Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Auttakaa miestä mäessä! Miten pääsen kirjautumaan minun gmail tilille, kun tilille tallennettua puhelinnumeroa ei ole enää olemassa, eikä ole mitään back up sähköpostia merkattu tilille? Ongelma alkoi sillä, kun vaihdoin salasanani ja nyt google haluaa sisäänkirjautuessa käyttää kaksivaiheista tunnistautumista eli lähettää tekstiviestin tuohon numeroon jota ei ole olemassa….
 
Ongelma alkoi sillä, kun vaihdoin salasanani ja nyt google haluaa sisäänkirjautuessa käyttää kaksivaiheista tunnistautumista eli lähettää tekstiviestin tuohon numeroon jota ei ole olemassa….
Aina kun kaksivaiheinen varmistus otetaan käyttöön, järjestelmä luo listan kertakäyttöisiä salasanoja, joilla tuon 2FA:n voi ohittaa. Toivottavasti olet tuon listan aikanaan jonnekin hyvään paikkaan jemmannut.
 
Miksi KAIKKI pelit PS1 ajoista lähtien eli ne halvat versiot Platinum, Essentials, Hits, Cheap, Poor, Hobo, You Broke? jne pelien kannet pitää tehää niin helvetin rumiksi? Sillee et niihin on oikee oksennettu päälle jotain helvetin rumaa keltaista, kuuhun asti näkyvää punaista viivaa jne?

Tällei OCD keräilijänä jos seison pelikapan hyllyllä ja siinä on mikä tahansa peli mikä kiinnostaa vaikka HITS hintaan 2€ muoveissa uutena ja heti vieressä normiversio käytettynä hintaan 39,99€ niin mä otan sen 39,99€ version.

Onko ne tarkoituksella tehty niin rumiksi ja erottuviksi että varmasti kaikki tietää että tämä on nyt se "paska" versio (vaikka oikeesti se on se sama peli). Eikö niihin voisi tehää jotenki paljon kauniimpia kansia että voisi kerälijätki niitä ostaa, miksei vaikka niin että ne olis niin kauniisti erilaisia et mielummin ostaisi niitä ja säästäsi isot rahat.

:p
 
Miksi KAIKKI pelit PS1 ajoista lähtien eli ne halvat versiot Platinum, Essentials, Hits, Cheap, Poor, Hobo, You Broke? jne pelien kannet pitää tehää niin helvetin rumiksi? Sillee et niihin on oikee oksennettu päälle jotain helvetin rumaa keltaista, kuuhun asti näkyvää punaista viivaa jne?

Tällei OCD keräilijänä jos seison pelikapan hyllyllä ja siinä on mikä tahansa peli mikä kiinnostaa vaikka HITS hintaan 2€ muoveissa uutena ja heti vieressä normiversio käytettynä hintaan 39,99€ niin mä otan sen 39,99€ version.

Onko ne tarkoituksella tehty niin rumiksi ja erottuviksi että varmasti kaikki tietää että tämä on nyt se "paska" versio (vaikka oikeesti se on se sama peli). Eikö niihin voisi tehää jotenki paljon kauniimpia kansia että voisi kerälijätki niitä ostaa, miksei vaikka niin että ne olis niin kauniisti erilaisia et mielummin ostaisi niitä ja säästäsi isot rahat.

:p
batman_rgb.jpg
 

Siis hyi v***u tota mä just tarkoitin, että oikee oksennetaan niihin kansiin kaikkea. :D
Miten saada naisia baaris?
Otat ensin pari rohkasevaa, mut ei niin että öriset ja örvellät, sit kattelet ympäriinsä hieman että löytyykö sopiva "saalis" sit vaan toistat itelles (mielellään vain omasssa päässä) koska jos toistat ääneen ihmiset voi olettaa että olet hullu tai muuten vaa outo. Noh sit kun se sopiva "saalis" löytyy, meet vaan sen lähelle ja sanot jotain, siitä se sit lähtee tai ei lähe.
Menet siihen viereen ja laitat käden tiskille puristaen samalla hauista tuskallisen isoksi ja sanot mahdollisimman matalalla äänellä.."lähetääks beibe panemaan.."

