Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Senkus kirjaudut samalla tunnuksella uudelle konsolille, niin sieltä pitäisi kaikki asetukset jne. palautua automaattisesti. Pelit ja sovellukset joudut toki asentamaan uudestaan (ellei ne ole vanhassa konsolissa ulkoisella kiintolevyllä).
Kiitos paljon sulle uusi aina uusi tarvi enää tapella tuon vanhan romun kanssa.
 
Tuli myytyä Ps2 ja ekaksi sanon testasin monta kertaa että toimii hyvin pelitti mutta tää kelle meni niin Reading disc ainostaan nyt vaikka kuinka kauan.
 
Missä verikokeissa näkyy alkoholinkäyttö?Maksa-arvot? Näkyykö muutenkin?
No ainakin maksa-arvoissa jos alkoholin rankempaa käyttöä on jatkunut pitkään. Maksa-arvot voi olla pielessä tietenkin myös muistakin syistä.
Jos ollaan ihan alkoholismin puolella, niin ilmeisesti muissakin arvoissa näkyy selviä poikkeamia. Tarkemmin en osaa sanoa, muuten kuin että sukulaismiehelle oli lääkäri sanonut, että dokaaminen pitää lopettaa, koetulosten perusteella.
 
Mulla ois pieni kasa vanhoja 90 lopun ja 2000 luvun alun PC pelejä joilla en tee mittään, onko näillä mitään arvoa vai pitääkö heittää roskiin tai viedä suosiolla kirpparille kun kaapissa vievät tilaa.
 
Mulla ois pieni kasa vanhoja 90 lopun ja 2000 luvun alun PC pelejä joilla en tee mittään, onko näillä mitään arvoa vai pitääkö heittää roskiin tai viedä suosiolla kirpparille kun kaapissa vievät tilaa.
Komppaan edellistä. Järkevällä hinnalla myyntiin, niin itse olen ainakin saanut vanhoja myytyä pois uuteen kotiin.
 
Kiitti vastauksista, taidan kaivaa kaapista ottaa kuvan ja tehää ilmoitus. Itte kun en enää peeceel ole pelannut vuosia, eikä ne vanhat pc pelit kai edes toimi näis uusis käyttöjärjestelmis? Mut varmaa jollain sit on ihan näitä pelejä varten omat pöntöt ym.
 
Kiitti vastauksista, taidan kaivaa kaapista ottaa kuvan ja tehää ilmoitus. Itte kun en enää peeceel ole pelannut vuosia, eikä ne vanhat pc pelit kai edes toimi näis uusis käyttöjärjestelmis? Mut varmaa jollain sit on ihan näitä pelejä varten omat pöntöt ym.
Ja osa ostaa ne kokoelmaan muuten vaan ilman aikomustakaan pelata.
 
Onko täällä teillä EA play jäsenyyttä konsolissa onko hyvä kannataako ottaa
Tuossahan tuo tulee Game Pass Ultimaten kylkiäisinä. Ei ihan hirveästi noille EA:n peleille itsellä ole käyttöä, mutta änäriä on välillä kiva lätkytellä.

Kaikkinensa sanoisin, että kannattaa katsoa, mikä se palvelun pelitarjonta on, ja kokeeko itse saavansa sille rahalle vastinetta.
 
tämmönen ongelma taas semmonen peli kuin Saboteur PS3 peli niin ohjaimen se alin nappi ei palauta siinä pelissä ajetaan myös autoilla ohjaimen alin nappi on kaasu niin sitä kun painaa niin jarruttaa auto eli ei pysty pelata kun tekee ohjain näin.
 
tämmönen ongelma taas semmonen peli kuin Saboteur PS3 peli niin ohjaimen se alin nappi ei palauta siinä pelissä ajetaan myös autoilla ohjaimen alin nappi on kaasu niin sitä kun painaa niin jarruttaa auto eli ei pysty pelata kun tekee ohjain näin.
Mikä on tämä ”alin nappi”? Ja mitä tarkoitat sillä, että se ”ei palauta”? Jääkö se nappi fyysisesti pohjaan? Jos jää, se ei ole pelin vika vaan mekaaninen ongelma itse ohjaimessa.
 
