Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kyytiä omalle konsolille!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
ööh... Omistatko siis Xboxin? Meinaan ketjun tarkoitus oli haukkua omia, ei muiden konsoleita... Luulisin?
Älä hämäydy tuosta Onysabletin viestistä ;)

Uhuppis,pitääpä lukea tarkemmin.Innostuin vaan niin.Sori,sori...:o

No,pittääpä kirjoittaa sitten Gamecubestani.
 
mun viesti

siis oli siinä mun viestissä kehittävääkin kritiikkiä kuten xbox liven myöhään tulemisesta yms. ja sinne sekaan oli piilotettu oikeita asioita jos joku sattu huomaamaan. tää mun älyvapaan tuotokseni poistaminen loukkaa mua, mulla oli hauskaa kun kirjotin sitä ja veikkaan että jollain oli hauskaa kun luki sitä, se tän topicin tarkotus mun mielest on...
 
Re: mun viesti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
siis oli siinä mun viestissä kehittävääkin kritiikkiä kuten xbox liven myöhään tulemisesta yms. ja sinne sekaan oli piilotettu oikeita asioita jos joku sattu huomaamaan. tää mun älyvapaan tuotokseni poistaminen loukkaa mua, mulla oli hauskaa kun kirjotin sitä ja veikkaan että jollain oli hauskaa kun luki sitä, se tän topicin tarkotus mun mielest on...

V -alkuisen sanan lukeminen joka "toisena" sanana ei minusta ole hauskaa. Sitä kuulee nuorison suusta nykyisin ihan tarpeeksi.

Mikäli et osaa kirjoittaa älyvapaata tekstiä ilman sukupuolielimiä, niin jätä kirjoittamatta.

tähän Topikkiin on käsittääkseni tarkoitus kirjoittaa omia kokemuksia. Mikä mättää siinä omassa konsolissa. Perusteluineen.

Etkä ollut ainoa, jonka viestejä tästä topicista poistin. Vaan muutkin peelo tyyliin kirjoitetut saivat kyytiä ja niitä voitte mennä kirjoittelemaan Tiltin foorumille.
 
Eli omistan Snesin,Gba:n,Nipa64:n ja Cuben.

Snes:

-Ärsyttävä muoto

-Tylsä kasettisysteemi

-pelit yleensäkin turhia,useimmissa palaa hermot

-Tylsä

-Vain kaksi ohjainporttia

-Huonot ohjaimet

Gba:

-Niin huono kuin olla ja voi,hajoaa heti parin päivän jälkeen

-Lasissa ei taustavaloa,laite ilmiselvästi tarkoitettu sokeille ihmisille tai jotain vastaavaa

-Pelit ovat keksitty nopeasti.Tylsiä,jopa masentavia

-Ärsyttävä laitos

-niska tulee kipeäksi,kun pitää aina väännellä päätään valon suuntaan.

-R.O.M.U

-Tylsiä värejä,jotain ruusunpunaisia tai vastaavaa.

-Typerä Linkkikaapeli,liian lyhyt

S.U.R.K.E.I.N.K.Ä.S.I.P.E.L.I.K.O.N.S.O.L.I.
J.O.T.A.O.L.E.N.P.E.L.A.N.N.UT

Nipa64:

-Pelit pahvisissa pakkauksissa

-Ohjain liian kevyt,leikkikalu

-Peleissä kaikki on kulmikasta kuin leegopalikat

-Z-Nappi on aivan ties missä

-"Paina sitä Zetaa"

-"Ai mitä Zetaa,missä"

-Nelinpeli ruudut ovat käsittämättömän pieniä

-Ohjain hajoaa puolen vuoden päästä

-Ohjaintikku löystyy hajalle aivan liian nopeasti.

No, kelpaako, Pelkästään oman konsolin haukkumista.
 
no huh

Ei ois Shava ollu mitää poistaa/korvata niit kiro sanoja jotka niin pahasti sua häiritsee? Oisin voinu tehä sen vaikka ite ku oisit vaan sanonu, pitää poistaa muuten ihan hyvä ja aiheeseen liittyvä viesti siks et siin on kirosanoja... Missä tääl foorumilla edes neuvotaan olemaan kiroilematta? ei aina jaksa olla aina nii asiallinen, varsinkaan jos on stressannu paljon. Joskus tekee mieli kirjottaa pahemmin ajattelematta.. siit tulee hyvä fiilis ja kuten jo sanoin oli siin mun postissa asiaakin, jopa sellasta asiaa joka ei oo muiden posteista tullut ilmi. Ja kun topicin tarkotus on haukkua omaa konsoliansa, niin eiks sinne voi vähä vähemmän asiallistakin kamaa laskea?
 