Tää toimii vain jos nainen on baaritiskillä..
Ei kannata tollai, tai en tiie jos tosiaan se toimii vain baaritiskillä.
 
Viimeksi muokattu:
Alkanut Xbox series S simahdella eli sammuu ja kuva pimenee ja yhtäkkiä tulee takaisin jos sähköt menee silloin tietenkin sammuu äsken ei menny sähköt yhtäkkiä kuva pimeni ja tuli takaisin onkohan joku häikkä?
 
Alkanut Xbox series S simahdella eli sammuu ja kuva pimenee ja yhtäkkiä tulee takaisin jos sähköt menee silloin tietenkin sammuu äsken ei menny sähköt yhtäkkiä kuva pimeni ja tuli takaisin onkohan joku häikkä?
Jos vain kuva menee, niin olisiko joku hdmi ongelma, vai ylikuumenisiko onko ne tuuletusaukot imuroitu, ettei ole tukossa? Virtajohto kunnolla kiinni?

Tämä ei nyt ole mitään kettuilua, mutta en kyllä ymmärrä, että miten sulla voi olla noin paljon ongelmia konsoleiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Jos vain kuva menee, niin olisiko joku hdmi ongelma, vai ylikuumenisiko onko ne tuuletusaukot imuroitu, ettei ole tukossa?

Tämä ei nyt ole mitään kettuilua, mutta en kyllä ymmärrä, että miten sulla voi olla noin paljon ongelmia konsoleiden kanssa.
Tuntuu kyllä siltä mitä sanoit joka päivä jotain pientä
 
Nyt kun Apple Musan sai PS5:n kautta 6kk ajaksi ilman maksua, ajattelin kokeilla ja säästää ettei tarvitse maksaa Spotifystä. MUTTA, ongelma on että joka toinen biisi on hiljaisemmalla tasolla, mikä pilaa kuuntelukokemuksen. Netistä en löytänyt apua, kyseessä siis Android-puhelin jolla sitä käytän, Applen laitteilla on kai joku asetus mikä voi auttaa, mutta ei löydy kuin appin iOS-versiosta. Onko muilla tullut vastaan?
 
Tuntuu kyllä siltä mitä sanoit joka päivä jotain pientä
Asustatko omakotitalossa? Meinaan vaan että josko esim. sähkönlaadussa on parannettavaa? Jännitepiikkejä noi konsolit jonkinverran kestää mutta jos sähköt pätkii tai isompaa piikkiä tulee niin saattaa aiheuttaa monenlaista harmia.
 
Ei omakohtaista kokemusta, mutta ainakin Internetissä tuntuu olevan sellaista näkemystä, että Androidilla on rampautettu versio Apple Musicista. Ilmeisesti Applelle ei kelpaa edes maksavat asiakkaat, jos nämä ovat valinneet väärän puhelinmerkin.
Juu, en tiedä luulevatko oikeasti että vaihdan luuria tuon takia.
 
Kertokaas hyvä ja laadukas ja toki edullinen suola ja pippurimyllysetti. Ei sähköllä toimivaa kiitos. Haluan veivata käsillä :D
Mä aikoinani suola- ja pippurimyllyjä hankkiessani päädyin ostamaan pippurimyllyksi Peugeotin teräskoneistoisen myllyn ja suolamyllyksi Zassenhausen keraamisella koneistolla varustetun myllyn. Suolalle tuli keraaminen mylly, koska luin että ajan kanssa teräsmyllyn kanssa voi alkaa tulla ongelmia, kun suola reagoi teräksen kanssa, jos myllyä käytetään kattiloiden päällä ja niistä pääsee kuumaa höyryä myllyyn.

Olen kyllä ollut tyytyväinen näihin myllyihini ja ovat olleet käytössä jo yli 10 vuotta ja yhä kuin uusia. Suositukset siis näille.

