Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymyksiä PSP:stä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PSP laturi kysymys

Eli oon ostamassa PSP:tä ebaysta briteistä niin noissa on erilainen pistorasia liittimen pää niin saako sonyn latureita tai tarvikelatureita tilattua jostain joka sopisi suomalaismalliseen pistorasiaan?
 
Vastaus: monia pspee kysymyksiä

mita psp:n muistikortilla tekee COMMON kansiolla.
Googlella löytyi vastaus n. 3 sekunnissa: "This is where the PSP defaults to save files not compatible with the PSP. This is where you can also save your homemade websites (aka portals) and its files."
 
Vastaus: monia pspee kysymyksiä

ok mutta kuinka sen saa auki kun joku sanoi etta meet nettiselaimeen
 
Vastaus: monia pspee kysymyksiä

"This is where the PSP defaults to save files not compatible with the PSP"
Miksi siis haluaisit sen kansion auki, kun et pystyisi sillä mitään tekemään?
Ja sitähän ei siis saa auki itse PSPllä koska sinne tallentuvia tiedostoja psp ei tunnista.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Miten pitää toimia kun ostan uuden pspn että saan kaikki vanhat pelit toimimaan suoraan? Nykyisessä laitteessa on nikkinä "omanimi" ja olen tietysti parittanut sen PS3n kanssa. Uuden laitteen tullessa, voinko vaan siirtää vanhan muistikortin siihen ja ladatut pelit toimii?
Vai pitääkö tehdä niin kuin itse mietiskelin että vaihdan fatin nikin muotoon "omanimi2" ja uuden slimin "omanimi" ja sitten paritan ne uudestaan kolmosen kanssa, ja lataan pelit uudestaan storesta?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Nykyään kaikki PS1-pelit toimivat Remote Playn yli PSP:llä.

Update! Sen verran täsmennystä, että jos kysyjä halusi tietää, voiko minkä tahansa PS1-pelin kopioida PSP:n muistikortille, niin siihen vastaus on ei. Se onnistuu vain PS Storesta ostetuilla PS1-peleillä.

Itse haluaisin myös sen verran täsmentää, että jos on PS3:sen sisällä PS1:sen pelilevy, ei siis storesta ladattu vaan ihan kaupasta ostettu PS1-peli, niin pystyt myöskin sitä pelaamaan Remote Playn yli PSP:llä.
 
Vastaus: monia pspee kysymyksiä

Laitan tänne kysymykseni, koska en jaksa nähdä turhaa vaivaa tehdä uutta topicia yhden kysymyksen takia.
Mulla on tämä vanhin PSP, eli fat himassa ja oli varmaan jossain vaiheessa 6 kuukautta kun ei tullut käytettyä ollenkaan konetta, kunnes sitten kävin ostamassa pilkkahintaan UMD leffoja kaupasta ja aloin katsomaan näitä.

Elikkäs: Asia koskee tota akkua. PSP ei tunnista, että akku olisi laitteessa ja niinkun voi jo arvata, kone ei toimi ilman virtajohtoa. Kenellekkään muulle käynyt samalla tavalla?
Ensimmäisen kerran luulin, että akku on vaan tyhjä niin ladataan sen nyt täyteen. Sitten katselin elokuvia virtajohdon kanssa ilman ongelmia, kunnes otin johdon pois.. sitten konsoli sammuikin ja menin katsomaan asetuksista niin ei koko laite tunnista, että akku olisi paikallaan.
Mahtaako olla PSP:n toi akku pelkästään ongelmana vai koko roska?
Kiitos vastanneille jo ennakkoon.
 
Vastaus: monia pspee kysymyksiä

Mahtaako olla PSP:n toi akku pelkästään ongelmana vai koko roska?
Testaamalla akkua ja PSP:tä ristiin toisen PSP:n ja akun kanssa selviää myös syyllinen. Ja jos ymmärsin oikein, on se akku ollut 6 kuukautta täysin itsekseen tyhjenemässä PSP:n sisällä? Voi olla, että se on tyhjentynyt niin pahasti, ettei sitä enää voi ladata ollenkaan.
 
Vastaus: monia pspee kysymyksiä

Testaamalla akkua ja PSP:tä ristiin toisen PSP:n ja akun kanssa selviää myös syyllinen. Ja jos ymmärsin oikein, on se akku ollut 6 kuukautta täysin itsekseen tyhjenemässä PSP:n sisällä? Voi olla, että se on tyhjentynyt niin pahasti, ettei sitä enää voi ladata ollenkaan.

Joo ymmärsit täysin oikein, että akku on ollut 6 kk, ehkä vähemmän ehkä enemmän käyttämättömänä. Mutta pitäneepä testailla kaverin PSP:llä tässä kun kerkiää. Maalaisjärkeä olisi pitänyt käyttää niin olisi tämäkin kysymys ratkennut itsekseen, mutta kiitos neuvosta.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiÃÆä

Olikahan tiltista 190e basepack postikulut sisaltyen hintaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä PSP-malli tämä nyt sitten on? KIIRE!

Eli kumpi tämä nyt sitten on vai jotain siltä väliltä?
Slim & Lite, kuten siinä paketissakin tosiaan lukee. (S&L-mallit ovat tuota PSP-200X-sarjaa. Alkuperäiset ovat 100X-sarjaa ja 300X-sarja on vasta tulossa.)
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Terve!

Mikä olisi järkevintä PSP:n akun käyttöikää ajatellen, kun pelaa kotona? Pitää koko ajan laturissa vaiko irralla laturista, ja latailla aina välillä? Tarvitseeko akkua siis "ajella" jotta se pysyy käyttökelpoisena?

Kaikki vinkit tervetulleita:)
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Itse ainakin pidin melkein aina seinässä kiinni kun tuli pelailtua. Tuli myös pelailtua ilman johtoa, mutta ei niin paljoa.
Nyt kuitenkin jos katsot muutaman viestin ylöspäin niin näen mitä minulle on tapahtunut, mutta kuitenkaan on tuskin johtunut siitä että olen pitänyt PSP:täni kokoajan seinässä kiinni.
Musta tuntuu, että vähänväliä vaihtelet tai et, se jokatapauksessa tulee kestämään ellei jotain erikoista vikaa tule, joka ei ole normaalia.
 
Ylös Bottom