Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olisiko heittää vinkkiä laadukkaasta kaapelista?
Ihan vaan Cittarista/Prismasta (en enää muista) ostin, enkä merkkiä katsonut. Ei tässä mielestäni vikaan voi mennä, jos uuden kaapelin ostaa. Aiemmassa viestissäni tarkoitin huonolaatuisella lähinnä jotain todella vanhaa ja kulunutta letkua.

Onko täällä matikka neroja?
Aloitin do not open pelin ja tähän asti pulmat oli ihan ok, mutta sitten peli heitti matikka / logiikka pulman mikä on täyttä hepreaa mulle ja koska peli generoi nuo pulmat niin vastausta ei löydä edes netistä.
En löytänyt edes selitystä miten tuo pitäs osata ratkaista sillä pelin tarjoamat vinkit ei auta ollenkaan.

Se pulma.
Kulmissa olevat numerot voi vaihtaa 1-28 välillä.

Do Not Open 3.jpg

Näiden avulla pitäs ratkaista.

Do Not Open 2.jpg

Do Not Open 1.jpg

Tämä oli oikea ratkaisu yhdessä letsplay videossa eikä senkään pelaaja tajunnut tuota ja sitten joku chatissa ratkaisi ton parissa minuutissa.

ratkaisu.jpg

Onko täällä matikka neroja?
Aloitin do not open pelin ja tähän asti pulmat oli ihan ok, mutta sitten peli heitti matikka / logiikka pulman mikä on täyttä hepreaa mulle ja koska peli generoi nuo pulmat niin vastausta ei löydä edes netistä.
En löytänyt edes selitystä miten tuo pitäs osata ratkaista sillä pelin tarjoamat vinkit ei auta ollenkaan.

Se pulma.
Kulmissa olevat numerot voi vaihtaa 1-28 välillä.

Näytä liitetiedosto 18714

Näiden avulla pitäs ratkaista.

Näytä liitetiedosto 18715

Näytä liitetiedosto 18716

Tämä oli oikea ratkaisu yhdessä letsplay videossa eikä senkään pelaaja tajunnut tuota ja sitten joku chatissa ratkaisi ton parissa minuutissa.

Näytä liitetiedosto 18717
Tuossa let's playssa näköjään vain laskettiin yhteen, mutta tuossa sun ongelmassa pitää myös kertoa koska 110 ei riitä numerot yhteenlaskuun, ja taas 37 on alkuluku niin siihen on pakko olla yhteenlasku, tuota kautta tuota voi lähteä kehittelemään.

5 * 22 = 110, 22 + 15 = 37 ja loppu ratkeaa itsestään. Oikeat numerot näköjään löytyy kalenterista ympyröityinä, vaihtoehtoja on siten vähemmän.

Pitänee tutustua peliin.

Tuossa let's playssa näköjään vain laskettiin yhteen, mutta tuossa sun ongelmassa pitää myös kertoa koska 110 ei riitä numerot yhteenlaskuun, ja taas 37 on alkuluku niin siihen on pakko olla yhteenlasku, tuota kautta tuota voi lähteä kehittelemään.

5 * 22 = 110, 22 + 15 = 37 ja loppu ratkeaa itsestään. Oikeat numerot näköjään löytyy kalenterista ympyröityinä, vaihtoehtoja on siten vähemmän.

Pitänee tutustua peliin.
Kiitos. Viimeinkin pääsin eteenpäin.
Tämähän on vielä siitä "kiva", että kun olet ratkaissut huoneen pulmat niin kuolematon monsteri tulee ovesta läpi ja jos jäät kiinni niin sen lisäksi, että huone aloitetaan alusta niin jopa silloin peli generoi uudet pulmat joten mulla on aamusta asti ollut peli vaan pausella.

Jos meinaat ostaa niin suosittelen isoa alennusta sillä normisti tämä on pleikalla 25e ja jos ei jää jumiin johonkin pulmaan kuten minä niin pelin läpäisee alle kahdessa tunnissa.
Tämähän tulee myös fyysisen ovrdark psvr2 pelin mukana ja silleen tämä on ok extra kun tuo fyysinen versio on vain 31e ja pelkkä ovrdark maksaa storessa 30e.

Pyynti ei ole myynti. Käytettyjen pelien hinnottelussa on monta tapaa. Osa haluaa päästä peleistä eroon hinnalla millä hyvällä, osa hinnoittelee pelinsä törkeästi yläkanttiin ja laittaa saman ilmoituksen aina uudestaan, jos ei mene kaupaksi. Joskus voi löytyä joku, joka haluaa juuri sen pelin ja on valmis maksamaan siitä enemmän kuin on järkevää.

Pyynti ei ole myynti. Käytettyjen pelien hinnottelussa on monta tapaa. Osa haluaa päästä peleistä eroon hinnalla millä hyvällä, osa hinnoittelee pelinsä törkeästi yläkanttiin ja laittaa saman ilmoituksen aina uudestaan, jos ei mene kaupaksi. Joskus voi löytyä joku, joka haluaa juuri sen pelin ja on valmis maksamaan siitä enemmän kuin on järkevää.
Kiitos vastauksestasi ymmärrän.

