Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymyksiä PSP:stä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Kiitokset nopeasta vastauksesta! Tämä olikin hyvä uutinen, koska muistin/luulin jotain aivan muuta. Mistäköhän mulle oli jäänyt tommonen mielikuva päähän?

Ja PSP:n pystyy päivittämään myös tietokoneen kautta (usb:llä tms)?
Sitten vielä Go!Exploresta... Löytäiskö joku karttojen hinnat (ja vaikka koot) jostain? Itse en oo pleikkarin ääressä joten en pääse kurkkimaan niitä storesta. Ja näköjään vaatii jonku asennettavan softan että puuceella pääsee storea katselemaan.
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Kiitokset nopeasta vastauksesta! Tämä olikin hyvä uutinen, koska muistin/luulin jotain aivan muuta. Mistäköhän mulle oli jäänyt tommonen mielikuva päähän?
Tietysti siellä missä Remote Playta haluat käyttää, täytyy olla WLAN-tukiasema. Mutta kotona Pleikka voi olla kiinni netissä joko langalla tai langattomasti.

Ja PSP:n pystyy päivittämään myös tietokoneen kautta (usb:llä tms)?
Pystyy. Ohjeet (ihan suomeksi) löytyy täältä. Uusimman päivityksen voi ladata puolestaan täältä.
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Miten onkos psp aluekoodattu? Dollarilla olisi kiva päästä pelejä ostelemaan.
Ja toisekseen jos on aluevapaa niin onko sony taas kieltänyt tavaran viemisen alueelta toiselle?
Loistavaa, visa siis vinkumaan.
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Miten onkos psp aluekoodattu? Dollarilla olisi kiva päästä pelejä ostelemaan.
Kyllä ja ei. Laitteet ovat aluekoodattuja vain UMD-elokuvien osalta. Pelit ovat aluerajattomia, eikä Sony ole kieltänyt mitään.
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Molemmat tavat käyvät. Mukana tulee sekä USB-kaapeli että laturi.

Päivitin työkaverin PSP:n ja sen on vanha fat. 5.01 oli käyttis ja en löytänyt optiota sille että lataisi aina USB:llä kaapelin ollessa kiinni. Voi olla että en katsonut aivan tarkasti mutta tällä hetkellä uskon että vanhoja fat PSP:tä ei voi USBllä ladata.
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Päivitin työkaverin PSP:n ja sen on vanha fat. 5.01 oli käyttis ja en löytänyt optiota sille että lataisi aina USB:llä kaapelin ollessa kiinni. Voi olla että en katsonut aivan tarkasti mutta tällä hetkellä uskon että vanhoja fat PSP:tä ei voi USBllä ladata.
Olet muuten oikeassa. PSP-1000-sarjan laitteita ei virallisella firmiksellä pysty USB:n kautta lataamaan, mutta jostain ihmeen syystä custom firmwarella se ilmeisesti onnistuu. Sony voisi ottaa paljonkin oppia homebrew-skodaajilta. :)
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Kyllä ja ei. Laitteet ovat aluekoodattuja vain UMD-elokuvien osalta. Pelit ovat aluerajattomia, eikä Sony ole kieltänyt mitään.

Oonko nyt sitten ihan väärässä kun väitän että esim. jenkkiversion pelejä ei voi moninpelillä pelata jos kaverilla on eurooppaversio pelistä? Ihan kuin jostain olisin noin lukenut, en tiiä sit..
 
Vastaus: Noviisin kysymyksiä

Oonko nyt sitten ihan väärässä kun väitän että esim. jenkkiversion pelejä ei voi moninpelillä pelata jos kaverilla on eurooppaversio pelistä? Ihan kuin jostain olisin noin lukenut, en tiiä sit..
Tuo voi pitää paikkansa, eli ilmiö on sama kuin monien PS3-moninpelienkin suhteen.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

onko mahdollista, etta psp sammuilee sen takia, etta mustikortti ei ole aito. Ja tietaako kukaan miksi mun psp inisee typerasti. Jos on ihan hiljaista ja mun psp on paalla niin kuuluu vain hiljaista iiiiiiii. Vai onko tuo iniseminen normaalia?
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

onko mahdollista, etta psp sammuilee sen takia, etta mustikortti ei ole aito. Ja tietaako kukaan miksi mun psp inisee typerasti. Jos on ihan hiljaista ja mun psp on paalla niin kuuluu vain hiljaista iiiiiiii. Vai onko tuo iniseminen normaalia?
Muut kuin Sonyn, Sandiskin tai Lexarin valmistamat muistikortit voivat aiheuttaa monenlaisia ongelmia. Ininä puolestaan varmaankin tulee UMD-asemasta. Kokeile, katoaako ääni jos asemassa ei ole mitään levyä sisällä.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksia

aani ei katoa vaikka levya ei olsi. Ja tairan joutua ostamaan uuden kortin joulun jalkeen. Huono homma ma kerta saan joululahjaksi 8gb muistarin ja heti pitaa ostaa uusi kun tulee taas joku piraatti kortti. Oon muuten varma, etta muistaris vika. Kun sain ekan psp:ni ja siina tuli sonyn 1gb kortti joukos, niin ei ollut minkaan nakosia vaivoja. Ja ostin uuden kortin ja kaikenlaisia vikoja ilmaantui heti pian kortin vaihdon jalkeen. Inina tuli siita, etta psp oli laturissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Inisevä ääni tulee näytön valosta, kokeile säätää sen kirkkautta niin huomaat että äänen taajuuskin muuttuu;)

E:Oho en lukenut viestiäsi loppuun, voihan se ininä tosiaan tulla laturistakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Kyllä se ininä tuli laturista. Huomasin kun psp oli ladannut täyteen ja psp oli päällä ja oli hiljaista, niin ei kuulunut mitään ininää.
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Onko PSP-peleissä aluerajoituksia?

Eli toimiiko USA:sta hankittu peli Suomessa hankitussa PSP:ssä?
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Hei!

Voiko muistakin PSP:n malleista käyttää nimistystä "PSP - Slim and lite" kuin siitä uusimmasta? :D
 
Vastaus: monia PSP-kysymyksiä

Voiko muistakin PSP:n malleista käyttää nimistystä "PSP - Slim and lite" kuin siitä uusimmasta? :D
Kyllä. Slim & Lite viittasi alunperin PSP-2000-malliin, mutta Sony itse käyttää samaa nimitystä myös PSP-3000:sta. Alkuperäinen PSP-1000 oli ihan vaan pelkkä PSP.
 
Vastaus: Monia PSP-kysymyksiä

Uhhh! Kuinka saan (X) -näppäimen "Enter" näppäimeks ja (O) -näppäimen "Back" näppäimeksi. Aivan kuten PS3:ssa.

Hieman rasittava kun näppäimet väärin päin.
 
Vastaus: Monia PSP-kysymyksiä

Uhhh! Kuinka saan (X) -näppäimen "Enter" näppäimeks ja (O) -näppäimen "Back" näppäimeksi. Aivan kuten PS3:ssa.
Kyllä meikun PSP:ssä napit ovat aina olleet juuri noin. Onko sulla kenties japsi-PSP, koska siellä nuo ovat toisinpäin (eikä sitä taida saada vaihdettuakaan)?
 
Ylös Bottom