Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymyksiä PSP:stä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Niin pystynkö siirtämään pelin ja tallennuksen muistikortille ja jatkamaan pelin pelaamista psp:llä?
Tähänkin on vastattu melkoisen monta kertaa; kyllä pystyy. Samoin pystyt PSP-pelailun jälkeen kopsimaan saven takaisin PS3:lle.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

kaveri osti käytetyn psp:n ja suuntanäppäimet toimii mutta alas päin heikosti ja oikealle ei ollenkaan. miten korjataan?

en tiedä näistä... pelkkä psp:n aukasu ja näppäinten uudelleen asettelu riittää?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Elikkäs mikä firmware noissa PSP 3000:ssa on, jos ostaa uutena esimerkiksi Anttilan Top Tenistä, tai Citymarketista? Vai vaihteleeko se?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Elikkäs mikä firmware noissa PSP 3000:ssa on, jos ostaa uutena esimerkiksi Anttilan Top Tenistä, tai Citymarketista? Vai vaihteleeko se?
Vaihtelee riippuen kyseisen yksilön valmistusajankohdasta. Kaupoista voi löytyä hyvinkin vanhoja kappaleita tai sitten ihan upouusia. Päällepäin sitä on lähes mahdotonta sanoa, ellei osta jotain uutuuspelibundlea. Silloin todennäköisyys uudemman laitteen (ja firmwaren) saamiseksi on toki korkeampi.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kysytäänpä täältä kun en äkkiseltään ketjua selailemalla enkä googleä klikkaamalla saannut vastausta kysymyksiini.

Pitäisi saada vähän infoa noista PSP-pelin julkaisemisesta PSN-verkossa. Kiinnostaisi suunnattomasti nyt tulevana tiistaina(19.01) jenkkilässä ilmestyvä Silent Hill: Shattered Memories. Ilmestyyköhän kyseinen peli mahdollisesti heti julkaisupäiväksi PSN:ään vai viskaako Sony tuon kauppapaikalle aivan satunnaisesti? Kuumotus on sen verran kova ettei oikein tiedä pitäisikö tuo samantien tilata ulkomailta vai odottaa kiltisti PSN:n päivittymistä: nopein lopputulos tietenkin silmissä. Kiitoksia jo etukäteen!
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Ilmestyyköhän kyseinen peli mahdollisesti heti julkaisupäiväksi PSN:ään vai viskaako Sony tuon kauppapaikalle aivan satunnaisesti?
Se riippuu pelistä ja julkaisijasta. Voi siis tulla

- ihan samana päivänä kuin kauppoihinkin tai
- vasta seuraavana Store-päivityspäivänä tai
- sattumanvaraisena Store-päivityspäivänä viikkojen/kuukausien päästä

Pahimmassa tapauksessa voi jäädä tulematta digijakeluna kokonaan, mutta tuohon en nyt jaksa uskoa, koska on kuitenkin sen verran odotettu ja korkean profiilin peli.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Onko noilla PSP 1000 ja 2000:lla paljonkin eroja? 2000:ssa on enemmän muistia, mutta vaikuttaako se latausajoissa kauheasti? Ja onko noiden näytöissä paljon eroa?

2000:sta olen hankkimassa, mutta tuon 1000:n saisi halvemmala. Eli kumpaa kannattaisi ennemmin harkita?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Onko noilla PSP 1000 ja 2000:lla paljonkin eroja? 2000:ssa on enemmän muistia, mutta vaikuttaako se latausajoissa kauheasti? Ja onko noiden näytöissä paljon eroa?
Pienemmän fyysisen koon lisäksi PSP-2000:ssa on ihan omilla silmillä katsottuna selvästi parempi näyttö. Joten ihan sen vuoksi ottaisin tuon "kakstonnisen".

Tuosta UMD-cachen vaikutuksista latausaikoihin ei tunnu olevan mitään kovin hyvää tietoa, mutta sanotaan näin, että tuskin se ainakaan hidastaakaan meininkiä.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Pienemmän fyysisen koon lisäksi PSP-2000:ssa on ihan omilla silmillä katsottuna selvästi parempi näyttö.

PSP-1000:n, PSP-3000:n ja PSP go:n omistajana sanon itse näin: PSP-1000:n näyttö on ylivoimaisesti paras kaikista omistamistani PSP-konsoleista. 3000:n ja go tarjoavat toki kirkkaamman ja väreiltään paremman näytön, mutta niiden "interlace"-ongelma on jotain, mikä ärsyttää silmiäni aivan uskomattoman paljon.

PSP-1000 ei myöskään nitise tai natise, kuten muovisemmat uudet versiot. Toki se painaa enemmän, mutta on myös arvokkaamman oloinen.

