Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meiltä itsesiassa löytyy kyseiset luurit, mutta sovittaessa pojan päähän niitä tuli välittömästi tyly tuomio, että liian isot ja tuntuu epämukavalta.
Täällä on muksulla tämmöiset ja noi ainakin olisi todella kevyet ja kuulemma hyvät päässä.

 
mistä tämä ongelma vois johtua? tabletilla saman firman netti ja ei ongelmia.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_2022-03-10-10-46-12-33_3f76808b89d2117205aad87459958156__01.jpg
    Screenshot_2022-03-10-10-46-12-33_3f76808b89d2117205aad87459958156__01.jpg
    5,6 KB · Lukukerrat: 22
Mitenkö tuo crossplay toimii esim Mortal Kombat 11?

Kaverit olis PCllä ja Ps4lla niin onko jotain jujua miten ne voi pyytää peliin vai pitääkö mennä vaan samaan roomiin niiden kanssa? Ja pystyykö game chatissa höpöttelee jos on eri platformilla?
 
Kertokaa tyhmälle, että onko adlibriksen nykyiset sivut suunniteltu aivan perseelleen vai olenko idiootti joka ei vain tajua sillä mä olen scrollannut tuon sivun ylhäältä alas monta kertaa eikä sillä ole tuotteen hakua, sisään kirjautumista tai edes ostoskoria.
Mä jopa klikkasin noita tarjolla olevia kirjoja ostoskoriin eikä siltikään ilmestynyt mitään ilmoitusta ostoskorista ja mun oli pakko käyttää googlea jotta voisin etsiä sen kirjan mitä haluan.

Otin testiksi myös adblockin pois päältä eikä sekään auttanut mitään.
Firefox käytössä.

https://www.adlibris.com/fi
 
Kertokaa tyhmälle, että onko adlibriksen nykyiset sivut suunniteltu aivan perseelleen vai olenko idiootti joka ei vain tajua sillä mä olen scrollannut tuon sivun ylhäältä alas monta kertaa eikä sillä ole tuotteen hakua, sisään kirjautumista tai edes ostoskoria.
Sivun ylälaidassa nuo kaikki olivat mulla heti saitille saapuessa.
 

Liitetiedostot

  • 11CD69CD-94F0-4EB7-A8F6-25896F90DD9A.png
    11CD69CD-94F0-4EB7-A8F6-25896F90DD9A.png
    2,6 MB · Lukukerrat: 15
Mulla näkymä on edelleen sama mitä ennen.
Koitin vielä varmuudeksi ottaa adblockin pois ja mennä ihan googlen kautta tuonne eikä mikään muuttunut.
Käytössä uusin foxin versio.
Chromella tuo näyttää toimivan kuten kuuluu,
 
Heitetääs toinen kysymys.
Täällähän oli joku tilannut japanista sen lootan joka sisältää kaikenlaista syötävää niin onko tietoa miten tulli suhtautuu siihen jos vaikka tilaa kerralla sen 12kk jäsenyyden?
Tuo kuitenkin maksetaan kerralla ja sen jälkeen tulee vaan uusi paketti postissa joka kuukausi.
Aina ärsyttää kun katselee japanissa asuvien tubettajien videoita ja usein niillä on just nuo sponssina ja pakettien sisältö näyttää aina niin hyvältä ja ääneen kiroan kuinka haluaisin tilata, mutta suomen tulli ja posti on mitä on.

Mulla on viimeisimpien uudistusten jälkeen jäänyt ulkomaan tilaukset kokonaan tekemättä kun saanut lukea iotechin puolelta kuinka paketit vaan makaa tullissa vaikka niistä on tehty vapautuspyyntö ja ilmeisesti tuokaan prosessi ei ole niin helppo mitä ennen jossa piti vaan lähettää sähköpostilla kuitti ostoksesta joka todistaa hankinnan olevan alle 22e tai mikä se nykyään onkaan.

Mä en todellakaan halua alkaa säätämään tullin kanssa joka kuukausi tuollaisesta.
 
EU:n sisältä kyllä tilaaminen toimii edelleen. Monet kiinalaiset romukaupat ovat sen vuoksi laittaneet varaston EU-alueelle, josta voi tilata roinaa ilman pelkoa tulleista. Varmaan tuo yleistyy vielä entisestään. Mutta tosiaan, ei ole noiden uusien tullisääntöjen jälkeen tullut tilattua mitään EU:n ulkopuolelta, muuta kuin noiden tullit kiertävien systeemien kautta.
 
Kertokaapas viisaammat, miten on mahdollista että mm. paikallisessa S-Marketissani yhden 1,5 litran Pepsi Maxin ostaminen tulee kalliimmaksi kuin kahden? Enkä tarkoita nyt mitään litrahintaa, vaan konkreettista kertaostokseen kuluvaa rahasummaa, joka on tuplapakkauksella 26 senttiä halvempi. Tuosta kun vähennetään vielä pantti, niin yksi pullo on 66 senttiä kalliimpi ostaa kuin kaksi. :D Ei mitään alennuskampanjoita, vaan molemmat samalla hyllyllä normaalihinnoilla. Ei sillä että valittaisin, mutta ihmettelen.
20220518_192857.jpg20220518_192902.jpg
 
Kertokaapas viisaammat, miten on mahdollista että mm. paikallisessa S-Marketissani yhden 1,5 litran Pepsi Maxin ostaminen tulee kalliimmaksi kuin kahden? Enkä tarkoita nyt mitään litrahintaa, vaan konkreettista kertaostokseen kuluvaa rahasummaa, joka on tuplapakkauksella 26 senttiä halvempi. Tuosta kun vähennetään vielä pantti, niin yksi pullo on 66 senttiä kalliimpi ostaa kuin kaksi. :D Ei mitään alennuskampanjoita, vaan molemmat samalla hyllyllä normaalihinnoilla. Ei sillä että valittaisin, mutta ihmettelen.
Näytä liitetiedosto 8782Näytä liitetiedosto 8783

Monessa K-marketissa taitaa Coca Cola Zeron kohdalla sama hinnoittelu että halvemmaksi tulee ostaa 2 päkki mitä 1 pullo.
 
Ylös Bottom