J Juhis82 Active Member Tänään klo 12:48 #3 921 MInne voisi viedä vanhat guitar/band hero aikaiset soittimet? Rummut, kitarat ja sitten yks kosketinsoitin.
MInne voisi viedä vanhat guitar/band hero aikaiset soittimet? Rummut, kitarat ja sitten yks kosketinsoitin.
I Ihmehulttio Active Member Tänään klo 13:26 #3 922 Juhis82 sanoi: MInne voisi viedä vanhat guitar/band hero aikaiset soittimet? Rummut, kitarat ja sitten yks kosketinsoitin. Klikkaa laajentaaksesi... Mua kiinnostaisi Kysy joltain paikalliseltä nuorisotalolta tai sit heität toriin.
Juhis82 sanoi: MInne voisi viedä vanhat guitar/band hero aikaiset soittimet? Rummut, kitarat ja sitten yks kosketinsoitin. Klikkaa laajentaaksesi... Mua kiinnostaisi Kysy joltain paikalliseltä nuorisotalolta tai sit heität toriin.
IlpoNuokko Well-Known Member Tänään klo 13:27 #3 923 Juhis82 sanoi: MInne voisi viedä vanhat guitar/band hero aikaiset soittimet? Rummut, kitarat ja sitten yks kosketinsoitin. Klikkaa laajentaaksesi... Jos on PS3:lle toimivia soittimia niin olisin kiinnostunut ostamaan. Sopuhintaan tietenkin.
Juhis82 sanoi: MInne voisi viedä vanhat guitar/band hero aikaiset soittimet? Rummut, kitarat ja sitten yks kosketinsoitin. Klikkaa laajentaaksesi... Jos on PS3:lle toimivia soittimia niin olisin kiinnostunut ostamaan. Sopuhintaan tietenkin.
J Juhis82 Active Member Tänään klo 17:12 #3 924 IlpoNuokko sanoi: Jos on PS3:lle toimivia soittimia niin olisin kiinnostunut ostamaan. Sopuhintaan tietenkin. Klikkaa laajentaaksesi... Täytyy olla rehellinen ja olen 95% varma ettei toimi eli ovat rikkinäisiä valitettavasti. Ei niitä muuten noin paljon oliskaan kertynyt
IlpoNuokko sanoi: Jos on PS3:lle toimivia soittimia niin olisin kiinnostunut ostamaan. Sopuhintaan tietenkin. Klikkaa laajentaaksesi... Täytyy olla rehellinen ja olen 95% varma ettei toimi eli ovat rikkinäisiä valitettavasti. Ei niitä muuten noin paljon oliskaan kertynyt