Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymyksiä PSP:stä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kuinka monta tuntia kestää akku pelatessa? Mistä Löytyisi halvimmalla PSP:n uusin malli ja jotain pelejä? Vajaan 2 viikon päästä on Thaimaaseen lähtö ja ajattelin, että tuossa saattaisi olla yksi suunnitelma lentokoneessa istumiseen...
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kuinka monta tuntia kestää akku pelatessa? Mistä Löytyisi halvimmalla PSP:n uusin malli ja jotain pelejä? Vajaan 2 viikon päästä on Thaimaaseen lähtö ja ajattelin, että tuossa saattaisi olla yksi suunnitelma lentokoneessa istumiseen...

Suosittelen käytetyn ja jonkun pelikasan ostamaan jos vain tuota matkaa varten meinaat. Akun kestoa en osaa sanoa, varsinkaan kun omani ei kestä enää sitä mitä uutena, niin en viitti sen perusteella sanoa...
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kuinka monta tuntia kestää akku pelatessa?
Pelistä, näytön kirkkaudesta ja äänenvoimakkuudesta riippuen n. 3-6 tuntia. Vielä vähemmän, jos peli käyttää langatonta verkkoa.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kuinka monta tuntia kestää akku pelatessa? Mistä Löytyisi halvimmalla PSP:n uusin malli ja jotain pelejä? Vajaan 2 viikon päästä on Thaimaaseen lähtö ja ajattelin, että tuossa saattaisi olla yksi suunnitelma lentokoneessa istumiseen...

Thaimaasta puheenollen... MBK tavaratalon 6. kerroksesta löytyy PSP Go tosi halvalla (muistaakseni jotain 180 euroo). Myös PSP 2000 myydään siellä edelleen (täältä suomesta taitaa olla jo vaikea löytää, itse en tykkää siitä 3000-mallin raidallisesta näytöstä).
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Thaimaasta puheenollen... MBK tavaratalon 6. kerroksesta löytyy PSP Go tosi halvalla (muistaakseni jotain 180 euroo). Myös PSP 2000 myydään siellä edelleen (täältä suomesta taitaa olla jo vaikea löytää, itse en tykkää siitä 3000-mallin raidallisesta näytöstä).

en kyllä vieläkään ymmärrä että missä niitä raitoja siinä näytössä on... onko minulla vaan todella huono näkö vai miksi en ole huomannut niitä...
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Thaimaasta puheenollen... MBK tavaratalon 6. kerroksesta löytyy PSP Go tosi halvalla (muistaakseni jotain 180 euroo). Myös PSP 2000 myydään siellä edelleen (täältä suomesta taitaa olla jo vaikea löytää, itse en tykkää siitä 3000-mallin raidallisesta näytöstä).

Nyt olen katsellut Suomesta tuota Go mallia ja hinta on n. 259€ paikasta riippumatta. 3004-mallin voisin myös ostaa mutta kun ei ole näkynyt sopivaan hintaan missään. Tarkoitan sitä, että toisella palstalla joku sanoi ostaneensa sen 119€ sis. Lego Batman pelin ja minä olen löytänyt halvimmillaan 189€. Jos nyt kuitenkin lykkään tuota ostoa ja ostankin Go tai 3004 mallin Thaimaasta niin onko siinä mitään eroa "Suomi" malliin? Saako kielen valittua suomeksi ja käykö siihen pelit mitkä Suomesta ostan taikka imuroin Storesta. Miten takuu asiat toimivat?

Edit.
niin unohtui se lisätä tuohon, että olisin jo tänään ostanut tuon Go mallin mutta kun huomasin netistä, että -ilmainen peli- tarjousta ei enää olekkaan niin unohdin koko jutun. Onhan se peli kuitenkin 34.95€ arvoinen. (Kampanja on päättynyt 1.2.2010)
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Nonni, sanokaas nyt suoraan että voiko millään ihmeen kaukaa haetulla keinolla saada PS3 ohjaimen pelaamaan PSP 3000:lla. Tuli tos selailtua internettiä 3h läpi ja esim. youtube:ssa löytyi joitakin harvoja yksilöitä missä pelattiin ps3 ohjaimella mutta ei kerrottu että kuinka tämä on mahdollista, joten onko se mahdollista, vai oliko ne videot feikkejä?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Nonni, sanokaas nyt suoraan että voiko millään ihmeen kaukaa haetulla keinolla saada PS3 ohjaimen pelaamaan PSP 3000:lla.
Virallisesti tuki löytyy vain Resistance: Retributionista (kts. oheinen video), mutta noin muuten ei onnistu. PSPgo:lla voi käyttää PS3:n ohjainta kaikissa peleissä, koska PSPgo:ssa on Bluetooth, jolla Sixaxis/Dualshock 3:kin operoivat.

