Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymyksiä PSP:stä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Olen nyt vähän alkanut itse kiinnostumaan tästä PSP:stä. Joten kysyisinkin, että onko kellään kokemuksia amerikasta ostetulla psp:llä. Faija olis meinaa lähdössä jenkkeihin ja voisin pyytää sitä hommaamaan sieltä mulle psp:n. Amazon.comista kun hintoja katselin niin pelkkä kone maksasi jotain 170$ eli about 120€. Mitähän tossa pitäis ottaa huomioon, eli toimiiko ihan samalla lailla niin ku suomesta ostettu kone. Että kaikki pelit toimii normisti ja sillee? UMD leffojen ei tarvii toimia... Laturi varmaan pitäis sitte hommata uus, tai joku adapteri?

Samalaite se on siellä kuin näilläkin nurkilla. Eli samat pelit sekä leffat toimii;). Ainoa mistä tarvitsee huolehtia on tuo laturi, se kun on hieman erillainen tötsä:p.

Laturia voi alkaa etsimään esim. tätä kautta.

Olen nyt vähän alkanut itse kiinnostumaan tästä PSP:stä. Joten kysyisinkin, että onko kellään kokemuksia amerikasta ostetulla psp:llä. Faija olis meinaa lähdössä jenkkeihin ja voisin pyytää sitä hommaamaan sieltä mulle psp:n. Amazon.comista kun hintoja katselin niin pelkkä kone maksasi jotain 170$ eli about 120€. Mitähän tossa pitäis ottaa huomioon, eli toimiiko ihan samalla lailla niin ku suomesta ostettu kone. Että kaikki pelit toimii normisti ja sillee? UMD leffojen ei tarvii toimia... Laturi varmaan pitäis sitte hommata uus, tai joku adapteri?

Jos sinulla on USB kaapeli voit ladata PSP:tä koneeltasi.
Mutta lataus aika on n.5h.
Laturilla n2,5h.

No jos et ole mitään itse sen kanssa säätänyt (eli jos olisit niin pitäisi olla meisselikin) niin tuskin se tuosta johtuu. Vai oletko ostanut käytetyn ja onko se alusta asti ollut tuollainen?

Uusi se oli.:cool:
Se alkoi Uutena heti 2-3h jälkeen.
Mutta voisiko se johtua siitä kun se tippui pöydältä?
Kun latasin sitä ja kissa vetäisi siitä johdosta.:(

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onni on se, että se ei tapahdu toistuvasti aina välillä.
Mutta pitäisikö se viedä korjaajalle asti?

Samalaite se on siellä kuin näilläkin nurkilla. Eli samat pelit sekä leffat toimii;). Ainoa mistä tarvitsee huolehtia on tuo laturi, se kun on hieman erillainen tötsä:p.

Laturia voi alkaa etsimään esim. tätä kautta.

Ok. No no olisko toi järkevää sitten hommata, kun mahikset siihen kerta olis. Ja varsinki jos hinta on tota luokkaa tai mahdollisesti jopa halvempi alennuksien takia tai jos faija vähän tinkii :) Eli kannattaisiko ostaa? Kiitos!

Ok. No no olisko toi järkevää sitten hommata, kun mahikset siihen kerta olis. Ja varsinki jos hinta on tota luokkaa tai mahdollisesti jopa halvempi alennuksien takia tai jos faija vähän tinkii :) Eli kannattaisiko ostaa? Kiitos!

No riippuu ihan siittä tarvitsetko PSP:tä ;) Itse kyllä suosittelen ostamaan! Halvemmalla et varmaan uutena mistään saa, käytettynä mahdollisesti mutta uutenahan se paras on.

Kyllä tuohon hintaan kannattaa. Jos jostain syystä ei sitten ole tyytyväinen kapineeseen niin näillä leveysasteilla luulisi saavan edes lähelle tota hintaa myytyä etiäpäin.

PS: Itsekkin hommasin PSP:n vasta n. 3kk sitten enkä ole katunut yhtään. Playstation storesta löytää varsinkin hienoja esim. PSone helmiä mm. FF7, MGS, Vagrant story jne. jne.

