Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kyytiä omalle konsolille!

Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Kumpa tekisit yhtä "yksityiskohtaisen" vikalistan siitä X360:a, jonka omistat. Kun PS3:sta löysit noin paljon sanottavaa, niin kai luettelet myös kaikki pikkuviat myös toisesta? Kuten esim. kaiken maksullisuudesta jne. Nehän on kuitenkin suurempia pahoja kuin se, että PS3 heittää välillä valikkoon, kun sohaisee pottusormilla PS-Buttonia? (Itse en kyllä ole onnistunut kertaakaan tekemään niin, vaikka perussuomalainen pottusormi olenkin, ettei vain olisi käyttäjäpohjainen vika?)

Kyllä kaikki on jo tajunnut että olet katkera Paoloa kohtaan, joten ei sitä tarvitse kerta toisensa jälkeen eri ketjuissa toistaa. Kirjoita itse se vikalista, kunhan olet XO:n ostanut, ja postaa se tähän ketjuun.

Tai sitten voit niellä kiukkusi ja suhtautua ketjuun huumorilla, kuten kaikki muutkin.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Niin, ei PS3:kaan ole täydellinen, löytyy siitäkin muutama kehityksen kohde:

- Kyllä, ohjainten liipaisimet eivät ole parhaat mahdolliset, mutta niillä pärjää
- Nettiselain voisi toimia paremminkin
- Päivityksiä turhan paljon, mutta ei niin kiire saa olla, ettei sitä 20 minuuttia aikaa löydy
- Nettikauppa voisi olla parempikin, tosin en lataa sieltä mitään, joten minua sen laatu ei häiritse
- Viestittely voisi olla helpompaakin...


Niin kehitettävää toki löytyy ^^, mutta kaikki tärkein toimii niinkuin pitää, joten minulla ei ole tarvetta ruoskia omaa konsoliani tämän enempää.

Ja nauran jokaiselle, joka lainaa tämän viestin ja vastaa "s*tanan fanipoika" :D :D
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Vain yksi valituksen aihe tällä hetkellä Elitestä/360stä :
- Miksi akun lataus kestää 7-8 tuntia pelatessa (eikä paljoa vähempää vaikka ei pelaisi), ja kun ensimmäisen kerran käy niin, että akkua ei ehdi/jaksa ladata tappiin asti niin ei edes akun purkaminen tai täysi tyhjentäminen enää palauta sitä alkuperäiseen kestoonsa? Samoin tuo "vilkkuvalo" ohjaimessa joka varottaa akun loppumisesta alkaa vilkkumaan 10-15 tuntia ennen loppumista, why oh why?
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

No oli sitten vain liian monimutkaista minulle. Naputtelin storessa Heavenly Sword -demoa, mutta härveli ei antanut oikein minkäänlaista fiksua responssia. Myöhemmin löysin tuon latauksenhallinnan, jossa oli jonossa sama demo moneen kertaan. Vasta sitä kautta sain latauksen varsinaisesti päälle.

Jokatapauksessa, ei ollut mikään käytettävyyden malliesimerkki.

Omasta tyhmyydestä on paha haukkua konsolia. Muistaakseni ensimmäisellä luokalla opetetaan lukemaan, jollein sellaista taitoa ole ennen kouluikää oppinut. Nykyisillään omasta mielestäni Live ja PSN ovat aika likellä toisiaan, tosin jenkki-store on euroa parempi(järjetöntä:confused:). Odotan silti itse Liven päivitystä ja hyvinkin pleikkatyylistä käyttistä, jo pelkästään hienomman ulkoasun vuoksi.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Sopii toki luetella niitä vikoja omasta konsolistaan, sitähän tässä ketjussa kuuluisi tehdä ja nauraakin toki saa, ainoastaan fanipojilla kiristaa vannetta.

EDIT: Tässä vielä tämän ketjun alkuperäinen idea vuodelta 2002:

Juuh. Aika huolestuttavasti tämä on sodaksi mennyt ja omien konsolien puolustamiseksi. :( Alkuperäisidea on todellakin karannut käsistä.

KATSOKAA JATKOSSA MITÄ TÄNNE KIRJOITATTE. OMIEN KONSOLIEN LYTTÄÄMISTÄ, EI YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA! TAPELKAA MUUALLA.

Kiitos.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Omasta tyhmyydestä on paha haukkua konsolia. Muistaakseni ensimmäisellä luokalla opetetaan lukemaan, jollein sellaista taitoa ole ennen kouluikää oppinut. Nykyisillään omasta mielestäni Live ja PSN ovat aika likellä toisiaan, tosin jenkki-store on euroa parempi(järjetöntä:confused:). Odotan silti itse Liven päivitystä ja hyvinkin pleikkatyylistä käyttistä, jo pelkästään hienomman ulkoasun vuoksi.