Epävirallisilla custom-firmiksillä saattaa onnistua ohjaimen käyttö myös muissa PSP-malleissa, mutta tästä ainakaan mulla ei ole antaa luotettavaa tietoa.
 
Levyt rutisee

Uudehko PSP 2000 rupesi rutisemaan. Kun levy lähtee pyörimään, kuuluu epämääräistä rahisevaa ääntä. Ääni loppuu välillä, mutta alkaa uudelleen ilmeisesti kun kone alkaa taas lukemaan levyltä jotain.

Mistä vois johtua? Onko muilla ollut vastaavia onkelmia?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Ja jatkokysymyksenä vielä.. Kannattaakohan koneella pelata, jos se noin rutisee? Onko suosituksia minne sen voisi viedä tarkistettavaksi pk-seudulla? Onko PSP:ssä kansainvälinen takuu? Missä on JJ?

(kiitos moderaattoreille oikeaan ketjuun siirtämisestä)
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Ostin PSP:n pari kuukautta sitten Japanista ja heitin sen mukana tulleen laturin roskikseen (pistorasiat ei matchanneet) ja nyt on käynyt niinkin huonosti että multa loppui PSP:stä akku enkä saa sitä USB:n kautta lataamaan. Onko siis niin että USB:n kautta on mahdoton ladata PSP:tä jos se ei ole ensin käynnissä?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Onko siis niin että USB:n kautta on mahdoton ladata PSP:tä jos se ei ole ensin käynnissä?

PSPgo:n kanssa huomasin saman kun viikko sitten sen ostin. Lataus PC:n kautta toimii ainoastaan jos PSP on USB-tilassa. Muussa tapauksessa täytyy ainakin omalla kohdallani käyttää USB-laturia joka laitetaan suoraan pistorasiaan.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kaksihaaraisella USB johdolla, josta toinen menee laturiliittimeen voi ladata, mutta ei PSPn USBn kautta, jos akku on tyhjä.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Tästä on varmaan jossain jo mainittu mutta en löytänyt nopealla vilkaisulla. Eli voiko psp:llä ostella eu ja usa storesta pelejä? Oon ostellu jenkkistoresta tähän asti psp:lle pelit ja nyt kun tuota Vagrant Storyä ei tunnu tonne jenkkistoreen tulevan niin mietin että olisikohan mahdollista ostella se eurostoresta. Joskus ainakin sanottiin ettei pystyisi kuin toiseen storeen liittämään koneen mutta onko asiat jo muuttunut?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Eli voiko psp:llä ostella eu ja usa storesta pelejä?
Kyllä voi, mutta ongelmaksi muodostuu se, että PSP voi olla aktivoituna vain yhdelle PSN-tunnukselle kerrallaan. Eli jos PSP:llä on esim. suomalaisella PSN-tunnuksella ostettuja pelejä, eivät ne toimi sen jälkeen, kun laite onkin aktivoitu jenkki-PSN-tunnarille. Noita aktivointeja voi toki venkslata PS3:n avulla edestakaisin, mutta se on melkoisen työlästä.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Saanko siirrettyä tietokoneelta musiikkia ja valokuvia PSP Go konsolin kovalevylle jos minulla ei ole sitä micro sd korttia?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Saanko siirrettyä tietokoneelta musiikkia ja valokuvia PSP Go konsolin kovalevylle jos minulla ei ole sitä micro sd korttia?
Kiintolevyä PSPgo:ssa ei sentään ole, mutta sen sisäinen 16 gigatavun Flash-muisti pitäisi näkyä tietokoneelle ihan perinteisenä ulkoisena asemana. Eli USB-letku vaan kiinni PSP:hen ja tietokoneeseen, niin pääset siirtelemään tauhkaa. Helpoiten se onnistuu Sonyn omalla Media Go -ohjelmistolla.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Ja jatkokysymyksenä vielä.. Kannattaakohan koneella pelata, jos se noin rutisee? Onko suosituksia minne sen voisi viedä tarkistettavaksi pk-seudulla? Onko PSP:ssä kansainvälinen takuu? Missä on JJ?

(kiitos moderaattoreille oikeaan ketjuun siirtämisestä)

En ole varma millaisesta äänestä puhut, mutta kyllä se tekee ihan selvää ääntä, kun se pyörittää sitä levyä.
 
Ylös Bottom