Xbox

-"paina valkoista/mustaa nappia" "häh, mitä mustaa nappia?"
elikkä, jos on vähemmän kokeneita X-pelaajia käymässä ei oikeen musta/valkoinen löydy ohjaimesta

-"ai mikä #%&/ Xbox"
quote kadulta, jonka olen kuullut yllättävän monta kertaa. Quote viittaa siihen että ihmiset eivät tiedä mikä on xbox, joka on joskus ärsyttävää

-Xbox live tulee hieman myöhään, eikä siitä ole annettu paljoa informaatiota

-Final fantasy ja GTA sarjan pelit eivät ilmesty Xboxille (eivätkä jotkut muutkaan huippupelit)

-musaa ei voi kuunnella kovolta, ellei dvd asema ole a) auki b) tyhjä. Tämä häiritsee silloin kun haluaisi vain laittaa boxin päälle, hypätä sänkyyn ja kuunnella musiikkia.

-Xbox on iso, eikä sitä tee mieli kuljettaa sen oman turvallisuuden vuoksi (pelkään kovon puolesta)

-Xboxille tulee paljon hutaisten tehtyjä käännöksiä muilta koneilta jotka eivät edes yritä ottaa tehoja irti

-Xbox on microsoftin ja Bill Gatesin tekemä, joka saattaa herättää vihaa joidenkin ihmisten keskuudessa

-Xboxia ei mainosteta tarpeeksi, siitä ei casual gamerit tiedä juuri mitään ja se häiritsee, koska en silloin voi heidän kanssansa boxista keskustella "ai mikä #¤% xbox" lausahdus nousee taas esiin...

-Harvoissa kaupoissa myydään Xbox tavaraa ja pelikauppojenkin myyjät ovat joskus melko tietämättömiä Xbox asioista ("ai että mikä Xbox live", "mikä ihmeen splinter cell", "ai mikä #¤%& Xbox")

-PS2 ihmiset (konsoli pelaajien mainstream) usein dissaavat boxia, joka käy boxin omistajana nyppimään

-Pelejä tuli harvaan kesällä ja alku syksystä, uutta haloa saa odotella

-"Life is short, play more"
ironinen mainos lause, joka panee miettimään Xboxin myynti lukuja ja mahdollista elin ikää.

-ei power nappia dvd kaukarissa, tekisi mieli sammuttaa/käynnistää box nousematta sängystä

-halo 2 tulee vasta ensi vuoden lopulla

-Xbox roomissa ei ollut peli turnauksia, mistä minun olisi tarkoitus saada haastetta kun mun kavereilla ei ole Xboxia

-"ei kellään mun tutullakaan ole Xboxia" Xboxeja on maassa harvassa joten niitä on myös kaveripiirissä harvassa (todennäköisesti siis, poikkeuksia on toki)

-useammissa Xbox peleissä ei voi käyttää kovolle tallennettua musiikkia taustalla, tämä häiritsee kovasti

-"mitäs sit jos kovo menee p"#¤%#s?"
niimpä, mitäs sit?

-huhut kertovat että xbox naarmuttaa levyjä.. vainoharha iskee

-Xboxin ohjain ei sovi kaikille "emmä nyt tällä voi pelaa" (mä en ymmärrä niitä joille ohjain ei sovi, mulle gamecuben ohjain ei sovi ollenkaan, se on liian pieni, PS2 ohjain taas on aika hyvä, mutta ei sillä FPS pelejä voi pelata)

-missä ovat mahtavat perjantai illan pelit? (fuzion frenzy on huono)
joku power stone 3 ois nii rautaa että.. mut siis oikeesti, ne pelit jota voi pelaa 5 min sessioissa ja joissa silti riittää hauskaa vuosi kausiksi.

-Joskus kun pelaa ohjaimen johto katkeaa (relase systeemi), noh onhan sekin parempi kun lattialla oleva, kuollut Xbox, mutta ei se mötikkä helposti hievahda, relase aukeaa liian kevyestä vetäisytä.

-unreal viivästyi. sehän mua potuttaa, vaik se viivästyikin vaan viikolla

-morrowind viivästyi paljon, sekin harmittaa,ettei morroo voinu pelaa kesäkuun kuudestoista

-xbox pelaajilla ei ole mitään käsitystä mitä on konsolien katu uskottavuus (siis oikeesti? häh? katuuskottavuus???)

noh.. siinä on asiallisempi, pidempi, tylsempi versio alkuperäisestä viestistä, jossa on jotakuinkin samaa asiaa (hei oikeesti ei tätä ollu kiva kirjottaa uusiks voisitte ees sanoo jossai et poistatte viestei jos on kirosanoja)
 
nes:
ohjain on syvältä ja ruma
kone itsessään on myös ruma
kasetteja pitää puhaltaa

ps2:
levykelkka on ihan lelu
ohjaimen johto liika lyhyt
ohjaimet jämälaatua
tuuletin metelöi
"ihanat" äänet kun cd-peli pyörimässä
 
Voisikohan tähän Threadiin tehdä semmoisen muutoksen,että kun tähän ei enää kirjoiteta, eli tämä on lopussa, niin kaikki voisivat oikaista paheksuvat asiat sun muut konsolista jota ei itse omista.Minusta se tekisi hyvää niille jotka vihaavat Nintendoa tai niille jotka vihaavat Playstationia.ja muutenkin Pleikka ja Nintendo tai X-box fanien välit paranisivat.