Veit sanat suustani :D Ehkä kannattaisi lukea ennen kuin napsuttelee ja klickailee ja pattitilanteissa ottaa vaikkapa manuaali käteen.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

PlayStation 3-konsoliin voisi pikkuhiljaa tulla samalainen taustalataus-härdelli kuin boksillakin.
tarkoitan siis sitä, että kone on "idlailu-tilassa" ja latailee demoja, tuo sonyn "taustalataus" on ihan hanurista. :p
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Omasta tyhmyydestä on paha haukkua konsolia. Muistaakseni ensimmäisellä luokalla opetetaan lukemaan, jollein sellaista taitoa ole ennen kouluikää oppinut.
Ei, kyllä se on konsolin vika jos yksinkertaisen asian suorittaminen vaatii ohjeiden lukemista.
Etenkin kun kilpailija on tehnyt saman asian jo aikaisemmin paljon paremmin.

Löytyipä taasen viikonloppuna uusi valituksen aihe: Oli tarkoitus katsoa sukulaisen valokuvia
suoraan kamerasta otetulta SD-muistikortilta, mutta eipä pleikkari löytänyt ainoatakaan kuvaa.

Kamera oli uudenkarhea ixus, kuvat jpg-muodossa. Olisiko taas pitänyt lukea ohjekirja, vai
miksi SD-muistikorttikuvakkeen alla ollut kuvienkatsomisaplikaatio ei toiminut?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Huoh. Paina kolmiota (se on se vihreä namiska siinä oikealla)

EDIT: En kyllä tajua miten et osannut laittaa HS-demoa taustalataukseen. Eikös siinä latausta aloitettaessa sanota selvästi, että "suorita taustalatauksena" / "perform as background download"? Vai ymmärsinkö alkuperäisen ongelmasi väärin?
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Huoh. Paina kolmiota (se on se vihreä namiska siinä oikealla)

Siis siinä kuvienkatsomisaplikaation sisällä? Kaikkia nappuloita kokeiltu, tuloksena "No pictures found"

Eikös siinä latausta aloitettaessa sanota selvästi, että "suorita taustalatauksena" / "perform as background download"? Vai ymmärsinkö alkuperäisen ongelmasi väärin?

Minun mielestäni ei edes tullut minkäänlaista "latauksen aloittamista", tai ainakaan sellaiseen kohtaan ruutua johon olisin ymmärtänyt katsoa.
Naputtelin sitä demon ikonia kauppapaikalla, ja mitään ei tapahtunut. Myöhemmin tosiaan löysin demon latausmanagerin jonosta useampana instanssina.



miesylilaidan: Onneksi teitä muiden tyhmyyden kuuluttajia riittää tälläkin foorumilla.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Siis siinä kuvienkatsomisaplikaation sisällä? Kaikkia nappuloita kokeiltu, tuloksena "No pictures found"
Outoa, mulla ei ole kertaakan tullut ongelmia edes todella isoresoisien kuvien kanssa, minkä formaatteja ei ole vaihdettu. Eli siinä pitää painaa kolmiota SD-kortin päällä kuvat-osiossa ja sen jälkeen "näytä kaikki"-nappulaa. (tämä toiminto näyttää koko kansiorakenteen mitä tikulta/kortilta löytyy)


Minun mielestäni ei edes tullut minkäänlaista "latauksen aloittamista", tai ainakaan sellaiseen kohtaan ruutua johon olisin ymmärtänyt katsoa.
Naputtelin sitä demon ikonia kauppapaikalla, ja mitään ei tapahtunut. Myöhemmin tosiaan löysin demon latausmanagerin jonosta useampana instanssina.

Outoa, normaalisti kun esim. demon lataa, painetaan ensin "Lataa"-nappulaa ja sen jälkeen keskelle ruutua ilmestyy isona prosenttipalkki ja vaihtoehto taustalataukselle (jos taustalatausnappulaa ei paina, ei voi tehdä mitään muuta kuin katsoa prosenttipalkkia)
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Ja omia harmaiden hiuksien aiheuttajia wiistä.

- Tallennustilan puute. Kehittäkää jo se ratkaisu mistä on puhuttu jo vuoden päivät.
- Kunnon nettiominaisuuksien puute tai vähäisyys. (Demot, lisärit jne.)
- Kunnon nettipelien puute tai vähäisyys. (Myönnän, tekijät suurin syypää mutta kaikilla muillakin konsoleilla homma toimii :rolleyes: )
- Konsolin "oikea" hinta. Eihän ilman näitä tiettyjä palikoita selviä.
- Wiimoten kanssa pelaaminen auringon paisteessa. Tästähän ei yksinkertaisesti tule mitään jos tv on sijoitettu siten että ilta-aurinko paistaa huoneeseen ja ei ole verhoja.

