Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kyytiä omalle konsolille!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tuo Cuben kannen avausnamiska tuppaa jäämään pohjaan aika ajoin. Pentele.
Sitten taidat omistaa mustan koneen? Olen tehnyt pienimuotoistat utkimusta jossa olen todennut että mustissa Cubeissa on tämä ongelma, violeteissa taas ei. Varma asiasta en ole, voihan se olla pelkkää sattumaakin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Sitten taidat omistaa mustan koneen? Olen tehnyt pienimuotoistat utkimusta jossa olen todennut että mustissa Cubeissa on tämä ongelma, violeteissa taas ei. Varma asiasta en ole, voihan se olla pelkkää sattumaakin...

Kone on violetti.
 
Tuosta Xboxin painosta sen verran, että minulla on Xbox ja stereoiden keskikautin videoiden päällä, eikä videot valita yhtään mitään.

Xboxin huonouksia:
Hmm...
Hmm...
Hmmmmmmm...
- DVD-kitin kaukosäätimessä ei ole on/off -nappia
- Johdot liian lyhyet (n. 50cm lisää niin ois täydelliset, ei riitä soffalle asti)
- Liian nirso levyjen suhteen
- Isompi ulostusnappi hämää aina ajatuksissaan ottamaan levyn ulos Xboxin sulkemisen sijasta
- Meteli
- Xboxin X ei ole hienon kiiltävä. Tylsän vihreän värinen. Se saisi olla läpinäkyvä värikäs ja alta paistaisi joku kylmäkatodi tms.
 
Lisätääs vielä, että dualshock2:set harrastaapi "pykimistä". Siis ilmiö jossa ohjainten johdot meni ihme mutkille, joita ei enää saa suoraksi. Vika voi tietenkin olla käyttäjässäkin, mutta ainakin DC:n ohjainjohdot pysyvät kuosissa.
 
Super nintendo sucks kun puuttuu johto että tulee kuva telkkuun
(veli laittoisen roskiin)
 
Itse olen pleikkari kakkosta ja boxia kuskannut omissa laatikoissa eikä mitään ole mennyt rikki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Lisätääs vielä, että dualshock2:set harrastaapi "pykimistä". Siis ilmiö jossa ohjainten johdot meni ihme mutkille, joita ei enää saa suoraksi. Vika voi tietenkin olla käyttäjässäkin, mutta ainakin DC:n ohjainjohdot pysyvät kuosissa.

Mä olen huomannut saman ilmiön. Eritoten moninpelejä harrastavat kaverinikin valittavat samaa: Ohjainten johdot sekoittuvat toisiinsa. Erityisen huomattava ilmiö on silloin, jos pelaajat koneen ympärillä vaihtuvat tiheään tahtiin. Outo ilmiö... :confused:
 
Kaikki omistan, omia harmituksen aiheita:

Dreamcast:
- Kukaan tuttu ei ostanut laitetta, ei pystynyt vaihtelemaan pelejä
- Ohjain ei ole kovin hyvä

PS2:
- Vasta neljäs takuuvaihdettu kone on toiminut kunnolla
- Ei neljää ohjainporttia koneessa
- Ei RGB-ulostuloa DVD:llä
- Ohjain hajosi mystisesti hyllyllä maatessaan (yhtenä päivänä toimi, toisena ei)
- Ohjainten johdot hieman liian lyhyitä

Xbox:
- Vasta vähän todella hyviä pelejä (mun makuun)
- Pelit kalliimpia kuin PS2:lla
- Ostin jostain syystä Controller S:n vaikka pidän alkuperäistä isoa ohjainta parempana
- Ei DVD-toistoa ilman kapulaa

Gamecube:
- Vasta vähän todella hyviä pelejä (mun makuun)
- Pelit kalliimpia kuin PS2:lla
- Ohjaimen johdot liian lyhyitä (yrittää pakottaa ostamaan wavebirdejä)
- Ei S-Video ulostuloa

Yhdestäkään en silti luopuisi!

- Jussi
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Lisätääs vielä, että dualshock2:set harrastaapi "pykimistä". Siis ilmiö jossa ohjainten johdot meni ihme mutkille, joita ei enää saa suoraksi. Vika voi tietenkin olla käyttäjässäkin, mutta ainakin DC:n ohjainjohdot pysyvät kuosissa.

Piuhat tahtovat pykiä jos joutuvat kierteelle. Esimerkiksi jos pyörittelet ohjainta käsissä ja johto on kiinni konsolissa. Johdon saa oikaistua kun laitat ohjaimen johonkin kiinni (pidät jalalla lattiassa) ja vedät ohjaimen juuresta alkaen sitä sormilla suoraksi niin että toinen pää saa vapaasti kieppua ilmassa.

Onko DC:n ohjaimen johto paksumpaa tai muuten tukevampaa kuin Dualshockin? Mulla on toisena ohjaimena Saitek:in ohjain jossa johto huomattavasti paksumpaa ja jäykempää, ei mene yhtä helposti kierteelle.
 
En viitsi pienestä valittaa. Siksi kaikki nykykoneet saavat puhtaat paperit.

