Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kyytiä omalle konsolille!

Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Hakkiz sanoi:
Luulisi, että Microsoftkin pitkällä tähtäimellä säästäisi, jos se asentaisi kaikkiin Xboxeihin vaikka Samsungin asemat, koska takuuhuoltokuluja ei yhtiölle varmaankaan tulisi niin paljon.
Ai, mä luulin, että M$ laittoi Samsungit aikoinaan vaan sen takia, että muita asemia ei ollut silloin nopeasti saatavilla, kun Thomsonit palasivat ongelmien takia suunnittelupöydälle. Eihän nyt CD-R luku ole suotava ominaisuus, ajattelevat konsolivalmistajat. :D

Mä voisin haukkua tässä välissä boxia myös:
MISSÄ viipyy se FF ratti boxille. Ihan pas*a masiina ilman tärinärattia. :(
Onhan se ruma, mutta olisivat voineet toki tehdä rumemman, sijoittamalla koko komeuden perus-ATX koteloon. :D
Gran turismot puuttuu.
San andreas tulee jos tulee.
Ei kaukosäädintä. Mä oon laiska, se pitäisi saada sammutettua kakesta, kun makaa sohvalla. Kuvitelkaa tälläinen tilanne: Menen himaan. Ensimmäinen asia. Töllö kakesta päälle. Vahvistimesta virta päälle, kaukosäätimellä of course. Sitten pitääkin kävellä boxille laittamaan se päälle. Töllöstä alkaa jotain kiinnostavaa. Pitää nousta boxille sammuttamaan. Kiinnostava töllöstä loppuu. Ja taas laitettava päälle. Sitten tuleekin ilta ja taas sammutetaan. Kauhea rumba, eihän tossa ehdi rentoutua välillä.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

tsinivuo sanoi:
Ei kaukosäädintä. Mä oon laiska, se pitäisi saada sammutettua kakesta, kun makaa sohvalla. Kuvitelkaa tälläinen tilanne: Menen himaan. Ensimmäinen asia. Töllö kakesta päälle. Vahvistimesta virta päälle, kaukosäätimellä of course. Sitten pitääkin kävellä boxille laittamaan se päälle. Töllöstä alkaa jotain kiinnostavaa. Pitää nousta boxille sammuttamaan. Kiinnostava töllöstä loppuu. Ja taas laitettava päälle. Sitten tuleekin ilta ja taas sammutetaan. Kauhea rumba, eihän tossa ehdi rentoutua välillä.

Toi on kyllä kiistatta ns. Paha Virhe, ja pätee valitettavasti moneen muuhunkin konsoliin, paljosta muusta kodin tarpeistosta puhumattakaan.

Ovela (ja laiska!) ihminen voisi tietysti korjata Pahan Virheen asentamalla konsolinsa sellaisen kauko-ohjaimella kytkettävän jakorasian tai jatkojohdon päähän. Samalla konsolin virtanappi säästyisi huimalta kulumiselta, kun virrat kytkettäisiinkin aina sähköjohdon puolelta.

Ja tietysti jos tosissaan haluaa itselleen peliaddiktin himoitun arvonimen, voisi kauko-ohjattavan kytkimen sijaan käyttää ajastinta, joka kytkisi konsolin ja näytön automaattisesti toimintavalmiuteen esim. joka päivä klo 17.01 ja vastaavasti sammuttaisi pelikoneen aamun sarastaessa vaikkapa klo 05.01. :D
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Hakkiz sanoi:
Luulisi, että Microsoftkin pitkällä tähtäimellä säästäisi, jos se asentaisi kaikkiin Xboxeihin vaikka Samsungin asemat, koska takuuhuoltokuluja ei yhtiölle varmaankaan tulisi niin paljon. :confused:

Microsoft varmasti tekisi niin jos se olisi vain yksinkertaisesti taloudellisesti mahdollista. Itse olen käsittänyt että taustalla oleva ongelma on siinä, että kukaan yksittäinen valmistaja ei joko pysty (tai ei tahdo imagosyistä) tuottaa kaikkia Xbox DVD-asemia. Lisäksi hommassa vaikuttavat luultavasti monet muutkin logistiset ongelmat joita ei yksinkertaisesti pysty näkemään näin tavallisen kuluttajan suunnasta.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Teppo_Holmqvist sanoi:
Microsoft varmasti tekisi niin jos se olisi vain yksinkertaisesti taloudellisesti mahdollista. Itse olen käsittänyt että taustalla oleva ongelma on siinä, että kukaan yksittäinen valmistaja ei joko pysty (tai ei tahdo imagosyistä) tuottaa kaikkia Xbox DVD-asemia. Lisäksi hommassa vaikuttavat luultavasti monet muutkin logistiset ongelmat joita ei yksinkertaisesti pysty näkemään näin tavallisen kuluttajan suunnasta.