(Mitään edullisia nää merkit ei tosin ole mutta jos kestävät vuosikymmeniä niin eipä hinta ola paha per käyttökerrat tai käyttövuodet)
 
Mä aikoinani suola- ja pippurimyllyjä hankkiessani päädyin ostamaan pippurimyllyksi Peugeotin teräskoneistoisen myllyn ja suolamyllyksi Zassenhausen keraamisella koneistolla varustetun myllyn. Suolalle tuli keraaminen mylly, koska luin että ajan kanssa teräsmyllyn kanssa voi alkaa tulla ongelmia, kun suola reagoi teräksen kanssa, jos myllyä käytetään kattiloiden päällä ja niistä pääsee kuumaa höyryä myllyyn.

Olen kyllä ollut tyytyväinen näihin myllyihini ja ovat olleet käytössä jo yli 10 vuotta ja yhä kuin uusia. Suositukset siis näille.

(Mitään edullisia nää merkit ei tosin ole mutta jos kestävät vuosikymmeniä niin eipä hinta ola paha per käyttökerrat tai käyttövuodet)
Peugeotin myllyille peukku ylös täältäkin
 
Mä aikoinani suola- ja pippurimyllyjä hankkiessani päädyin ostamaan pippurimyllyksi Peugeotin teräskoneistoisen myllyn ja suolamyllyksi Zassenhausen keraamisella koneistolla varustetun myllyn. Suolalle tuli keraaminen mylly, koska luin että ajan kanssa teräsmyllyn kanssa voi alkaa tulla ongelmia, kun suola reagoi teräksen kanssa, jos myllyä käytetään kattiloiden päällä ja niistä pääsee kuumaa höyryä myllyyn.

Olen kyllä ollut tyytyväinen näihin myllyihini ja ovat olleet käytössä jo yli 10 vuotta ja yhä kuin uusia. Suositukset siis näille.

(Mitään edullisia nää merkit ei tosin ole mutta jos kestävät vuosikymmeniä niin eipä hinta ola paha per käyttökerrat tai käyttövuodet)

Peugeot on ehdottomasti yksi parhaita myllymerkkejä. Ja tosiaan, hinta voi tuntua kovalta, mutta ovat ns. isältä pojalle/äidiltä tyttärelle kamaa. Jos hieman halvemmalla haluaa päästä, niin mulla on ollut käytössä lahjaksi saatuja Le Creusetin myllyjä useamman vuoden, ja ovat melko hyviä nekin, mutta jos nyt pitäisi uusi hankkia niin katselisin pösön tarjontaa.
 
Onko suositella hyvää aluekoodivapaata 4K-soitinta? 4K-levyt ovat aluekoodivapaita, mutta blurayt eivät, eli jenkkilevyjä pitäisi toistaa. Käyttänyt vanhaa läppäriä, mutta koska leffakeräily lähtenyt taas alkuun, niin tarvitsisi sitten vähän paremman vaihtoehdon tuohon katseluun. :D
 
Kumpi kannattaa hommata, Baldur’s Gate 3 vai Final Fantasy XVI? Jotain FF:ää oon pelannu 20v sit, mutten yhtään muista mitä. On siis käytännössä mulle lähes tuntemattomia. Tykkään roolipeleistä muuten kyllä.
 
Kumpi kannattaa hommata, Baldur’s Gate 3 vai Final Fantasy XVI? Jotain FF:ää oon pelannu 20v sit, mutten yhtään muista mitä. On siis käytännössä mulle lähes tuntemattomia. Tykkään roolipeleistä muuten kyllä.
Palturia en ole pelannut, enkä ota kantaa kumpi kannattaa hommata. Mutta FF XVI:stä löytyy playstation storesta demo, niin kannattaa vaikka sillä aloittaa ja katsoa nappaako yhtään.
 
Tää lienee oikea ketju kysyä tätä (vaikka melkein tiedän kysymättäki) että olisko Farming simulator ketjulle kysyntää? meinaan itse tykästyin siihen peliin ja olisi kiva keskustella siitä mutta mietin vaan että löytyyköhän pelille pelaajia. Mä kyllä muistaisin joskus nähneeni ketjun, mutta haulla ei löytynyt enkä viitti itsekään tehdä jos ei ole keskustelijoita

Eli löytyiskö sen verran pelaajia FS22 pelille. että ketjulle olisi kysyntää
 
Ylös Bottom