Kysymys 5.1 kaiuttimiin liittyen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dante90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dante90

New Member
Eli. Ostin Creativen kotisivuilta 5.1 5500D kaiutinsarjan. Tilauksen yhteydessä kysyttiin haluanko Xbox vai Playstation 2-"version". Minun piti tilata Xbox-"versio", mutta kun tänään aamulla sain paketin huomasin, että olin vahingossa tilannut Playstation2-version. Paketissa lukee, että käy konsoleihin, mutta onko Xbox ja Pleikka-versiossa mitään eroa? Paketin kyljessä lukee "Ideal for Playstation 2 and DVD"... Eli apua kaipasin. Onko niissä mitään eroa?Tässä linkki...

http://fi.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=365

Vastaus: Kysymys 5.1 kaiuttimiin liittyen...

En ymmärrä mitä eroa noilla voisi olla. Molemmista konsoleista lähtee digitaaliääni optista kaapelia pitkin...

Ehkä vain joku värisävyero? :confused:

Molemmissa paketeissahan näyttää olevan täsmälleen sama 5500D -mallinumero. Ei niillä siis periaatteessa voi olla mitään eroa. Ehkä mukana tuleva ohjekirjanen neuvoo vain, miten kyseisen konsolin saa liitettyä vahvistimeen?

Samaa pelleilyä oli aikoinaan 2.1 settien kanssa. Niissä ei ole mitään eroa. Tietämättömmille kuluttajille se luo vain tietynlaisen varmuuden siitä, että tämä nyt varmasti käy siihen laitteeseen mihin olen sen ajatellut.

Alla on Creativen GD580 ja aivan sama kummasta koneesta se optinen kaapeli on vedetty. Loistava paketti muuten pelaajalle eikä ole hinnallakaan pilattu.

Nisupulla sanoi:
Alla on Creativen GD580 ja aivan sama kummasta koneesta se optinen kaapeli on vedetty. Loistava paketti muuten pelaajalle eikä ole hinnallakaan pilattu.

Niin on... :D Itseltäni löytyy tuollainen...

Nisupulla sanoi:
Rohkaistuneena näistä kommenteista tuli nyt itsekin hankittua tälläinen "karvalakkisurround" olohuoneeseen. Hinnalla paketti ei todellakaan ole pilattu ja ääneenkin olen huomattavan tyytyväinen. Ainoa ikävä huomio tuli paketin avattua, eli kaiuttimien johdot olivat naurettavan lyhyet (etukaiuttimet 2m ja takakajarit 4m) mikä ei riittänyt itselleni edes puoliksi. No tänään tuli sitten ostettua hieman jatkojohtoa (lisää hintaa parilla kympillä) ja nyt alkaa olla ihan maistuva paketti kasassa. Vielä kun viitsin käydä ostamassa yhden jalustan toiselle kaiuttimelle taakse ja toslinkin jakajan niin sitten olen tyytyväinen :)

Ylös Bottom