Mikä on paras ilmainen video converter. ei ole oikeen mikään toiminut ja minkämuotoisiksi ne videot pitää saada että niitä voi katsoa psp:llä, ja mihin kansioon ne pitää valmiina sitten siirtää :D

Mikä on paras ilmainen video converter. ei ole oikeen mikään toiminut ja minkämuotoisiksi ne videot pitää saada että niitä voi katsoa psp:llä, ja mihin kansioon ne pitää valmiina sitten siirtää :D

Itse käytän ainakin Handbrakea tai Real playeriä.

Molemmissa ohjelmissa on valmiit videon converttaus ohjelmat PSPtä ajatellen. Eli siis voi valita oletusasetuksena että video koodataan PSP sopivaksi;)

Parhaasta en mene takuuseen, mutta oletettavasti kaikista yksinkertaisin on Sonyn oma Media Go!, joka on nimenomaan tarkoitettu mm. tuohon. Se osaa siirtää kalat oikeisiin hakemistoihin ja huolehtii formaattiasioista.

Nyt on aika hommata PSP Ds:än sijaan. Joten alan kyselämään. Onko malleilla eroa laitteellista suorituskykyä tai jotain. Go:ta ei lasketa mukaan. Eli alkuperäinen 2000 ja 3000.

Nyt on aika hommata PSP Ds:än sijaan. Joten alan kyselämään. Onko malleilla eroa laitteellista suorituskykyä tai jotain. Go:ta ei lasketa mukaan. Eli alkuperäinen 2000 ja 3000.

jos hinta erot eivät ole suuret suosittelen ostamaan psp3000 sillä mm. sen näytön värit ovat tarkemmat ja siinä on sisäänrakennettu mikrofoni.

Onko malleilla eroa laitteellista suorituskykyä tai jotain.
Ketjua selaamalla tai hakua käyttämällä olisi löytynyt esim. tämä viesti.

Periaatteessa suorituskyvyssä ei ole eroja mallien välillä, mutta 2000-mallista eteenpäin PSP:ssä on ollut 64 megatavua muistia alkuperäisen 32 megatavun sijaan. Jotkin pelit osaavat käyttää sitä UMD-cachena, eli käytännössä latausajat ovat himpun verran nopeammat.

Pystyykö psp:tä lataamaan tietokoneella normaalilla mini usb piuhalla? Vai pitääkö ostaa erikseen myytävä usb laturi?

Kyllä pystyy lataamaan mistä tahansa USB-portista, joka vaan on kytketty verkkovirtaan.

Siksi vaan kyselin, ku pitäis ehkä saada jenkeistä toi psp. Niin ei tarvis sitten ostaa erikseen suomalaista laturia, koska noita mini usb piuhoja multa löytyy varmaan 5kpl :) Eli siihen käy normaali mini usb piuha, jonka toisessä päässä on se normaali usb liitin ja toisessa mini liitin, eikä mitään mötiköitä siinä välissä... :) Eli tota psp:tä pystyy lataamaan ton mini usb liittimen kautta? Ettei pelkästään sen virta pistokkeen paikan kautta... Kiitos!

Eli tota psp:tä pystyy lataamaan ton mini usb liittimen kautta? Ettei pelkästään sen virta pistokkeen paikan kautta...
Kyllä. Tosin Sonyn älyttömästä toteutuksesta johtuen USB:n kautta ladatessa laitteella ei voi tehdä mitään. Päätöksen taustalla lienee jokin periaatepäätös, koska epävirallisilla firmiksillä USB-latauskin toimii ilmeisesti ihan pelienkin aikana.

Mites kun olen ostanut ps3:lle storesta final fantasy 7:n. Olen pelaillut sitä ja tallennus löytyy. Niin pystynkö siirtämään pelin ja tallennuksen muistikortille ja jatkamaan pelin pelaamista psp:llä? Toivottavasti... :/

Ylös Bottom