Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onkohan tämä sähköposti osoite vielä toiminnassa mitä tulee reklamaatioihin Nordisk Filmin kanssa Pipsa.Raisanen @nordiskfilm.com
Ei. Laitan sulle privana nykyisen vastaavan henkilön osoitteen.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Taas vaihteeksi kirjautumisongelmia nettiyhteyden suhteen ps4:lla, onkos muilla? Ilmoittaa koodiksi nw-31204-0.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

onko Burger king hyvä vaihtoehto viedä daami treffeille?

ajattelin että olis vähän erillaisempi kun joku hese tai mäkki...ja kun noita ei tietääkseni ole etelä-mantereelakuun yks niin...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

onko Burger king hyvä vaihtoehto viedä daami treffeille?

ajattelin että olis vähän erillaisempi kun joku hese tai mäkki...ja kun noita ei tietääkseni ole etelä-mantereelakuun yks niin...

Etelämantereelta en menis vannomaan että yhtään löytyy, mutta suomen mittapuussa etelässä niitä taitaapi ainakin Turussa ja Helsingissä olla. Mutta vie se nainen ny johki ravintolaan.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

joo tosiaan muija luuli sitä vitsiksi kun kerroin tosta :D...

onneks kerkesin seivaa ja sanoin et vien sen mexsikolaiseen

V###u että oon ruosteessa :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

onko Burger king hyvä vaihtoehto viedä daami treffeille?

Jos daami on sinulle oikea, ei hän välitä siitä mihin hänet viet... olennaisemmat asiat merkitsevät, mitä ne nyt ovatkaan...

Edit:tu oon ruosteessa, mexikolainen siis, piti sanomani...
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Jos daami on sinulle oikea, ei hän välitä siitä mihin hänet viet... olennaisemmat asiat merkitsevät, mitä ne nyt ovatkaan...

Edit:tu oon ruosteessa, mexikolainen siis, piti sanomani...

no sen "juuret" on jossain meksikon rajoilla joten aattelin että jos sit levittäis vihkon nopeemmin(no ei!!! :D)...siis sitä tarkotin että siihenkin varmaan tekis vaikutuksen jos veisin sen johokin missä tarjotaan etelä-amerikan ruokia.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Ihan niinku näi yleisestikki vinkkinä kaikille, älkää saatana viekö niitä naisianne treffeille sinne paikalliseen kebabbilaan tai johkin mäkkäriin tai heseen, ei seuraa hyvää :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymys sarjakuvien kerääjille. Mulla on useampi sata sarjakuvaa vaatehuoneessa pinossa suojamuoveissa ja haluaisin löytää näille hyvän säilytyslaatikon tai vastaavan minne saisi aarteensa turvaan pahalta maailmalta. Onko olemassa säilytysboxeja vartavasten sarjakuvien säilömiseen tehtynä vai pitääkö vain sulloa tylysti perus pahvilaatikkoon?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymys sarjakuvien kerääjille. Mulla on useampi sata sarjakuvaa vaatehuoneessa pinossa suojamuoveissa ja haluaisin löytää näille hyvän säilytyslaatikon tai vastaavan minne saisi aarteensa turvaan pahalta maailmalta. Onko olemassa säilytysboxeja vartavasten sarjakuvien säilömiseen tehtynä vai pitääkö vain sulloa tylysti perus pahvilaatikkoon?

Kyllähän nimenomaisesti sarjakuvillekin suunniteltuja säilytysratkaisuja on olemassa, mutta nekin ovat usein juuri niitä pahvilaatikoita. Pahvilaatikoissahan ei sinänsä ole mitään vikaa, pitkäkestoisen säilytyksen kannalta on olennaista lähinnä että ne ovat sopivan kokoisia (liika ahtaus ei vaaranna kulmia ja toisaalta liiallista hölskymisvaraa ei jää). Erityisesti vanhojen, halvalle paperille präntättyjen painatteiden kanssa on olennaista, että suojamateriaali on hapotonta (jotta paperi ei pääse kellastumaan ja haurastumaan).

Samat vaatimukset pätevät tietty myös suojamuoveihin: ihan mikä tahansa muovilaatu ei sovellu paperin arkistoimiseen. Muovipussin sisällä kannattaa käyttää lehden suorassa pitävää arkistokelpoista kartonkia. Paras säilytyspaikka on suhteellisen viileä, kuiva ja pimeä, mikä varmaan toteutuukin suomalaisessa vaatehuoneessa aika mukavasti. WikiHow tiivistää perusniksit:
http://www.wikihow.com/Store-Comic-Books

Jos Silent Hillissä on sopivasti sarjakuvakauppa saatavilla, sieltä voisi kysäistä vinkkejä (ja hyvällä onnella kenties lunastaa muutaman vanhan laatikonkin).
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tuo linkissäsi mainittu kauppa tarjosi juuri semmoisia boxeja joita haluaisin, mutta en aio maksaa 128 dollarin toimituskuluja, joten taitaa rajoittua metsästys tänne kotomaan puolelle. Harmi kyllä.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Moro moro, sattuisko muilla konsolifinin porukoilla samaa ongelmaa, että ei pysty katsomaan striimejä (twitch.tv). kun yrittää avata jonkun striimin, niin näkyy vaan mustaa ja se "lataa" kokoajan... ois iha kiva vielä kattoo niitä striimei :) kiitos jo etukätee vastauksest!
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tietääkö kukaan suomalaista yritystä, joka osaisi korjata PS4-ohjaimia? Mulla on kilpailullisiin räiskintäpeleihin tarkoitettu Scuf-ohjain, mutta kolmio ei toimi. Luulen, että nappula ei ole kytkettynä ja se on helppo kytkeä, jos tietää mitä tekee. Itse en ohjainta viitsi avata kun takuu menee umpeen ja en tiedä miten takapaneelin 2 liuskaa on kytketty.

Ohjaimellahan on 90 päivän takuu, mutta lähetyksessä, korjauksessa ja takaisinlähetyksessä kestää arviolta 2kk ja sitä aikaa ei jaksaisi millään odottaa. Lisäksi joutuisin maksamaan postit, jotka ovat 20€ luokkaa.
 
Ylös Bottom