Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!
Että minä vihaan N-gageani. En kerro mikä siinä on pielessä, mutta kerron, että tänäpäivänä hävettää vastata puhelimeen. Ja minähän ostan uuden puhelimen vasta sitten kun tämä nykyinen hajoaa. Varmaan ei kauaa mene sillä ruutu halkesi pakkasesta. Näytön sisään on mennyt hietaa jo ennen halkeamaa. Kumit kapulan ympärillä ovat suurentuneen ja irronneet. Ne toimivat nyt kantoripana. Napit lakkasivat kerran toimimasta ja eivät toimineet kuukauteen. Jostain ihmeen syystä nappien toiminta palasi. Lisäksi puhelin on ollut huollossa ohjelmiston jämähtäessä tyystin totaalisesti. Eikä tämä puhelimenakaan toimi. Hitaat valikot sun muuta. Civilisationia olen yrittänyt pelata, mutta ei JUMA.... ...pystylaajakulma näyttö. Mitä ihmettä nokialla on ajateltu. Ja mitä ihmettä minä ajattelin kun tämän ostin.
Lisäksi olen kyllästynyt pleikka kolmoseen. Se jyrisee kirjahyllyllä resonoiden aina välillä niin rajusti, että luulen sen hajoavan. Ääni ei tule tuulettimista vaan siitä kun se lukee levyä ja siirtää tärinän kirjahyllyyn. Ja hemmetti vieköön Ikeasta ei tämän jytympää kirjahyllyä löydy. Lyijystäkö tuo alusta plösölle pitäisi valaa?
Sain myös kuningas idean laittaa ulkoinen usb-kovo plösöön kiinni jotta voisin siirtää suunnattoman musiikki kokoelmani olohuoneeseen. No voi simpura kun se tiedostovalikko on ihan erilainen ulkoista kovoa selatessa kuin plösön omaa kovoa tutkiessa. Musat saa kyllä soimaan, mutta jos selaan kokoelmani päästä päähän sillä ainoalla mahdollisella selaustavalla jota musaa voi usbikovolta selata, niin siinä kestää niin pitkään että en enää jaksa kuunnella musaa. Erehdyin sitten luulemaan, että plösön omaa kovoa selatessa käytössä olevat gategorioinnit olisivat myös usbikovon käytössä. Mutta ei. Ei jumankekka kun tämä ärsyttää. Onko tämän ongelman kiertäminen mahdotonta vai pelkästään liian vaikeaa? Vai eikö SOnya kiinnosta miettiä mitä milloinkin menee tekemään?
Ja sitten plösön padit. Niitä onkin jo haukuttu. Ja hau hau edelleen. Toinen tateista soutaa ilman kosketustakin eteenpäin, liipaisimet on limaisen räkänaurun arvoiset ja liiketunnistimessa tuntuma on yhtä hyvä kuin eduskunnan tiedot opiskelijoiden arjesta.
Sitten psp. No se on tosi jees. Mutta kiitokset Mustalle Allulle siitä, että eihän sille meinaa ilmestyä pelin peliä. Tai no ilmestyy, mutta entäs ne hyvät pelit? Muutakin on valittamista. Elikkäs kyse on konsolikapulasta joten luulisi, että remote play ison plösön kanssa onnistuu nappia painamalla. No ei tosiaankaan onnistu. Ihan jokapaikasta ei pääse remotepläyhyn kun pitää olla wlan asetukset kunnossa, enkä tarkoita psp:n asetuksia. Sitten kun kovalla vaivalla saat kaiken toimimaan ja olet juuri lomilla kaukana kotoa, niin eiköhän julkaista uusi päivitys plösölle ja sinun pitäisi painua himaan lataamaan se tai remote ei toimi.
Kaikista epämääräisin juttu on se, että yhtenä päivänä kun tulin kotiini, isoplösö jyrisi hyllyllä. Tilannetta seurattuani huomasin tämän olevan jokapäiväistä. Oli sitten itsekseen käynnistynyt kun se Sonyn mukaan ottaa häiriö signaalia verkosta. Sepä kiva kuulla. No ei ainakaan tartte yrittää sammutella valoja sähkön säästämiseksi. Joskus kone hurrasi pitkiä aikoja josku taas ihan vain muutaman minuutin.
PS. Hyvä threadi. Helpotti huomattavasti kun pääsi avautuun.