Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä toimii. PSP-peleissä ei ole aluerajoituksia muutenkaan, joten voit ostaa pelisi mistä vaan. UMD-elokuvissa on DVD:itä vastaavat aluekoodit, mutta UMD-elokuvien importaus tuskin on heti ekana mielessä.Ja tähän vielä tyhmä kysymys, että kai kaikki muualta Euroopasta ostetut (esim. juuri Briteistä) pelit toimii PSP:llä?
Olen pitkään nyt ajatellut hankkivani PSP:n, mutta olen vähän kahden vaiheilla. Molemmat PSP-3000 ja PSP "go" ovat mielestäni suht hyviä.
Ja jatkokysymyksenä vielä.. Kannattaakohan koneella pelata, jos se noin rutisee? Onko suosituksia minne sen voisi viedä tarkistettavaksi pk-seudulla? Onko PSP:ssä kansainvälinen takuu? Missä on JJ?
(kiitos moderaattoreille oikeaan ketjuun siirtämisestä)
Itse itselleni vastaten:
YouTube - PSP huolto
PlayStation-tuotteiden kohdalla sama on kai ollut aina voimassa, eli jos laite on ostettu EU:n ulkopuolelta, ei se kuulu Nordisk Filmin tarjoamaan tukeen.Sori. Oli jääny yksityisyysasetukset väärin ja video ei näkynyt. Nyt pitäis näkyy...
Kyllä saa, kunhan laite on ostettu EU-maasta.Jää muuten kaikki Playstation-vehkeet vastedes ostamatta, jos totuus on se, ettei niitä saa huollettua edes rahalla!!!
En tiedä mitään globaalin tuotetuen yhteystietoa, joten siksi pyysin ottamaan yhteyttä laitteen myyneeseen kauppaan.No mä otin yhteyttä siihen "tuotetukeen", johon Playstationin suomi-sivustolla käskettiin. Jos sulla on tiedossa joku muu yhteystieto niin laita ihmeessä jakoon. Joku muukin mun lisäksi vois tarvita sitä...
En tiedä mitään globaalin tuotetuen yhteystietoa, joten siksi pyysin ottamaan yhteyttä laitteen myyneeseen kauppaan.
Nordisk Filmin tuotetuki vastaa vain virallisesti maahantuoduista tai EU-maista ostetuista PlayStation-tuotteista.
Paremman puutteessa kyllä.Ai pitäiskö mun soittaa siihen MBK Centerin X-kerroksessa sijainneeseen pieneen thaikkukauppaan?
Ei, vaan näin Nordisk Film hoitaa PlayStation-takuuasiat. Sony korporaatiotasolla toiminee toisin.Näinkö kansainvälinen mukamas johtava videopelifirma hoitaa huollot?
Sitä lienee parasta kysyä heiltä.Jos tuo Sonyn tuotetuki on yhtäkuin joku NordiskFilm niin miksei ne annan kyselijöille ohjeita miten laitteen saa huollettua?
Yritä nyt oikeasti erottaa Sony ja Nordisk Film toisistaan. Kaksi ihan eri yritystä.En vaan ymmärrä millä Sony ja muut firmat meinaa voittaa kilpailun uusia pelureita vastaan, jos asiakaspalvelu on tällä tasolla...
Se mielipide on tullut jo selväksi.Jos Suomen virallinen Playstation -tuki vastaa sähköpostiviestiin näin: "Ainoa neuvoni on se, että kannattaa harkita uuden PSPn ostamista", niin mitä mitä mieltä olet Sonyn virallisen Playstation-tuen laadusta?
Ei välttämättä itse pidä osata, mutta sinua on tässä nyt yritetty auttaa ja opastaa haukkumaan oikeaa puuta ja ottamaan yhteyttä tahoihin, jotka ehkä voisivat oikeasti auttaa.Pitääkö kuluttajan itse osata päätellä, että nyt ei ole kyseessä Sony vaan joku välikäsi, joka ei tiedä asioista vit*uakaan?
EU:n ulkopuolelta ostettaessa oikeussuojakeinoja ei ole
Yleistä kansainvälistä kuluttajaongelmien käsittelyjärjestelmää ei ole olemassa. Yleinen ohje kaikkialla maailmassa on tehdä viallisesta tuotteesta valitus myyjälle ja esittää tälle korvausvaatimus.