Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Harkitsen vakavissani Alice: Madness Returns pelin ostamista. Odotan peliltä kauhunsekavaa tunnelmointia ja sairaan hyvää soundtrackia sekä mukavaa haketislashia. Petynkö pahasti?

Itse kyllä sanoisin, että tulet pettymään. Kauhua peliltä on turha oikein odottaa, vaikka mistään iloisesta perhepelistä ei kuitenkaan ole kysymys. Itse pidin pelin Soundtrackiä itseasiassa melko hyvänä, että sen puolesta et varmaan pety. Taistelut sen sijaan ovat pääasiassa saman asian toistoa, niin kuin myös tasohyppelyt suurimmassa osassa. Hieman pintaa syvemmän analyysin voit tsekata kfinin blogistani (tai allekirjoituksestani löytyvästä linkistä)--->Lissun seikkailut
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kolmella lipukeella saa aina yhden tuotteista latailtua (esimerkiksi juurikin tuon kypärän).
Eli sinun pitää ensin tehdä kolme noista aktiiviteista mitä on tarjolla.

Tosin kolme lippua on melko helppo saada:
Yhden saa siitä kun linkkaa facebookin kanssa profiilinsa, yhden kun liittyy summersale-steam ryhmään, ja viimosen esim Team Fortress 2 achievementistä (hyppää palavana veteen).
Noilla kolmella lipulla saa muuten ladattua myös Alien Breed 2: Assaultin, jos jotakuta ilmainen peli kiinnostaa (joutuu tosin TF2 asennuksen verran nähdä vaivaa)

Kiitoksia. Kävin jo hakemassa pari tavaraa, pitänee ottaa tuo Alien Breed vaikka pelaamalla demoa.

Edit. No nyt on 9 tickettiä ja kypärä, auto ja Alien Breed 2
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Nyt tulee tiukka kysymys! Joskus 90- luvulla omistin tämmöisen animaatioelokuvan, jossa oli robotteja ( Lähes sama kuin transformes, mutta ei kummiskaan ) sekä jotain kivihemmoja, jotka pystyivät muuttamaan muistaakseni muotoa kiveksi.

Leffan tapahtumapaikkana on siis tämä kivijannujen planeetta, jossa yhdessä kohtauksessa joku kiviörmö syö kiveä ( :confused: ) ja sitten on joku pahisrobo, joka haluaa jonkun voimavaltikan. Leffan kannessa on joku robo miekan kanssa muistaakseni. Jos kellään tulee mitään mieleen, niin olisin todella kiitollinen jos vihdoin saisin tietää tämän lapsuuden legendan nimen, jotta saisin sen klassikkokokoelmaani. Kiitän! :eek:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Muutama viikko takaperin ostin läppärin. Siinä on tietysti oma virusturva joka raukeaa muutaman kuukauden jälkeen. Joten ajattelin kysyä että mitä virusturvaa te itse pidätte erittäin hyvänä? Mieluiten ilmainen mutta maksullinenkin käy.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Muutama viikko takaperin ostin läppärin. Siinä on tietysti oma virusturva joka raukeaa muutaman kuukauden jälkeen. Joten ajattelin kysyä että mitä virusturvaa te itse pidätte erittäin hyvänä? Mieluiten ilmainen mutta maksullinenkin käy.
No Avast! on varmaan Windows-koneeseen paras. Muihin ei virusturvaa tosin tarvitakaan :cool:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Muutama viikko takaperin ostin läppärin. Siinä on tietysti oma virusturva joka raukeaa muutaman kuukauden jälkeen. Joten ajattelin kysyä että mitä virusturvaa te itse pidätte erittäin hyvänä? Mieluiten ilmainen mutta maksullinenkin käy.
Hihityksen mainitsema Avast on ihan mainio vaihtoehto sekin. Itsellä pyörii AVG ja Microsoftin Security Essentials on sekin ihan pätevä ja kevyt taustalla. Aika lailla samanlaisia nuo lienevät kaikki. Muistaa vain poistaa sen edellisen ennen seuraavan asentamista - yleensä useamman käyttäminen yhtäaikaa johtaa vain turhiin ristiriitoihin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Muutama viikko takaperin ostin läppärin. Siinä on tietysti oma virusturva joka raukeaa muutaman kuukauden jälkeen. Joten ajattelin kysyä että mitä virusturvaa te itse pidätte erittäin hyvänä? Mieluiten ilmainen mutta maksullinenkin käy.

