Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kirjautuessani KonsoliFINin keskustelualueelle kännykälläni kohdassa uusimmat viestin on myös muuta osio
( Konsolifin chat, xbox Live gameranking, KonsoliFIN Online ) päällekäin. Näin on ollut alusta saakka ja tähän päivään asti olen silti päässyt keskustelualueelle, kunnes tänään yritin ja nyt aukeaa vaan tuo Muuta osio.

Eli en pääse ollenkaan keskustelualueelle puhelimellani. Miksi ja miten saan tilanteen normalisoitua?Kiitos!
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kertoisitko puhelimen merkin ja mallin niin helpottaa tiedon etsimistä.

Muistaakseni Kainin luuri oli Samsung Galaxy S 2. Itsekään en osaa nyt suoralta kädeltä sanoa ratkaisua tuohon ongelmaan. Omalla HTC Desirella surffailu täällä on onnistunut ainakin tähän mennessä ilman ongelmia.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eli en pääse ollenkaan keskustelualueelle puhelimellani. Miksi ja miten saan tilanteen normalisoitua?Kiitos!

Tutustumalla ohjelmaan nimeltä tapatalk. Helpottaa foorumeiden selailua puhelimella, löytyy myös ilmainen versio, joten ei tarvitse työntää paria euroa hukkaan, jos ei pidäkään.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Samsung galaxy S II löytyy ja olen dataillut vain luurin omalla oletus selaimella. Ja tämä ongelma ilmaantu vasta tänään ja olen jo useita viikkoja käyttänyt luurilla KooFinniä niin miksi se olisi yhtäkkiä muuttunut? :confused: Pitää joo kokeilla toisella selaimella sitten..
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Muistaakseni Kainin luuri oli Samsung Galaxy S 2. Itsekään en osaa nyt suoralta kädeltä sanoa ratkaisua tuohon ongelmaan. Omalla HTC Desirella surffailu täällä on onnistunut ainakin tähän mennessä ilman ongelmia.
Mulla menee HTC Desirellä foorumin "uusimmat viestit" ja "Muuta" päällekkäin. Muitakin menee päällekkäin, mutta tuo harmittaa, kun käytän lähinnä tuota "uusimmat viestit" namiskaa. Näkyykö maagisilla tai muilla Desiren käyttäjillä vakiselaimella toi yläpalkki oikein? Mikähän mättää? Tämä ongelma ollut jo pitkään.

Taptalkin hylkäsin, kun se ei mielestäni toiminut oikein. Ei näyttänyt aina kaikkia viestejä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mulla menee HTC Desirellä foorumin "uusimmat viestit" ja "Muuta" päällekkäin. Muitakin menee päällekkäin, mutta tuo harmittaa, kun käytän lähinnä tuota "uusimmat viestit" namiskaa. Näkyykö maagisilla tai muilla Desiren käyttäjillä vakiselaimella toi yläpalkki oikein? Mikähän mättää? Tämä ongelma ollut jo pitkään.

Nyt kun tsekkasin, niin näyttääpi tekevän meikäläiselläkin aivan saman homman. Eli nuo mainitsemasi asiat menevät Desiren oletuselaimessa valitettavasti päällekäin. En ole tuohon niin tarkasti ilmeisesti kiinnittänyt huomiota, kun itse en taas tuota kyseistä toimintoa niin aktiivisesti käytä. Harmillinen homma tuo kuitenkin on. Taptalkia olen itsekin testannut, mutta en siihen oikein tykästynyt. Mielestäni pystyn surffaamaan foorumilla aivan tarpeeksi kätevästi tuon selaimen avulla.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kain, laita Lightweight version kännykässä foorumi, niin kaikki on reilassa sen jälkee. :p
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onko yhtään mitenkään mahdollista kaapata samaan aikaan SD-videota, kun pelaa HDMI:n kautta? Tai onko mitään keinoa, millä saa SD-videokaappauspelisession aikana pelattua itse suht koht hyvällä laadulla? Videokaappauslaatu on siis tällä hetkellä ihan ok, mitä postasin testinä Youtubeen, mutta en saa yhtään tappoja, jos on niin surkea kuvalaatu pelatessa. :( Eli mw2 ja cod4 postaus yotubeen toimii, mutta sellaisella kuvanlaadulla ei tule mitään materiaalia youtubeen postattavaksi.. :D

Siis tuollahan joutuu pelaamaan 576p/i kuvanlaadulla? Ei sitä saa paremmaksi kun tuo laite pystyy kaappaamaan kuvaa vain komposiitistä joka tukee vain 576p max.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kain, laita Lightweight version kännykässä foorumi, niin kaikki on reilassa sen jälkee. :p

Kokeilin tuotakin, mutta kun ei auta niin ei auta. Kokeilin myös Firefoxia, operaa ja dolphin HD:tä ja kaikissa menee päällekkäin. Ja näköjään muillakin samaa ongelmaa. Nyyh!! Epätoivo! :(
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten helposti sulake kärähtää/palaa? Olisin järjestämässä 4 hengen lanit omakotitalossa. Eli palaako sulake, jos ihan normissa olohuoneessa on 3x24" HD-telkkua, 1x47" HD-telkku, läppäri kokoajan päällä soittamassa musaa 2.1 kajarisetillä ja 4x Pleikka3:sia? :D Ei oo hajuakaan miten helposti sulakkeet palaa ja se pilais hyvän illan, jos lanien kannalta parhaimmasta huoneesta lähtis virrat. :( Jos sulake ei pala tällaisesta setistä, niin kuinka paljon pitäis olla vielä lisäksi, että menis sähköt?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten helposti sulake kärähtää/palaa? Olisin järjestämässä 4 hengen lanit omakotitalossa. Eli palaako sulake, jos ihan normissa olohuoneessa on 3x24" HD-telkkua, 1x47" HD-telkku, läppäri kokoajan päällä soittamassa musaa 2.1 kajarisetillä ja 4x Pleikka3:sia? :D Ei oo hajuakaan miten helposti sulakkeet palaa ja se pilais hyvän illan, jos lanien kannalta parhaimmasta huoneesta lähtis virrat. :( Jos sulake ei pala tällaisesta setistä, niin kuinka paljon pitäis olla vielä lisäksi, että menis sähköt?

Ei pitäis tuommosesta palaa. Rauhallisin mielin voitte alkaa lanittelemaan ;)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Miten helposti sulake kärähtää/palaa? Olisin järjestämässä 4 hengen lanit omakotitalossa. Eli palaako sulake, jos ihan normissa olohuoneessa on 3x24" HD-telkkua, 1x47" HD-telkku, läppäri kokoajan päällä soittamassa musaa 2.1 kajarisetillä ja 4x Pleikka3:sia? :D

Ei pitäisi olla ongelmia, kunhan ette törkkää kaikkia samaan pistorasiaan. Vedelkää siis jatkoroikkia varmuuden vuoksi vaikka toisista huoneista, jos loppuu pistorasiat olkkarista kesken.

Viimeksi huhtikuussa lanitimme kerrostalon olkkarissa.
Settinä oli:
- Telkkarit kokoa 47", 47" ja 42"
- Pöytäkone + 24" näyttö
- 3x Xbox 360 + PS3 + Wii

Kolmella seinäpistokkeella pärjättiin vallan hyvin ja lukuun ottamatta PS3:a ja Wiitä kaikki laitteet olivat päällä 24/7.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom