Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Toi talon vanhuus on suhteellista. Meillä on normisulakkeet (rivari) ja talo on valmistunut 1984. Kieltämättä noi kytkinsulkakkeet on käteviä (tuli aikanaan 4 vuotta asuttua asunnossa missä oli).

Mä kyllä luulen, että toi sulakkeen vaihto ei se ongelma ole kysyjälle vaan se että pelit katkeaa kun laitteista menee virta. Tosin yllämainituilla konsteilla ei mene.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mä kyllä luulen, että toi sulakkeen vaihto ei se ongelma ole kysyjälle vaan se että pelit katkeaa kun laitteista menee virta. Tosin yllämainituilla konsteilla ei mene.
Se on kyllä todella ärsyttävää, jos sähköt katkeaa kesken pelin. Kerran pelattiin serkun kanssa Crash Bash melkeen kokonaan läpi yhessä illassa ja sitten joku helvetin idiootti ampui raketilla sähköjohdot poikki pihalla. (Näin ainakin muistelisin.)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Toi talon vanhuus on suhteellista. Meillä on normisulakkeet (rivari) ja talo on valmistunut 1984. Kieltämättä noi kytkinsulkakkeet on käteviä (tuli aikanaan 4 vuotta asuttua asunnossa missä oli).

Joo kyllähän noita tietty vielä vähän uudemmistakin taloista löytyy. Ja käteviähän ne on. Mutta itse on tullut asusteltua jo muutama vuosi 2000-luvun loppupuolen taloissa, niin on päässyt melkein kokonaan unohtumaan tuo sulakkeiden vaihtaminen...

Mä kyllä luulen, että toi sulakkeen vaihto ei se ongelma ole kysyjälle vaan se että pelit katkeaa kun laitteista menee virta. Tosin yllämainituilla konsteilla ei mene.

Juu meni hieman off-topiciksi tämä...:eek:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kun puhun headsetin mikkiini(kun se on kiinni tietokoneessa) niin kuulen oikeanpuolisesta kuulokkeesta koko ajan oman puheeni esim, vaikka en edes puhuisi skypessä.Helppiä tarvitaan!
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Olisiko fiksua suomentaa FAQ (Frequently Asked Questions) ja ottaa siitä käyttöön suomenkielinen lyhenne UKK (Usein kysytyt kysymykset)?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Katsoin juuri Inceptionin, ja huomasin tässä monia ristiriitaisuuksia:

- Miksi uneksija ei voinut enää viimeisessä tehtävässä muokata unimaailmaa, vaikka aikaisemmin oli selvästi osoitettu, että tämä on mahdollista, vaikka kohde eli unitilan alitajunnallaan täyttäjä olisikin toinen kuin itse uneksija (katso: Cobbin ja Ariadnen harjoittelukohtaus)?
- Miten Eames onnistui uneksimaan käsiinsä kranaatinheittimen, ja miksi eivät sitten uneksineet saman tien vaikka tankkia, jolla olisivat musertaneet vastarinnan ensimmäisellä tasolla? Miksi eivät tehneet vastaavaa temppua alemmilla tasoilla?
- Koska Eames osoitti, että unessa voi muuttaa fyysistä olomuotoaan eli käsitystään itsestään, miksi ei esimerkiksi hintelä Arthur uneksinut itseään vaikkapa vähän väkevämmäksi, jotta vartijoiden piekseminen hotellikäytävässä olisi helpottunut? Missä ylipäätään tällaisen muokkauksen rajat sitten menevät?
- Koska Arthurin uni menetti painovoimansa pakettiauton pudotessa, miksi samaa ei tapahtunut myös Eamesin unelle?

Elokuvahan on erittäin päräyttävä ja inspiroiva, mutta tällaiset kysymykset nakertavat ikävästi vakuuttavuutta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Välillä ottaa päähän nämä eri sivustojen ponnahdus ikkunat. Väitän että itse en edes näe nykyään mitä niissä mainostetaan, suljen vain automaattisesti ikkunan. Sama koskee sivustojen laidoilla olevia "kiinteitä" mainoksia, niitä ei vain "näe".
Mutta kysymys. Kuka on saanut osto virikkeen ponnahdus ikkunasta ja ostanut jotakin?
Olen tästä yhden tutkimuksen nähnyt 1-2 vuotta sitten. Silloin ainakin todettin, että äärinmäisen tehottomia, vaikka idea tuntuu hyvältä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Olen tästä yhden tutkimuksen nähnyt 1-2 vuotta sitten. Silloin ainakin todettin, että äärinmäisen tehottomia, vaikka idea tuntuu hyvältä.
Massaan nähden äärimmäisen tehotonta mutta jos arkimaailmaan rinnastaisi niin ei tarvitse kuin miettiä mahdollisuutta pelata muutama tuhat tai kymmenen tuhatta riviä lottoa ilmaiseksi joka ikinen päivä. Kauankohan kestäisi, että edes mainitsemisen arvoisesti nasahtaisi? :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Menin ja tilasin ostosvimmoissani Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earthin xboxille. Oliko näin, että tämä kyseinen peli bugasi hieman, jos 360:lla sitä pelaa vai toimiiko ongelmitta?

Tänään tuli peli ja parin minuutin pikatestin perusteella vaikuttaisi varsin tunnelmaiselta teokselta. Tunnelmaan liittyen huomasin, että äänibugi tosiaan riivaa eli musiikki loistaa kokonaan poissaolollaan.

