Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Olisiko kellään tiedossa mitään hyvää netti sivua missä selitetään 3D avaruudessa olevat polygoni objektit ja miten ne edes toimii. Kirjakin kelpaa, mieluiten suomeksi koska matematiikka englanniksi ei ole vahvoja puoliani mutta kaipa sellaisetkin opuksetkin käy.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kaverilla olisi myynnissä NES 8-bit, paljonkohan tuosta tohtisi pyytää? Ihan toimiva kampe kuulemma on, kaksi ohjainta ja viisi peliä tulisi mukaan ja tietysti tarvittavat kaapelit. Viimeksi vuosi sitten käytetty tulilla, joskin varmasti testaa vielä jos hyvän hinnan saa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Itse konehan ei paria kymppiä tyyriimpi ole, pelit toki mutta nekin riippuu peleistä ja onko koteloita/manuskoita ja mikä on kunto.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kytkin juuri tietokoneen HDMI:llä telkkuun. Jonkin aikaa äänet toimii ihan normisti mutta sitten alkaa äänet pätkimään. Kuva toimii ihan hyvin mutta ääni tosiaan alkaa hetken päästä pätkimään. Onko tietoa mistä mistä moinen johtuu?
 
Onnistuin kytkemään telkkariin jonkun väritarkastus moden. Siinä vaihtuu feidattuja värillisiä ruutuja aina kun käynnistää sen. Sain sen jotenkin päälle factory menun kautta. Oisinko koskenut bravia mode settingiin. Nyt tosiaan ei edes pääse factory menuunkaan. Mallina Sony kdl-32w4000. Mites saisin telkun toimimaan taas normaalisti?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymys immisille jotka pitävät Animesta. Onko Elfen Lied tuttu? Itse tutustuin tähän sarjaan pari päivää sitten ja olen päästä palleihin saakka koukussa siihen.
Ne jotka tietävät sarjan tietävät mistä puhun ja ne jotka ei niin suosittelen lämpimästi mikäli laadukkaasti toteutettu Anime kiinnostaa.
Sarja on todella raaka myös eli ehdottomasti K18!!
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymys immisille jotka pitävät Animesta. Onko Elfen Lied tuttu? Itse tutustuin tähän sarjaan pari päivää sitten ja olen päästä palleihin saakka koukussa siihen.
Ne jotka tietävät sarjan tietävät mistä puhun ja ne jotka ei niin suosittelen lämpimästi mikäli laadukkaasti toteutettu Anime kiinnostaa.
Sarja on todella raaka myös eli ehdottomasti K18!!

Tiiäppä tuosta että kuuluuko tämä tähän ketjuun mutta aivan perkeleen kova sarjahan tuo Elfen Lied on. Pitäisikin aloitella uusi katselukerta, edellisestä on jo pari vuotta aikaa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitä tarkoittaa kameroissa ISO? Siis se luku, mikä esim. mun puhelimen kameras on 100, 200, 400, 800 tai automaattinen?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mitä tarkoittaa kameroissa ISO? Siis se luku, mikä esim. mun puhelimen kameras on 100, 200, 400, 800 tai automaattinen?
Valoherkkyyttä.

ISO:lla säädetään kennon herkkyyttä. Mitä isompi ISO-arvo sitä enemmän kohinaa on kuvassa, mutta myös mahdollista kuvata pimeämmässä. Aikoinaan Filmejä oli eri herkkyyksisiä, Digitaalikameroissa se kuvaa kennon herkkyyttä. Eli Valoherkkyys kuvaa filmin tai digitaalikennon herkkyyttä eli kykyä reagoida valoon.

Kalliimmissa kameroissa voidaan herkkyyttä nostaa ja kohinaa ei tule niin paljon kuin edullisimmissa kameroissa.

Hyvä ohje ISO-arvon kanssa on, että pidä se aina mahdollisimman pienenä kun se vain suinkin on mahdollista. Aina se ei ole mutta kun se on!

Lisätietoja vaikkapa täällä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ostin Gamer Twin Pack for xbox 360.Ltd edition includes, dead island GOTY and 360 chat head set.
Kuulokkeet ovat langattomat ja niissä on kuuloke molemmille korville. Kuuluvatko näistä peliäänet?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kyllä mulla nuo luurit ainakin tulee ihan piuhalla ohjaimeen kiinni ja tosiaan ei niistä peliäänet kuulu eli lähinnä kivaksi koristeeksi kelpaavat.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onnistuin kytkemään telkkariin jonkun väritarkastus moden. Siinä vaihtuu feidattuja värillisiä ruutuja aina kun käynnistää sen. Sain sen jotenkin päälle factory menun kautta. Oisinko koskenut bravia mode settingiin. Nyt tosiaan ei edes pääse factory menuunkaan. Mallina Sony kdl-32w4000. Mites saisin telkun toimimaan taas normaalisti?

Huh huh. Sain telkun taas toimimaan. Vinkki vitonen, älkää koskeko factory settingeihin. Valikot ilmeisesti silti toimi vaikka suudulla pyöri värinäytöt. Sokkona sitten sain asetukset takaisin kuntoon.
 
Vastaus: Re: Kysy mitä vain -ketju

Kannattaa tästä todellakin soittaa operaattorin vikapalveluun, ei ole nimittäin normaalia ja usein tuon saa korjattua operaattorin päädyssä kun ne tsekkaa sun liittymän konffit. Ä

Välillä vaihtelee ihan mukavastikkin juuri tuon viiden ja n. 15 välillä. Joten ei siis mitään radikaalia ongelmaa, onneksi.:eek:
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onko kellään kokemuksia Behringerin MS40 tai MS20 aktiivikajareista? Kannattaako ostaa, vai suosiolla katsella jotain muita merkkejä? Aika ristiriitaista tietoa tuntuu intter netseistä löytyvän, jotkut tykkää ja jotkut vihaa ja ilmeisesti valmistuslaatu on hieman kyseenalainen. Tuohon hintaluokkaan ei tosin taida hirveästi olla valinnanvaraa aktiivikajareissa, toki saa suositella jos jotai järkevämpää saa ~150 euron hintaan. Kajarit ois tulossa tietokoneen kaveriksi sekalaiseen käyttöön.
 
Ylös Bottom