Doctor Pepper
Well-Known Member
Antennipiuhat ovat nykyään pääosin hyvälaatuisia ja häiriösuojattuja. Ei kannata ostaa ohuinta ja halvinta mahdollista.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihan vaan Cittarista/Prismasta (en enää muista) ostin, enkä merkkiä katsonut. Ei tässä mielestäni vikaan voi mennä, jos uuden kaapelin ostaa. Aiemmassa viestissäni tarkoitin huonolaatuisella lähinnä jotain todella vanhaa ja kulunutta letkua.Olisiko heittää vinkkiä laadukkaasta kaapelista?
Tuossa let's playssa näköjään vain laskettiin yhteen, mutta tuossa sun ongelmassa pitää myös kertoa koska 110 ei riitä numerot yhteenlaskuun, ja taas 37 on alkuluku niin siihen on pakko olla yhteenlasku, tuota kautta tuota voi lähteä kehittelemään.Onko täällä matikka neroja?
Aloitin do not open pelin ja tähän asti pulmat oli ihan ok, mutta sitten peli heitti matikka / logiikka pulman mikä on täyttä hepreaa mulle ja koska peli generoi nuo pulmat niin vastausta ei löydä edes netistä.
En löytänyt edes selitystä miten tuo pitäs osata ratkaista sillä pelin tarjoamat vinkit ei auta ollenkaan.
Se pulma.
Kulmissa olevat numerot voi vaihtaa 1-28 välillä.
Näytä liitetiedosto 18714
Näiden avulla pitäs ratkaista.
Näytä liitetiedosto 18715
Näytä liitetiedosto 18716
Tämä oli oikea ratkaisu yhdessä letsplay videossa eikä senkään pelaaja tajunnut tuota ja sitten joku chatissa ratkaisi ton parissa minuutissa.
Näytä liitetiedosto 18717
Kiitos. Viimeinkin pääsin eteenpäin.Tuossa let's playssa näköjään vain laskettiin yhteen, mutta tuossa sun ongelmassa pitää myös kertoa koska 110 ei riitä numerot yhteenlaskuun, ja taas 37 on alkuluku niin siihen on pakko olla yhteenlasku, tuota kautta tuota voi lähteä kehittelemään.
5 * 22 = 110, 22 + 15 = 37 ja loppu ratkeaa itsestään. Oikeat numerot näköjään löytyy kalenterista ympyröityinä, vaihtoehtoja on siten vähemmän.
Pitänee tutustua peliin.
Kiitos vastauksestasi ymmärrän.Pyynti ei ole myynti. Käytettyjen pelien hinnottelussa on monta tapaa. Osa haluaa päästä peleistä eroon hinnalla millä hyvällä, osa hinnoittelee pelinsä törkeästi yläkanttiin ja laittaa saman ilmoituksen aina uudestaan, jos ei mene kaupaksi. Joskus voi löytyä joku, joka haluaa juuri sen pelin ja on valmis maksamaan siitä enemmän kuin on järkevää.
Kirjakeräilijänä voin sanoa, että tuo pätee myös kirjoihinOsa viehätyksestä käytettyjen pelien ostamisessa on niiden "metsästys". Törkyhinnalla saa aina pelin kuin pelin, mutta on hienoa kun löytää jonkun pelin mukavan halpaan hintaan. Tietysti jollekin tämä aspekti voi olla pikemminkin rasittavaa, mutta itse tykkään kierrellä kirppareita ja selata netin kauppapaikkoja löytöjen toivossa.
Rambo The Game ei noin yleisesti ole halvimmasta päästä, mutta usein olen nähnyt Xbox 360 -version liikkuvan 20-30e tietämillä. Onko se sitten kallista, on jokaisen päätettävissä.
Juuri tuosta myynnin loppumisesta johtuen Super Mario 3D All-Starsissa on ylimääräistä ilmaa hinnassa. Varsinkin kun tätä oikein mainostettiin Nintendon toimesta, että on rajallinen painos.Itse olen ihmetelly varsinkin Super Mario 3D All-Starsin hintapyyntöjä. Joo, onhan se rajattu painos ja myynti loppui tiettyyn hetkeen mutta kyllä kai sitä kaupoista jokainen halukas sai ostettua? Onhan se tietty kiva ajatella että on "150 euron peli" hyllyssä ja maksoi siitä itse 40 euroa.
Googlella pikaisesti katselin niin Huuto.netissä ollut pari myynnissä 75 ja 80 eurolla eikä ole kelvannut. Käytäntö siis eroaa teoriasta, eli saa pyytää mutta ei tunnu kelpaavan halvemmallakaan.
Niin, syitä siis toki on mutta ei ne pyyntihinnat tunnu oikeasti toteutuvan.Juuri tuosta myynnin loppumisesta johtuen Super Mario 3D All-Starsissa on ylimääräistä ilmaa hinnassa Varsinkin kun tätä oikein mainostettiin Nintendon toimesta, että on rajallinen painos.
Se 150 euroa oli Gigantin hinta: https://www.gigantti.fi/product/gaming/pelit/super-mario-3d-all-stars-switch/215210Toisaalta jos saan pelin ostettua VPD:stä 136 eurolla (https://www.vpd.fi/super-mario-3d-all-stars-switch-kaytetty.html), niin en tietenkään osta sitä joltain random tyypiltä huuto.netistä 150 eurolla. Toki tuo 136 euroa on pelistä liikaa, ihan niinkuin 80 euroakin on. Sitten kun hinta on kohdallaan, niin sehän menee kaupaksi, joten tässä mielessä hyvä että markkina määrittää hintaa ainakin jonkin verran.