Sanokaa sitten suoraan jos idea on TYHMÄ!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Voisikohan tähän Threadiin tehdä semmoisen muutoksen,että kun tähän ei enää kirjoiteta, eli tämä on lopussa, niin kaikki voisivat oikaista paheksuvat asiat sun muut konsolista jota ei itse omista.Minusta se tekisi hyvää niille jotka vihaavat Nintendoa tai niille jotka vihaavat Playstationia.ja muutenkin Pleikka ja Nintendo tai X-box fanien välit paranisivat.

Sanokaa sitten suoraan jos idea on TYHMÄ!!!

Eiköhän noita ole ollut jo ihan tarpeeksi. Ja useimmat ovat menneet kai kiinni koska juttu on luisunut käsistä.
 
DC:
-Pelien kotelot huonoja.
-Kuoli liian nopeasti.
-Mainostus?

GC:
-Autopelit.
-Asun Euroopassa.
-"Lelukonsolin" maine.
-Ohjaimessa voisi olla enemmän nappeja.
 
NES

-Siis mihin ne miniDVD-levyt laitetaan?
-Wanhahtava grafiikka.
-Voi luulla kenkälaatikoksi
-Ohjaimesta puuttuu olkanäppäimet
-Muistikortin puute
-Missä niitä pelejä on myynissä
-Ei voi pelata lottoa (paitsi Japanissa)
-Huonoja pelejä (esim. Cheetaman 2)
 
ps2 (laitoin tiskiin, mut en PESiä :D sillä pelaan naapurin koneella)
-ohjainportit
-ohjain johdot on lyhyitä
-ohjain paskoontu ja oli mahdoton korjata(johto meni paskaks)
-ainoo jota pelaan PES2 (mielipide)
-Hmmm.....box vaan kiinostaa ennemän
- MULLE (mielipide) sopii paremmin boxin ohjain
-gta:vc kuihtu kasaan (3 riitti mulle)
Xbox
- joskus bugaa
- xbconnectin dirty disk (ei ole kai boxin syytä)
- tsoikka paskoontu (muita toisin kuin ps2sessani sain sen korjattuu)
- rattin vaihdekeppi irtosi (ei ole kyl tämäkään boxin syytä)
-dvdtein katsominen
-pelejä on vaikeita löytää...varsinkin hyvään tarjous hintaan
-ISS2
-nba 2k3 ei tule suomeen :( BWÄÄÄH! :(


ja mitä tulee dvd katseluun OSTAKAA DVD SOITIN JA KOTI TEATTERI
 
XBOX

- DVD-asema jurnuttaa välillä ärsyttävästi DVD:eitä toistettaessa
- ei tiedä, kuinka monen lukuvirheen jälkeen konsoli pitäisi laittaa huoltoon
- pitkät latausajat esim. GameCubeen verrattuna
- pelien lähtöhinta huomattavasti korkeampi esim. PS2-peleihin verrattuna
- konsolin takana on megakorporaatio Microsoft
- kotona ei ole laajakaistaa, joten tuskin saan Liven edes silloin, kun se Suomeen aikanaan tulee

NES

- kulmikas ja pikkuruinen ohjain aiheutti rakkoja pitkien pelisessioiden jälkeen
- ohjaimen johto ei lähde irti vetämällä (ja laite tietenkin tippui pari kertaa lattialle)
 
GC

-aivan liian lyhyet ohjainten johdot
-ei tietenkään S-video-tukea... :(
-Nykon star padin takanäpit jo romuna, joutuu hankkimaan uuden nelosohjaimen
-johtosekamelska huoneessani
-Wavebird on kallis
-ei DVD-toistoa
-Ei kunnon Beat 'm Uppia (vielä) :(
 
GC:

-ohjaimen johto aivan liian lyhyt
-ei DVD-toistoa
-muistikorttien käyttö


PS2:

-DVD:t vihreitä RGB:llä (siis helvetin typerä juttu, kiva vaihdella johtoja jatkuasti)
-ruma vaaka-asennossa ->kauppaan ostamaan pystytuki
-kallein konsoli ja kuitenkin vanhanaikaisin
-kaikki DVD:t ei toimi
-muistikorttien käyttö

Xbox:

-Turhan iso
-pakko ostaa kaukosäädin leffojen katsomista varten
-ei reset nappia
 
PS2:
-Vain kaksi ohjainporttia
-Pitää HIRVEÄTÄ ääntä joidenkin levyjen kanssa
-DVD-toistossa punavärit sekoittuvat hieman peruskaapeleilla
-Hinta
-PES2 liian addiktiivinen :D

offtopic: mitä helkuttia sillä PS2 pystytuella konkreettisesti tekee?
Pysyyhän kone tukevasti pystyssä ilmankin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom