Vastaus: L.A. Noire [X360]
Jos en aivan väärin ymmärtänyt, niin Naked city on osa Traffic-kansiota, eli sen pystyy pelaamaan kai vain pöydän kautta
Correct, sen ilmoituksen se antoi (casen kautta) jopa kun sen oli ladannut. Tuo badge-lisärikin, mikä onkaan, tuli mukana vaikkei ollut mainintaa verkkokaupassa siitä. Hyvä niin, samassa koodissa mukana. Joku, jolle ehkä tuli Slip of the tongue- lisäri mukana, vois kertoa pelattuaan millanen se oli. Jos vaikka tulis myyntiinkin joskus.
Vähän vaikea sanoa mitä mieltä olisi. Toki mulle peli on aika unelma, kaikki natsaa hyvin. Täysin suoraviivaista menoa, joka ehkä voi toisenlaiseen tottuneelle olla aika pettymys. Free roam löytyy kuitenkin, joskin tekemistä ei löydy oikeen street case- tehtävien jälkeen. Ja locationeiden, vai mitä nähtävyyksiä olivatkaan.
Aika heikosti mulla on kyllä melkeen kaikki tapaukset mennyt. Mun mielestä syy löytyy kolmen vaihtoehdon takia, ja yleensä pelkkä väärä valinta on syynä, ei se etten olisi oikeassa. Jotenkin tuo tosin johtuu omasta tyhmyydestä ja harkitsemattomuudesta.
Ei ole oikeastaan yhtään kunnon juttua tullut vastaan. Nyt ollaan toki vasta Vicessa. Streetcaset on pettymyksiä. Ammutaan vihollinen, sillä on panttivanki ja sama toistuu. Ei voi ampua jalkaan, sillä peli päättää mikä street-jutuista päättyy mitenkin. Vaikka ampuu selkään/päähän, sillä kertaa pelin mielestä se henkilö jääkin eloon. Taas jalkaan ampuessa se kuolee. Loogista. Ilmaan ampumisesta ei ketään pysähdy, tiedä missä sitäkin pitäisi käyttää.
Kivasti noita intuition-pointseja kertyi, ollaan jossain kasilla ja ihan hyvää vauhtia nousee edelleen. Katellaan mitä tuleman pitää, tässä vaiheessa pelin aikakausi on jäänyt kyllä täysin huomaamatta autoja lukuunottamatta. Missä se tunnelma olikaan?
PS. mitä tuttuja kasvoja olette nähneet? Piti oikeen netistä etsiä, ja muutkin oli huomanneet melko alussa silminnäkijän, joka näytti TÄSMÄLLEEN
Jon Cryerilta (miehen puolikkaat). Ja se kuolinsyytutkija myös, en kyllä nimeä muista.