Mikä on tämä ”alin nappi”? Ja mitä tarkoitat sillä, että se ”ei palauta”? Jääkö se nappi fyysisesti pohjaan? Jos jää, se ei ole pelin vika vaan mekaaninen ongelma itse ohjaimessa.
noi ohjaimen ala napit jää pohjaan sori huono selostus tuossa
 

Liitetiedostot

  • i392967w800h465~2.jpg
    i392967w800h465~2.jpg
    23,8 KB · Lukukerrat: 5
noi ohjaimen ala napit jää pohjaan sori huono selostus tuossa
Jos tuo R2-nappi jää pohjaan, on se tosiaan ohjaimen mekaaninen vika, eikä liity tuohon peliin. Toisin sanoen se nappi jää pohjaan, vaikka koko PS3 ei olisi edes päällä. PS3:n ohjain on siinä mielessä täysin ”tyhmä”, ettei sen L2- ja R2-näppäimiä voi mitenkään ohjelmallisesti käskyttää kuten DualSense-ohjaimessa.

Voi olla, että R2:n jousi on mennyt poikki. Se on mahdollista itse korjata, jos on tarpeeksi kätevä käsistään ja osaa hankkia oikeanlaisen varaosan. Muussa tapauksessa on helpompaa (ja ehkä halvempaakin) hankkia kokonaan uusi ohjain.

 
Jos tuo R2-nappi jää pohjaan, on se tosiaan ohjaimen mekaaninen vika, eikä liity tuohon peliin. Toisin sanoen se nappi jää pohjaan, vaikka koko PS3 ei olisi edes päällä. PS3:n ohjain on siinä mielessä täysin ”tyhmä”, ettei sen L2- ja R2-näppäimiä voi mitenkään ohjelmallisesti käskyttää kuten DualSense-ohjaimessa.

Voi olla, että R2:n jousi on mennyt poikki. Se on mahdollista itse korjata, jos on tarpeeksi kätevä käsistään ja osaa hankkia oikeanlaisen varaosan. Muussa tapauksessa on helpompaa (ja ehkä halvempaakin) hankkia kokonaan uusi ohjain.

Juu näin varmaan mutta tässä pari kuvaa ohjaimesta ei pysy tuo sillee kuin kuuluisi pysyä ostan uuden tossa tatit dritftaa menee miten sattuu
 

Liitetiedostot

  • IMG_20240314_132342206.jpg
    IMG_20240314_132342206.jpg
    2,4 MB · Lukukerrat: 26
  • IMG_20240314_132309100.jpg
    IMG_20240314_132309100.jpg
    2,8 MB · Lukukerrat: 27
Viimeksi muokattu:
Nyt sain ps3 ohjaimeen uudet R2 napit + jouset ongelma on miten ne kuuluu laittaa
 

Liitetiedostot

  • IMG_20240404_160618954.jpg
    IMG_20240404_160618954.jpg
    2,8 MB · Lukukerrat: 8
  • IMG_20240404_160630587.jpg
    IMG_20240404_160630587.jpg
    3 MB · Lukukerrat: 8
Osaako joku suositella laadukasta nenä- ja korvatrimmeriä? Parran ajoon olen löytänyt hyvän höylän, mutta nenäkarvoille pitäisi saada joku vehje. Semmoinen jonka käyttöikä olisi vuosia.
 
semmonen kysymys onko tämä oikea osa asia liittyy xbox 360 ohjaimeen
 

Liitetiedostot

  • IMG_20240407_132636437.jpg
    IMG_20240407_132636437.jpg
    1,8 MB · Lukukerrat: 16
  • IMG_20240407_132654002.jpg
    IMG_20240407_132654002.jpg
    1,4 MB · Lukukerrat: 16
Ylös Bottom