Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Instagram kysymys :) Tosin tähän ei varmaan osaa vastata kun ne jotka paljon käyttää instaa täällä ja seurannut/pitänyt nimenomaan livejä

Onko se normaalia että jos seuraa liveä jossa 3 tai 4 katsojaa ja yksi niistä lähtee, mutta silti siellä ylhällä, jossa on kaikkien niiden nimet jotka osallistuneena liveen, niin on myös tämän lähtijän nimi pitkään. Tyyliin jopa 10 minuuttia. Meinaan kun selvästi näkyy että vaan 2 ihmistä livessä mutta silti siinä listassa voi olla jope 4 henkilön nimi
 
Mitä pidätte parkkeeraus tyylistä?
Mietin jopa rikosilmoituksen tekoa, koska tostahan pääsee vain kävellen ohi.
 
Viimeksi muokattu:
Pitäiskö tässä näkyä jotain?
Pitäisi.
Jostain syystä en pysty liittämään kuvaa. Valinta tulee ja valitsen kuvan mutta se ei tule saitille..?!?

Miten saan kuvan tänne?

Äärettömän hankalaksi on tänne saitille edes kuvan postaaminen tehty.
Mikä vittu teitä oikein vaivaa?!?

Mulla on galleriassa kuva..miten liitän sen tänne??

Miksi tää paska saitti ei anna liittää kuvaa?

Otan tosta alhaalta liitä tiedosto ja kuitenkaan kuvaa ei tule?!?

Voiko se olla niin, että mulla on liian uusi Androidi versio luurissa, ettei tää ennen Jeesusta luotu forkka vain tunnista juttuja?!?
 
Viimeksi muokattu:
Tähän on lisätty kuva Google Pixel 7:n Chrome-selaimella.

Screenshot_20230101-173924.png

@Kurpitza: En siis näillä tiedoin osaa sanoa, mikä kohdallasi voisi olla pielessä. Mulla on tuossa Pixel 7:ssä asennettuna Android 13 QPR2 Beta 1, eli ei tuon uudempaa softaa käytännössä olekaan. Foorumisoftasta se ei ainakaan tuntuisi olevan kiinni.
 
Tähän on lisätty kuva Google Pixel 7:n Chrome-selaimella.

Näytä liitetiedosto 10396

@Kurpitza: En siis näillä tiedoin osaa sanoa, mikä kohdallasi voisi olla pielessä. Mulla on tuossa Pixel 7:ssä asennettuna Android 13 QPR2 Beta 1, eli ei tuon uudempaa softaa käytännössä olekaan. Foorumisoftasta se ei ainakaan tuntuisi olevan kiinni.

En tiedä mikä mätti, ehkä olin liian kännissä ettei sormet osuneet oikeaan kohtaan, mutta tuntuu toi nyt toimivan.IMG_20221203_183706.jpg

Toinen tyhmä kysymys. Jos haluaisin vastata uudella viestillä ketjuun, niinkuin nyt tein, niin miksi tämä tulee osaksi tota mun edellistä viestiä?
 
Viimeksi muokattu:
Jos haluaisin vastata uudella viestillä ketjuun, niinkuin nyt tein, niin miksi tämä tulee osaksi tota mun edellistä viestiä?
En ymmärrä, mitä tarkoitat. Mikä tulee osaksi edellistä viestiäsi?

Jos haluat lähettää ketjuun viestin, jossa ei ole mitään lainausta mukana, niin senkus kirjoitat siihen ketjun lopussa olevaan tyhjään viestilaatikkoon ja lähetät.
 
En ymmärrä, mitä tarkoitat. Mikä tulee osaksi edellistä viestiäsi?

Jos haluat lähettää ketjuun viestin, jossa ei ole mitään lainausta mukana, niin senkus kirjoitat siihen ketjun lopussa olevaan tyhjään viestilaatikkoon ja lähetät.
Lisähuomiona tähän se, että jos olet viimeinen joka ketjuun on kirjoittanut ja kirjoitat uuden viestin, niin foorumisofta automaattisesti yhdistää nämä viestit, jos edellisestä viestistäsi ei ole kulunut liian pitkä aika. Joku teknologiavelho voinee kertoa tarkan ajan kauanko edellinen viestisi pysyy "aktiivisena", jos se on ketjun uusin viesti.
 
Juuri tuota tarkoitin. Aika hämmentävä ominaisuus.
Ah joo. Se on ihan tarkoituksella tehty ominaisuus tuplapostausten ehkäisemiseksi. En nyt lonkalta muista, mikä se aika kahden viestin välillä pitää olla, jotta tuo automaattinen yhdistäminen tapahtuu. Joitain tunteja se taisi olla.
 
Onko mitään tietoa onko tuohon Far Cry 3 Blood Dragonin classic Editioniin tullut mitään patchiä, että olis 60fps?
 
Ah joo. Se on ihan tarkoituksella tehty ominaisuus tuplapostausten ehkäisemiseksi. En nyt lonkalta muista, mikä se aika kahden viestin välillä pitää olla, jotta tuo automaattinen yhdistäminen tapahtuu. Joitain tunteja se taisi olla.

Mitä itse tarkkaillut niin noin 2h pitää olla viestien välillä.
 
Ylös Bottom