Tässä nyt päälimmäiset.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Outoa, mulla ei ole kertaakan tullut ongelmia edes todella isoresoisien kuvien kanssa, minkä formaatteja ei ole vaihdettu. Eli siinä pitää painaa kolmiota SD-kortin päällä kuvat-osiossa ja sen jälkeen "näytä kaikki"-nappulaa. (tämä toiminto näyttää koko kansiorakenteen mitä tikulta/kortilta löytyy)
Ei ole ollut ongelmia täälläkään. Olin jopa hämmästynyt, kun itse poltetulta hääkuva-CD:ltä kuvat näkyivät ilman Display All -kikkailua, vaikka hakemistorakenne olikin jotain ihan muuta kuin perinteinen PHOTO-hakemisto juuressa.

Outoa, normaalisti kun esim. demon lataa, painetaan ensin "Lataa"-nappulaa ja sen jälkeen keskelle ruutua ilmestyy isona prosenttipalkki ja vaihtoehto taustalataukselle (jos taustalatausnappulaa ei paina, ei voi tehdä mitään muuta kuin katsoa prosenttipalkkia)
Tätäkin kieltämättä ihmettelen. Latasin ihan vertailun vuoksi juuri Heavenly Swordin demon, eikä sen kohdalla ollut mitään kummallista. Storen Download-napin jälkeen tuli se normaali latausruutu, jossa sai joko katsella edistymispalkkia tai laittaa latauksen taustalle.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

:mad: Varmaan pari tuntia ladannut tota NHL 09:n demoa pleikkarilla ja prosentteja vasta 41%. Kasimegaisella mennään.

E: Ja NHL 09 topicista päätellen jengi on jo pelannut tota. On se kumma... Tietokoneella ja Xboxilla kamaa valuu linjoja pitkin niin kovaa kuin pitääkin.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

PS2 naksuu ja nitisee kun aloittaa jonkun pelin (ei ole kaikissa peleissä samaa ongelmaa, mutta joissain), se on ärsyttävää. Mistäköhän johtuu?
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Uusi elite tuntuu hiukan vieläkin äänekkäämmältä kuin vanha harmaa loota. Ei sillä, on siinä omat hyvät puolensakkin. Toi kauhee ulvona ja kitinä peittää vaimon nalkutuksen pelaamisen hyödyttömyydestä aika hyvin alleen. Voi vaan istua ja nyökytellä (oletettavasti) oikeissa kohdissa. Niin ja ohjain oli sökönä heti paketista otettaessa. Kiitokset tosin Microsoftille joka hoiti viikon sisällä uuden korkkaamattoman tilalle :) :)

Eli mua rassaa oman "lempilapsen" meluisuus ja pelottaa sen laatu.
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Vai että pitäisi omia rakkaita lelujaan ruveta haukkumaan? No kokeillaas:

GameCube. Se ohjain on aivan paska. Tatit sojottavat liian korkeina pystyssä ja ne ovat jotenkin tunnottomat. Tosin sanoen, sillä on vaikea pelata pelejä, jossa liikutaan 360 astetta, eli räiskintäpelit ovat Cubella täyttä tuskaa. Myös pelivalikoima on ollut luvalla sanoen naurettava. Jotain s******n pokemoneja ja marioita ynnä muita tutinimijöiden pelejä kyllä on hyllyt notkollaan, mutta kunnon aikusille suunnattuja pelejä on harvassa. Mario Kart on ainoa GC-peli, josta olen todella nauttinut. Muiden pelaaminen on ollut vähemmän mukavaa, sen surkean ohjaimen takia.

Xbox360. V***u sitä meteliä, mikä tosta lootasta lähtee. Okei, kyllä peliäänet sen peittävät, mutta sen äänen luonne on korviaraastava: ihme räminää ja jurnutusta, ihan kuin se voisi räjähtää hetkenä minä hyvänsä. Myös latausajat varsinkin ilman kiintolevyä ovat liian pitkät. Luulin PC-peleistä konsolimaailmaan palatessani, että sitä iänikuista LOADING -tekstiä ei tarvitsisi enää ikinä toljottaa kuin korkeintaa pari sekuntia kerralla, mutta väärässä olin. Muuta haukuttavaa en muuten hienosta laitteesta kyllä löydä, sorry:eek:
 
Vastaus: Kyytiä omalle konsolille!

Tulee liikaa pelejä rakkaalle konsolilleni nykyään, että ei oikein edes ostamaan kerkeä. Kohta se vielä varmaan leipoo kiinni ja näin tuhoaa jo täydellisesti epätoivoisen urakkani pelaamisen saralla. Ja konsolihan oli 360. :rolleyes:
 
Ylös Bottom