Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Muistelen, että Gamecubesta julkaistiin alkuperäisen mallin lisäksi myös huononnettu malli, josta karsittiin digitaalinen AV-liitäntä. Erityisesti jos sulla on alkuperäinen malli, suosittelen Nintendon omaa komponettikaapelia, joka siis kytketään tv:n komponettiliitäntöihin (3 pyöreää RCA-liitintä kuvalle ja vielä kaksi äänelle).

Joo testasin tota Nintendon omaa hommaa, mutta sillä ei toiminut ääni eikä kuva ( kokeilin kahdella eri Nintendon komponenttikaapelilla). Epäilen suuresti, että konsoli paskana. Harmi vaan, kun en ollut edes pelannut vuosiin :(. Nyt tekisi niin mieli, mutta tietenkin mun tuurilla mennyt itestään paskaksi.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ostin e-lukulaitteen hetken mielijohteesta. Luen lähinnä sarjakuvia, joten onko jotain paikkaa mistä saisi ladattua (tai ostettua edullisesti) suomalaisia sarjakuvia? Eli Elisa Kirja tyylinen palvelu, mutta sarjakuvilla. Eniten kiinnostaisi Aku Ankat. Aku Ankka Lataamosta ei saa ladattua laitteelle sarjakuvia, joten sitä ei voi käyttää.

Edit. Elisa Kirja -palvelussa näyttäisi olevan Fingerporeja. Voisi niitä ainakin ostaa.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymys 1

Voiko esim. mustalle iPad Air:ille ostaa valkoset kuoret? Oon aatellu hankkia mustan, mutta jos mieli muuttuisi, niin olisi mukavampaa ostaa kuoret kuin kokonaan uusi iPad.

Kysymys 2

Kumpi väri sopii teidän mielestänne paremmin pelien pelaamiseen ja elokuvien katseluun iPadilla?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Itsellä on kaksi ipädiä ja toinen musta ja toimen valkoinen. Pyrin jättämään jatkuvasti mustan lapsien käyttöön kun itse en siitä pidä. Monelle muulle voi olla toisin.

Kuoria ei voi itse vaihtaa ilman, että takuu menisi.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Yritin epätoivoisesti etsiä vastausta kysymykseeni, mutta en löytänyt. Voiko noihin Xbox S:lle tarkoitettuihin 3rd party kovalevyhin luottaa? Eli toimiiko ne moitteettomasti boksissa vai onko Microsoft estänyt niiden käytön? Olis vain niin paljon edullisempia kuin Microsoftin omat.


Muokkaus:
Löytyikin Expertiltä niin edullinen Microsoftin kovalevy, että kysymys ei ole enää ajankohtainen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Heips!

Onko muilla vastaavaa ongelmaa, kun tulostaa jotain, tulostettava pitää ensin tallentaa tietokoneelle xps tiedostona, tulostimena (monitoimi) on
CANON PIXMA MG2450, on sit vaikeeta, mistään en löydä tähän vastausta.. Pirun ärsyttävää... :D

-V
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Eiköhän se toimi, mutta varmista että on aito. Ja tarkista että on 3G siinä puhelimessa. Kieli saattaa rajoittua englantiin, mutta kai sen voi muuttaa suomenkieliseksi asentamalla tämän maailmankolkan ios 7.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Olisiko mitään HELPPOA ohjetta miten suojaisin oman langattoman nettini ? :S Olen aikaisemmin sen jo suojannut, mutta jostain syystä se on muuttunut avoimeksi jo muutaman kerran ?!

Muistin, että täällä konsolifinin sivuilla oli joku helppo ohje jonkun moden laittamana, mutta ei löytynyt enään edes googlaamalla :/
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Olisiko mitään HELPPOA ohjetta miten suojaisin oman langattoman nettini ? :S Olen aikaisemmin sen jo suojannut, mutta jostain syystä se on muuttunut avoimeksi jo muutaman kerran ?!

Muistin, että täällä konsolifinin sivuilla oli joku helppo ohje jonkun moden laittamana, mutta ei löytynyt enään edes googlaamalla :/

Modeemin/reitittimen asetuksista säätämällä. Hankala sanoa suoraan ilman, että tietää merkkiä ja mallia. Ne kun sanot, niin voi auttaa.
 
Kirjaudu laitteen hallintaohjelmaan (oletusosoite 192.168.0.254, käyttäjätunnus ja salasana oletuksena admin/admin, etsi wireless tai wifi tai wlan tai mikä nyt vastaakaan wlania. Yleensä wireless on se kohta. Enihau, sieltä löydät verkkosi nimen ja salauksen tyypin. Aseta salasana ja paina apply.


Edit: linkki, sivu 56 (iphonella 56, tiedä sit onko koneella sama)
Siellä on salauksesta asiaa.
https://www.telewell.fi/files/TW-EAV510_ac_manual_sf.pdf
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kirjaudu laitteen hallintaohjelmaan (oletusosoite 192.168.0.254, käyttäjätunnus ja salasana oletuksena admin/admin, etsi wireless tai wifi tai wlan tai mikä nyt vastaakaan wlania. Yleensä wireless on se kohta. Enihau, sieltä löydät verkkosi nimen ja salauksen tyypin. Aseta salasana ja paina apply.


Edit: linkki, sivu 56 (iphonella 56, tiedä sit onko koneella sama)
Siellä on salauksesta asiaa.
https://www.telewell.fi/files/TW-EAV510_ac_manual_sf.pdf


Kiitos avusta! :) Nyt on suojattu..

Lisään vielä yhden tyhmän kysymyksen tähän perään: Pystynkö kirjautua tyttöystäväni tabletille omilla google tunnuksilla jotta voisin pelailla Clash of Clansia tabletilla :D ?
 
Ylös Bottom