Siihen liittyen kysynkin, että kuinka eeppiset musakit tässä oikein on? Menetänkö paljon tunnelmasta ja kannattaako suosiolla kaivaa jostain vanha Xbox vai voinko jatkaa 360:llä ilman omatunnontuskia? Tarkennetaan vielä, että peliäänet toimivat moitteetta. Vain musiikki puuttuu.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Siihen liittyen kysynkin, että kuinka eeppiset musakit tässä oikein on? Menetänkö paljon tunnelmasta ja kannattaako suosiolla kaivaa jostain vanha Xbox vai voinko jatkaa 360:llä ilman omatunnontuskia? Tarkennetaan vielä, että peliäänet toimivat moitteetta. Vain musiikki puuttuu.

Joskus tuli tota pelattua vanhalla boksilla ja ei siinä muistaakseni ollut mitenkään kummoset musat. (Aika tylsää pimputusta)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Olen ehkä ostamassa uusia kuulokkeita lähinnä musiikin kuunteluun, kannattaako ostaa kuulokevahvistin samalla, esim. BEHRINGER HA400 - Thomann Verkkokauppa?

Minkäänlaista vahvistinta kun en enää omista... Joskus aiemmin ollut Kossin studiokuulokkeet, jotka oli suoraan koneessa kiinni, mutta mokomat hajosivat. Nyt mennyt usb-liitännällä olevalla Microsoft Lifechat LX-3000 headsetillä, mutta musiikin kanssa noi jättää aika paljon toivomisen varaa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mutta kysymys. Kuka on saanut osto virikkeen ponnahdus ikkunasta ja ostanut jotakin?
Olen tästä yhden tutkimuksen nähnyt 1-2 vuotta sitten. Silloin ainakin todettin, että äärinmäisen tehottomia, vaikka idea tuntuu hyvältä.

En minä ainakaan. Sama homma ollut mulla, että välittömästi sulje namiskaa kun on popup iskenyt ruutuun. Onneksi adblock on keksitty eikä ole sen jälkeen tarvinnut noista kärsiä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

^ Täytyy kyllä todeta, että en muista yhtäkään minua koskettavaa mainosta nähnyt. Yleensä kyseessä on jokin nettipokerisivusto, amerikassa sijaitseva/ostettavissaoleva tuote tai jokin muu mahdollisimman kaukana minusta oleva asia. Jos niissä mainostettaisiin jotain vähän... tavallisempaa, niin sitten ehkä.

"Alepassa maito on alennuksessa" saattaisi olla jo sellainen, joka saisi ostoreaktion aikaan.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Nokian edesmenneessä verkkokaupassa oli hyviä pop-up -ikkunoita. Kun jäi selaamaan jonkin puhelimen tietoja hieman pidemmäksi aikaa, aukesi ikkuna jossa oli 10% alennuskoodi kyseisen luurin ostoon.

En kyllä silti ostanut, koska muualta sai alennuksen jälkeenkin halvemmalla.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Steamista ei ollut apua niin kysytääs, olisiko täällä joku joka osaisi auttaa. Elikkäs probleema on seuraavanlainen: Ostin Call of Duty 4: Modern Warfaren Steamista, ja kun yritän liittyä servereille multiplayerin puolella, tulee teksti "keycode in use".

Mitä pitäisi tehdä? ;_____;
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Nyt mennyt usb-liitännällä olevalla Microsoft Lifechat LX-3000 headsetillä, mutta musiikin kanssa noi jättää aika paljon toivomisen varaa.

Minulta löytyy kyseiset kuulokkeet ja käytän niitä PS3:lla ja skypessä, joissa ne toimii heti kun ne laittaa kiinni, mutta kerran koitin koneelta musiikkia kuunnella, niin ei toiminut. Koitin laittaa mikseristä äänet niihin, mutta ei vieläkään toiminut.

Elikkä miten saisin äänet kuulumaan?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Steamista ei ollut apua niin kysytääs, olisiko täällä joku joka osaisi auttaa. Elikkäs probleema on seuraavanlainen: Ostin Call of Duty 4: Modern Warfaren Steamista, ja kun yritän liittyä servereille multiplayerin puolella, tulee teksti "keycode in use".

Joko peli bugaa tai joku käyttää oikeasti sun keycodea, itellä tekee tota kanssa silloin tällöin, mutta aina on päässyt takaisin parin tunnin odottelun jälkeen.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Joko peli bugaa tai joku käyttää oikeasti sun keycodea, itellä tekee tota kanssa silloin tällöin, mutta aina on päässyt takaisin parin tunnin odottelun jälkeen.

Mites tästä sitten eteenpäin? Ajattelin ottaa yhteyttä Steamiin s-postilla mutta eipä mistään löytynyt.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Minulta löytyy kyseiset kuulokkeet ja käytän niitä PS3:lla ja skypessä, joissa ne toimii heti kun ne laittaa kiinni, mutta kerran koitin koneelta musiikkia kuunnella, niin ei toiminut. Koitin laittaa mikseristä äänet niihin, mutta ei vieläkään toiminut.

Elikkä miten saisin äänet kuulumaan?

Mulla ainakin joutuu vaihtelemaan oletuslaitetta tuolta toistolaitteista, mulla on kaiuttimet, nämä kuulokkeet ja HDMI äänilähtö käytössä, hieman ärsyttävää. Eli siis vaihda oletuslaite kuulokkeisiin; kakkosnappia tuossa ilmaisinalueen äänikuvakkeen kohdalla, sieltä toistolaitteet, valitse headset ja paina aseta oletus-nappia.
 
Ylös Bottom