Myöhemmissä malleissa on kuitenkin muita todella hyviä puolia (kuten TV-out), joten valinta on vaikea.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

PSP-1000:n, PSP-3000:n ja PSP go:n omistajana sanon itse näin: PSP-1000:n näyttö on ylivoimaisesti paras kaikista omistamistani PSP-konsoleista. 3000:n ja go tarjoavat toki kirkkaamman ja väreiltään paremman näytön, mutta niiden "interlace"-ongelma on jotain, mikä ärsyttää silmiäni aivan uskomattoman paljon.
PSP-2000:n näytössä tuota interlace-ongelmaa ei ole. Se on melko pitkälti siis samanlainen kuin 1000-sarjalaisessa, mutta kirkkaampi ja häntii selvästi vähemmän. Kolmetonnisen näyttö on kaikista kirkkain ja nopein ja sen väriavaruus on hieman muita suurempi, mutta siinä on tosiaan tuo mainittu interlace-käpy.

PSP-1000 ei myöskään nitise tai natise, kuten muovisemmat uudet versiot. Toki se painaa enemmän, mutta on myös arvokkaamman oloinen.
Tämä lienee yksilöllistä. Kaikki kolme mallia omistaneena tuollaista eroa en ole huomannut.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

PSP-1000:n, PSP-3000:n ja PSP go:n omistajana sanon itse näin: PSP-1000:n näyttö on ylivoimaisesti paras kaikista omistamistani PSP-konsoleista.
Itselläni on ollut kaikki 1/2/3000 sarjan koneet ja häiritsemättömin näyttö oli 2000 mallissa. Itse koodatut leffat on katselukelvottomia 1000 sarjan näytöllä hitaan vasteajan ja siitä seuraavien haamukuvien vuoksi. 3000 laitteen omistin viikon ja sain tarpeekseni näytön viivoista.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

PSP-1000:n, PSP-3000:n ja PSP go:n omistajana sanon itse näin: PSP-1000:n näyttö on ylivoimaisesti paras kaikista omistamistani PSP-konsoleista. 3000:n ja go tarjoavat toki kirkkaamman ja väreiltään paremman näytön, mutta niiden "interlace"-ongelma on jotain, mikä ärsyttää silmiäni aivan uskomattoman paljon.
Onkos tuota PSP 3000:n "interlace"-ongelmaa kaikissa peleissä yhtä paljon kuin esim. tässä?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Onkos tuota PSP 3000:n "interlace"-ongelmaa kaikissa peleissä yhtä paljon kuin esim. tässä?
Se riippuu hyvin pitkälti niin pelistä kuin katsojastakin. Tuo kuva on karrikoitu esimerkki, eli itse en ole missään pelissä ilmiötä likimainkaan noin vahvasti nähnyt. Useimmissa peleissä en ilmiötä liikkuvassa kuvassa huomaa ollenkaan. Mutta toiset ovat tuolle allergisempia kuin toiset, joten se täytyy vain itse kokea.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Se riippuu pelistä ja julkaisijasta. Voi siis tulla

- ihan samana päivänä kuin kauppoihinkin tai
Tämä vaihtoehto piti aika kivasti paikkansa, peli oli heti päivän vaihteessa(ameriikan aikaa tietty) PSN:stä ostettavissa.
Eli nyt löytyy Silent Hill: Shattered Memories jenkkien PSN:stä hintaan 29.99, eli euroissa vähän päälle 20e :)
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Voiko asennetun päivitystiedoston poistaa GAME -kansiosta? Kyseessä siis pc:llä päivitetty PSP Go.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Voiko asennetun päivitystiedoston poistaa GAME -kansiosta?
Sen jälkeen kun päivitys on asennettu, on itse päivitystiedosto täysin turha. Sen siis voi huoletta poistaa (ja itse asiassa päivityksen päättyessä PSP taitaa itsekin mainita asiasta).
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Tuli nyt sitten hommattua PSP kanadasta. Tuli vaan mieleen, että mitenköhän saisin tähän käyttiksen kieleksi suomen? Suomea ei ainakaan valmiiksi ole siellä valittavana. Kyllä tällä englannillakin hyvin pärjää, ei siinä mitään :) Mutta olis se suomi kiva olla vaihtoehtona... Eli löytyykö mitään päivitystä tai muuta?

Siis eikö suomestakaan ostetussa psp:ssä ole suomen kieltä?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Löytyisikö jostakin nettisivulta LAILLISESTI ladattavaa ilmaista teristä. En lataa playstation networkista yleensä mitään maksullista ;)
 
Ylös Bottom