No varmaankin jotain tällaista siinä on. Mutta pitää nyt toivoa, että Microsoft seuraavan Xboxin kohdalla hoitaa asemapolitiikkansa hieman paremmin. Uskon, että siitä loppupeleissä hyötyisi sekä kuluttaja että valmistaja.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Josp sanoi:
Eikös PS2:sta jossain vaiheessa poistettu joku portti ja jotkin lisälaitteet eivät näissä uusissa toimi?
Jee. Ensin lähtee i.Link-portti eli jos joskus maailmassa olisikin rahaa ja tilaa hommmata kuusi telkkaria, GT3:sta ja rattia, pitää Pleikkarit haalia jostain käytettynä.
Viimeisin huba on, ettei "vanhan" PS2:n MultiTapit toimi uudessa "PStwossa". :(
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Knight sanoi:
Fakta on, että GBA:lla on paljon (siis paljon) pelejä, joista kyllä riittää hyvää pelattavaa, ja ihan originaalina GBA:lle tehtynä.

Joojoo, mut olis kiva, että tulis enemmän UUSIA kuin vanhoja pelejä tuolle laitteelle. Ei ole kiva odotella vuoden välein jotain pelattavaa.

Vai iskeekö suhun nämä uudet Hamsteriolympialaispelit? Jeejeehamtaro roks. :)
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

:mad: :mad: :mad: ...WhatamMMM... WhataMMMM... Controller Sllä ei tee mitään muuta...
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Cube on kammottavan näkönen murikka varsinkin tuon GBA-playerin kanssa! Liian kalliit lisävarusteet ja pelit, sekä muistikorttien onneton tallennuskapasiteetti saa repimään hiukset päästä!! Hyviä pelejä tulee niin paljon että on matti ja mervi kukkarossa ympärivuoden, joten pitää luopua kaikesta muusta ravinto mukaan lukien!
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

PRKL! PS2:den ohjaimia saa olla joka heiton jälkeen korjaamassa. Ärsytävät pelit suarastaan pakottaa paiskoon ohjainta ympäriinsä.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Peleistä:

GameCube - tähän joukkoon verrattuna GC:lle on kaupoissa ylivoimaisesti vaatimattomin valikoima pelejä. Ne ovat poikkeuksetta myös hinnoissaan. Pelit lähinnä vanhojen nimikkeiden kierrätystä, ja joka toisen pelin nimi alkaa sanalla Mario.

Xbox - Samat pelit kuin PC:llä mutta surkeammilla grafiikoilla ilman tuttua ja turvallista päivitysmahdollisuutta. Pelivalikoima ei liiemmin tarjoa innovatiivisuutta tai kokeilunhalua kuten GC:llä tai PS2:lla.

PS2 - hirveä määrä pelejä, joista suurin osa keskinkertaista tusinatavaraa.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Nostetaanpa pikkuisen tätäkin ylöspäin.

Nintendo DS
-Kiva kone, mutta pelivalikoima on edelleen melko huono
-Välillä tuntuu että kynä on vähän huonosti suunniteltu
-Tarkkuutta vaativissa peleissä kynän käyttäminen on hankalaa kun konetta joutuu pitää yhdellä kädellä esim. autossa
-aurinko paistaa ruutuun, miksi tätä ei oikeasti tajuta missään kannettavassa laitteessa?
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Solid Snake sanoi:
-aurinko paistaa ruutuun, miksi tätä ei oikeasti tajuta missään kannettavassa laitteessa?
Erittäin totta myös PSP:llä.
PSP:n pelivalikoima kaikkine "PS2-käännöksineen" maistuu kyllä kohtalaisen hyvin, mutta tietenkin sitä kaipaisi niitä originaalejakin tuotoksia persoonallisten puzzlailujen (Lumines/Mercury) lisäksi. Analogitatti toimii harvassa pelissä niin hyvin, että sitä viitsisi käyttää nuolien sijaan.

Laite kyllä onnistuu edelleen olemaan sexy, vaikka sormenjäljet pian tunnelman pilaavatkin. :cool:
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Solid Snake sanoi:
-aurinko paistaa ruutuun, miksi tätä ei oikeasti tajuta missään kannettavassa laitteessa?

Tiedän tunteen. Mulla on sama ongelma Jaguarilla, Game Boylla, Game Boy Pocketilla, Game Boy Advance SP:llä, Game Boy Advancella, GameCubella, Mega Drivella, Saturnilla, Dreamcastilla, Xboxilla, PlayStationilla, PlayStation 2:lla ja PC:llä. Aurinko helvettiin, aina kesäisin on muutenkin ihan liian kuuma.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Em. laitteet on ihan paperia, sillä PSP on "The Ultimate Meikkipeili" auringonpaisteella.
Tosin kirkkaalla näytöllä pärjää kohtalaisesti jo jonkinlaisessa varjossa.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Jep. Kun noita laitteita valmistetaan niin miksi ihmeessä koskaan ei oteta koskaan huomioon sitä että niillä pelataan ulkonakin. Toivottavasti nyt jossain tulevassa kannettavassa olisi joku kikka mikä estäisi auringon heijastumisen.
 
Ylös Bottom