Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Aika perushinta oli sen 600 markkaa. :eek:

Näin mä kans muistelin, mutten ollu enää varma... Joten broidi on mulle niistä 6000 markkaa velkaa ku pölli ne sillon multa ja möi että huumeita sai ja siihe lisätää 200€ minkä pölli mun tyttäriltä... Joten toivottavasti ei tuu mua vastaan... ENÄÄ!!! :)
Meinaa nyt alko velkojen perintä...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

0 Ystävät
abiskuukkeli :lla ei ole vielä ystäviä.

Miten abiskuukkeli saisi edes yhedn ystävän?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Minkätakia sisäänkirjautessa tänne riittää pelkkä nimimerkki, jonka jälkeen voi jo heittää entteriä, ilman, että salasanaa on ees laittanu? :eek:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Minkätakia sisäänkirjautessa tänne riittää pelkkä nimimerkki, jonka jälkeen voi jo heittää entteriä, ilman, että salasanaa on ees laittanu? :eek:

Ei toimi ainakaan minulla käyttäen firefox 5.0:aa.

Edit: ei myöskään toimi srware iron 12.0.750:llä (chromium variaatio)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Minkätakia sisäänkirjautessa tänne riittää pelkkä nimimerkki, jonka jälkeen voi jo heittää entteriä, ilman, että salasanaa on ees laittanu? :eek:
Käytät selaimessasi automaattista salasanan täydennystä, kenties?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

^No mulla toimii Chromella... Painan hiiren nimimerkin kohdalle, ja listasta valitten nimimerkkini, jonka jälkeen painan entteriä ja kappas: Kiitos kun kirjauduit Timppa tai jotain vastaavaa... :eek:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Painan hiiren nimimerkin kohdalle, ja listasta valitten nimimerkkini, jonka jälkeen painan entteriä ja kappas: Kiitos kun kirjauduit Timppa tai jotain vastaavaa... :eek:
Mitähän "listaa" nyt tarkoitat? Ja missä painat hiirellä nimimerkkiä?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Harkitsen vakavissani Alice: Madness Returns pelin ostamista. Odotan peliltä kauhunsekavaa tunnelmointia ja sairaan hyvää soundtrackia sekä mukavaa haketislashia. Petynkö pahasti?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitähän "listaa" nyt tarkoitat? Ja missä painat hiirellä nimimerkkiä?

Jos samalla tietokoneella on kirjautunut useampi käyttäjä, niin kun tuplakilkkaa nimimerkki kohtaa tulee lista millä nimimerkeillä on kirjauduttu sisään tai yritetty kirjautua sisään.

Oma G: Onko ihan laillista lennellä 30-40m korkeudella helikopterilla?
Vähän säikähdin, kun heräsin ja ikkunasta näkyi puiden korkeudella lentävä kopperi.

DSC_0007.JPG
DSC_0008.JPG
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Jos samalla tietokoneella on kirjautunut useampi käyttäjä, niin kun tuplakilkkaa nimimerkki kohtaa tulee lista millä nimimerkeillä on kirjauduttu sisään tai yritetty kirjautua sisään.
Siinä tapauksessa Autocomplete on päällä, ja todennäköisesti Timppa on antanut selaimen muistaa myös salasanansakin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Harkitsen vakavissani Alice: Madness Returns pelin ostamista. Odotan peliltä kauhunsekavaa tunnelmointia ja sairaan hyvää soundtrackia sekä mukavaa haketislashia. Petynkö pahasti?

No, kuinka sen nyt ottaa. Virkistävän sekopäinen kokemus tuo on, mutta kauhusta ei kyllä voi puhua. Soundtrack ei ole liiemmin jäänyt mieleen, mutta hoitaa hommansa taustalla. Taistelu on ihan mukavaa lähi- ja kaukoaseiden yhdistelmillä kikkailua vihulaisten heikkojen kohtien mukaan. Tosin mielikuvituksellisia aseita (pippurimyllystä keppihevoseen) olisi mieluusti nähnyt rutkasti enemmänkin.

Kyseessä siis ihan viihdyttävä toimintaseikkailu, joka yhdistelee tasohyppelyä taisteluun (pääpaino enemmän hyppelyllä). Vastinetta rahoille tulee ainakin pelin pituuden muodossa - lisäksi uutena pelinsä ostaneet saavat kaupanpäälle vielä ensimmäisen osan latauslipukkeen. En tältä odottanut käytännössä mitään, joten siihen nähden olen positiivisesti yllättynyt.

Tästä pitäisi tehdä vielä loppuviikosta "virallisempaa" arvostelua, kunhan ensin itse päätän mitä mieltä pelistä olen. :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Siinä tapauksessa Autocomplete on päällä, ja todennäköisesti Timppa on antanut selaimen muistaa myös salasanansakin.

Jaajaa, näin on varmaaki päässy käymään...
Eikai se haittaa, jos olen ainut joka täällä voorumilla? :eek:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onko normaalia että mulla taas ei kysytä edes mitään nimimerkkiä, jos en loggaa ulos tuolta ylänurkasta. Kun sammuttelen koneen jne. niin silti tämä sivusto muistaa automaagisesti kuka olen, vaikka tulisin vasta päivien jälkeen tänne seuraavan kerran? Monet muut sivustot vastaavassa tapauksessa ei toimi näin. Ja selaimena yhä chrome ja päällä on kyllä tuo "muista minut". Eli suoranaisesti en valita kyllä. :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onko normaalia että mulla taas ei kysytä edes mitään nimimerkkiä, jos en loggaa ulos tuolta ylänurkasta. Kun sammuttelen koneen jne. niin silti tämä sivusto muistaa automaagisesti kuka olen, vaikka tulisin vasta päivien jälkeen tänne seuraavan kerran? Monet muut sivustot vastaavassa tapauksessa ei toimi näin. Ja selaimena yhä chrome ja päällä on kyllä tuo "muista minut". Eli suoranaisesti en valita kyllä. :)
Kovinkin on normaalia; eihän se riipu kuin siitä keksin vanhenemispäivästä, joka sisäänkirjautumisen yhteydessä selaimelle tarjotaan ja täällä se sentään tuntuu olevan voimassa ainakin riittävän pitkään edellisestä visiitistä. Ikävä juttu korkeintaan yleisöpäätteiltä toimittaessa mutta harvemminpa niillä halutaan mitään muistaa tai mistään olla uloskirjautumatta :)
 
Ylös Bottom