Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!
Siis on päivänselvää, että olet tuohtunut ja haluaisit parempaa asiakaspalvelua. Mutta Nordisk Film ei voi sitä sinulle antaa. Niinpä pitää käyttää muita keinoja. Olen ehdottanut sinulle, että olet yhteydessä kuluttajaneuvontaan tai laitteen myyneeseen liikkeeseen tai tuohon Thaimaan viralliseen PS-tukeen. Eikö näistä mikään oikeasti kelpaa?
On.Onks Konsolifin edelleen sitoutumaton ja voittoa tavoittelematon?
Missä kohtaa olen dissannut? Olen yrittänyt tässä aidosti ja vilpittömästi auttaa. Se kehoitus peiliin katsomisesta ei ollut mitään tarkoituksellista vinoilua. Anteeksi, jos sen sellaisena käsitit.Miksi ylläpito rupee dissaamaan henkilöitä, joilla on Sonyn laitteiden kanssa ongelmia?
En ole myöskään mielestäni väittänyt, että tuo olisi hyvää asiakaspalvelua. Muutamaa viestiä aiemmin sanoin:Jos tämä on Konsolifin-sivuston mielestä hyvää asiakaspalvelua niin vähän käy arveluttamaan tämän sivuston puolueettomuus...
Tuo ei tarkoittanut, että kuluttajan pitäisi parantaa tapojaan, vaan että kuluttajan pitäisi saada parempaa palvelua (esim. aidosti globaalin tuotetuen muodossa).Totta on, että kuluttajan kannalta parantamisen varaa olisi.
Siis on päivänselvää, että olet tuohtunut ja haluaisit parempaa asiakaspalvelua. Mutta Nordisk Film ei voi sitä sinulle antaa. Niinpä pitää käyttää muita keinoja. Olen ehdottanut sinulle, että olet yhteydessä kuluttajaneuvontaan tai laitteen myyneeseen liikkeeseen tai tuohon Thaimaan viralliseen PS-tukeen. Eikö näistä mikään oikeasti kelpaa?