S-videon puuttuminen Gamecubesta on pientä. N64 on paljon pahempi ja sen kuvasignaalivaihtoehdot korpeavat joka kerta koneella pelatessa. RGB:tä koneesta ei saa kuin modilla ja S-video näkyy niin kirkkaana, että grafiikka mössööntyy pelikelvottomaksi. Perseestä oleva komposiitti on siten "paras" vaihtoehto.
 
Munki viesti on taidettu telottaa... Laitan uuden:)

Ps2:sen miinukset:

- Ei lue kaikkia vanhoja PSX pelejä (MUSIC 2000 oli rikki, tein hammastahnatempun, täysin sileä pohja, eikä pleikka lue...)
- Ääni on välillä, *öhöm*, kestämätön
 
Vtun Xbox ja sen lisätarvikkeet. Maksoi koko pska jo ihan tarpeeksi ja sitten pitää ostaa vielä jotain kaapeleita, DVD-kaukosäädin ja lisäohjaimia, että saa konsolin oikeuksiinsa!

Olen tyytyväinen Microsoftiin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lohottaja
Vtun Xbox ja sen lisätarvikkeet. Maksoi koko pska jo ihan tarpeeksi ja sitten pitää ostaa vielä jotain kaapeleita, DVD-kaukosäädin ja lisäohjaimia, että saa konsolin oikeuksiinsa!
Puhut asiaa! Kaikkien muiden konsolienhan kanssa tulee parhaimmat kaapelit, kaukosäädin, 3kpl lisäohjaimia, muistikortti ja 5 viisi peliä aivan ilmaiseksi. PRKL:n M$!

:rolleyes:
 
8-bittisen nintendon miinuksia

Grafiikka on ihan perseestä melkein kaikissa peleissä
Ei dvd soitinta
Ei kovoa:rolleyes:
Vaikea ostaa tarvikkeita uutena

Taidanpa tehdä valituskirjeen nintsikalle, koska uusia pelejä ei ole hirveämmin näkynyt, ja minkäköhän takia?:rolleyes:
 
XBox:
- Äänekäs

GC:
- Kädet kipeytyy paskoissa ohjaimissa
- Vituttaa se muistikortin kans kikkailu ei 59 riitä mihinkään.

edit:
Unohtui GC:n s-video kaapelin saamattomuus pal versioon sekä Z-napin paikka. Ja pelien hinnat on liikaa molemmissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tarkistettu lista:
XB:
Ohjain on surkea, napit liian lähekkäin
Iso kokoinen, vie kaapista tilaa
Pelejä saisi olla enemmän ja erilaisia

PS2:
Puuttuu kovalevy
Pelejä on tarpeeksi, mutta iso osa niistä on silkkaa potaskaa
Ei ole yhtä tehoka kuin kilpailevat konsolit
Ei toimi kunnolla parin vuoden käytön jälkeen
Johto saisi olla pidempi

GC:
Kovalevy puuttuu
Tähän saa niin hyviä pelejä että muut konsolit saattaa jäädä vähemmälle huomiolle
Mini DVD on pienempi kuion normaali
Ohjain johto on liian lyhyt, Wavebird maksaa rahaa

DC:
Ei tehdä pelejä enää
Kovalevyä ei ole tässäkään
Pelit ovat gigan kokoisella GD:llä, ei 4,7:n kokoisella DVD:llä
Pelejä käännetään muille konsoleille, se saa minut miettimään joskus, miksi ostin DC:n?
Johto on liian lyhyt

GBA:SP:
Minulla ei ole kuin kaksi peliä
Tähän olisi voinut ahtaa neljä nappulaa. Tai edes kolme.

GameGear:
Syö pattereita
Pelejä on hankala saada

N64:
Liian lyhyet johdot
Huono ohjain
Kasettisysteemi on vanhentunut kuin isomummoni
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ainoana konsolina on PS2 ja siinä on vähitellen alkanut kiusaamaaan se ettei masiinaa voi käynnistää, sammuttaa, "napittaa" (eli resetoida) kauko-ohjaimesta. Etenkin kun koko muu A/V-systeemi tottelee ohjelmoitavaa kaukosäädintä! No joo, PS2:sta on tulossa uusi versio missä nämä ongelmat on korjattu, mutta mahtanee olla taas melkoinen väliraha myydä nykyinen ja ostaa uusi parin pikku fiitsörin takia :(
 
GameCube

-Liian lyhyet johdot ohjaimissa
-Ylöspäin aukeava

Xbox

-Aikamoinen kaappi konsoliksi(vaikka eipä se mitään haittaa)


Playstation 2

-Runsas mutta täysin paska peli tarjonta,vaan pari peliä on minun mieleen(En pidä japanilaisten tekemistä peleistä)
-Saatanan kallis laite
-Ohjain ei ole niin mukava kädessä kuin muiden konsoleiden


Eli siis tämän perusteella pidän xboxista eniten.Ei minulle ole tullut dirty disk ongelmaa.Xbox live on myöskin yksi suu miksi xbox on minun mieleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom