löytänyt vastaavaa tapausta tai ylipäätään mitään tähän liittyvää.
Miten helvetissä kaupassa myytävän, saati sitten keitetyn munan sisällä voi kehittyä poikanen?
Pitäisi varmaan tuhota tuo muna jotenkin sillä jos se nyt edes kuoriutuu(mitä en kyllä usko) niin sillä varmasti on tuollaisten olosuhteiden jälkeen
jonkinlainen kehityshäiriö, enkä edes toivo perheenlisäystä.

Avasitko munan? Oliko siellä mitään?
 
Ylös Bottom