Osa viehätyksestä käytettyjen pelien ostamisessa on niiden "metsästys". Törkyhinnalla saa aina pelin kuin pelin, mutta on hienoa kun löytää jonkun pelin mukavan halpaan hintaan. Tietysti jollekin tämä aspekti voi olla pikemminkin rasittavaa, mutta itse tykkään kierrellä kirppareita ja selata netin kauppapaikkoja löytöjen toivossa.

Rambo The Game ei noin yleisesti ole halvimmasta päästä, mutta usein olen nähnyt Xbox 360 -version liikkuvan 20-30e tietämillä. Onko se sitten kallista, on jokaisen päätettävissä.

Osa viehätyksestä käytettyjen pelien ostamisessa on niiden "metsästys". Törkyhinnalla saa aina pelin kuin pelin, mutta on hienoa kun löytää jonkun pelin mukavan halpaan hintaan. Tietysti jollekin tämä aspekti voi olla pikemminkin rasittavaa, mutta itse tykkään kierrellä kirppareita ja selata netin kauppapaikkoja löytöjen toivossa.

Rambo The Game ei noin yleisesti ole halvimmasta päästä, mutta usein olen nähnyt Xbox 360 -version liikkuvan 20-30e tietämillä. Onko se sitten kallista, on jokaisen päätettävissä.
Kirjakeräilijänä voin sanoa, että tuo pätee myös kirjoihin :D

Itse olen ihmetelly varsinkin Super Mario 3D All-Starsin hintapyyntöjä. Joo, onhan se rajattu painos ja myynti loppui tiettyyn hetkeen mutta kyllä kai sitä kaupoista jokainen halukas sai ostettua? Onhan se tietty kiva ajatella että on "150 euron peli" hyllyssä ja maksoi siitä itse 40 euroa.

Googlella pikaisesti katselin niin Huuto.netissä ollut pari myynnissä 75 ja 80 eurolla eikä ole kelvannut. Käytäntö siis eroaa teoriasta, eli saa pyytää mutta ei tunnu kelpaavan halvemmallakaan.

Itse olen ihmetelly varsinkin Super Mario 3D All-Starsin hintapyyntöjä. Joo, onhan se rajattu painos ja myynti loppui tiettyyn hetkeen mutta kyllä kai sitä kaupoista jokainen halukas sai ostettua? Onhan se tietty kiva ajatella että on "150 euron peli" hyllyssä ja maksoi siitä itse 40 euroa.

Googlella pikaisesti katselin niin Huuto.netissä ollut pari myynnissä 75 ja 80 eurolla eikä ole kelvannut. Käytäntö siis eroaa teoriasta, eli saa pyytää mutta ei tunnu kelpaavan halvemmallakaan.
Juuri tuosta myynnin loppumisesta johtuen Super Mario 3D All-Starsissa on ylimääräistä ilmaa hinnassa. Varsinkin kun tätä oikein mainostettiin Nintendon toimesta, että on rajallinen painos.

Toisaalta jos saan pelin ostettua VPD:stä 136 eurolla (https://www.vpd.fi/super-mario-3d-all-stars-switch-kaytetty.html), niin en tietenkään osta sitä joltain random tyypiltä huuto.netistä 150 eurolla. Toki tuo 136 euroa on pelistä liikaa, ihan niinkuin 80 euroakin on. Sitten kun hinta on kohdallaan, niin sehän menee kaupaksi, joten tässä mielessä hyvä että markkina määrittää hintaa ainakin jonkin verran.

Viimeksi muokattu:
Juuri tuosta myynnin loppumisesta johtuen Super Mario 3D All-Starsissa on ylimääräistä ilmaa hinnassa Varsinkin kun tätä oikein mainostettiin Nintendon toimesta, että on rajallinen painos.
Niin, syitä siis toki on mutta ei ne pyyntihinnat tunnu oikeasti toteutuvan.

Toisaalta jos saan pelin ostettua VPD:stä 136 eurolla (https://www.vpd.fi/super-mario-3d-all-stars-switch-kaytetty.html), niin en tietenkään osta sitä joltain random tyypiltä huuto.netistä 150 eurolla. Toki tuo 136 euroa on pelistä liikaa, ihan niinkuin 80 euroakin on. Sitten kun hinta on kohdallaan, niin sehän menee kaupaksi, joten tässä mielessä hyvä että markkina määrittää hintaa ainakin jonkin verran.
Se 150 euroa oli Gigantin hinta: https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelit/super-mario-3d-all-stars-switch/215210

Huuto.netistä, Torista ja vastaavista nimenomaan saanee halvemmalla ja siellä sitä olikin yritetty myydä siihen 80 euron hintaan. Eikä silti ollut mennyt kaupaksi.

Eli pyyntihinnat on mitä on. Käytännössä tuota saanee vaikka 50 eurolla. Ei ehkä joka päivä ja milloin vain mutta kun sopiva hetki tulee. Uskoisin kuitenkin tasaiseen tahtiin olevan tarjolla alle 150 euron vaikka ei 50 eurolla saisikaan.

Piti ihan hakutoiminnolla tarkistaa, ja näköjään itse olen vuonna 2022 ostanut tuon 3D All-Starsin hintaan 35€ huuto.netistä. Ilmeisesti ihan hyvä diili siis. Muoveissa se odottelee pelivuoroaan vieläkin. :D

Ylös Bottom