Mirosoftin oma essentials on itellä ollut käytössä fsecuren sanottua sopimuksensa irti ja erittäin tyytyväinen olen ollut, kevyt kuin mikä.

Avastiakin koitin, mutta en tykännyt.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

No minäpä kysyn että, pääsikö kukaan eilen Halo reachi:ssa pelaamaan BUNG7E:ta vastaan. Itehän alotin aamu seittemält ja lopetin sitte yö kaheltoist eikä onnistunut. Toivottavasti 343 indrustries Tekee tämmösia sitte Halo 4 ja muissa haloissa Bungien sijasta...:p
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

No minäpä kysyn että, pääsikö kukaan eilen Halo reachi:ssa pelaamaan BUNG7E:ta vastaan. Itehän alotin aamu seittemält ja lopetin sitte yö kaheltoist eikä onnistunut. Toivottavasti 343 indrustries Tekee tämmösia sitte Halo 4 ja muissa haloissa Bungien sijasta...:p

Eipä Bunglea näkynyt, mutta suomalaisia linjoilla näkyi yllättävän paljon. Eiliset striimailut on muuten edelleen katsottavissa tuolla Livestreamissa. Melkein viisi tuntia Halotusta! Kuka tätä voisi vastustaa?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Katotaan tulisko täältä vastausta, kun tuolta xboxin ongelma-ketjusta ei löytynyt apuja.

Eli mikä voi olla ongelma, kun käynnistän uuden pelin vaikka pelattuani änäriä ja vaihdan BF2:een, niin aina lataa samat päivitykset, jotka olen jo entuudestaan ladannut. Jokaisella kerralla eikä poikkeuksia löydy viimeisen puolen vuoden ajalta.

Kiitän jos joku antaa jotain apuja tämän ongelman kanssa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Nyt tulee tiukka kysymys! Joskus 90- luvulla omistin tämmöisen animaatioelokuvan, jossa oli robotteja ( Lähes sama kuin transformes, mutta ei kummiskaan ) sekä jotain kivihemmoja, jotka pystyivät muuttamaan muistaakseni muotoa kiveksi.

Voiskohan se olla GoBots: Battle of the Rock Lords - Wikipedia, the free encyclopedia ?

Itsehän pikkupoikana olin sen verran hysteerinen Transformers fanaatikko että tuollainen "halpa" kopio aiheutti lähinnä ihottumaa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Katotaan tulisko täältä vastausta, kun tuolta xboxin ongelma-ketjusta ei löytynyt apuja.

Eli mikä voi olla ongelma, kun käynnistän uuden pelin vaikka pelattuani änäriä ja vaihdan BF2:een, niin aina lataa samat päivitykset, jotka olen jo entuudestaan ladannut. Jokaisella kerralla eikä poikkeuksia löydy viimeisen puolen vuoden ajalta.

Kiitän jos joku antaa jotain apuja tämän ongelman kanssa.
Pelaako jotkut muka vielä Xboxilla BF2:Modern Combattia?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eli mikä voi olla ongelma, kun käynnistän uuden pelin vaikka pelattuani änäriä ja vaihdan BF2:een, niin aina lataa samat päivitykset, jotka olen jo entuudestaan ladannut. Jokaisella kerralla eikä poikkeuksia löydy viimeisen puolen vuoden ajalta.
Oletko jo kovalevyn välimuistin putsaamista kokeillut? Siis sitä temppua, joka ainakin pari konsolin käyttöliittymäuudistusta sitten tapahtui menemällä systeemivalikosta kovalevyn tietoihin ja siellä X, X, vasen bumper, oikea bumper, X, X. Sen pitäisi kysäistä haluatko suorittaa huoltotoimenpiteitä ja kun kuittaat että juu, siivoaa se mahdollisesti sekaisin olevaa ryönää kovalevyltä pois.

Samassa yhteydessä poistuvat tosin jokaisesta pelistä niihin koskaan ladatut päivitykset (pelitallennukset kyllä säilyvät) eli ne nyt sitten pitää vielä kerran ladata.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Anteeksi herra pilkunnussija. Tarkoitin xbox360:sta ja BFBC2:sta.

Onpas ystävällistä. Kannattaisi tosiaan laittaa se pelin ja konsolin nimi oikein, xbox ketju on erikseen ja änärit kuulostaa niin vanhan xboxin hommilta. :D
 
Ylös Bottom