Vastaus: L.A Noire [X360 Hype]
Onkos tästä tulossa tännekin päin maailmaa jotain megasuperextra -pakettia, joka sisältää sankarille uuden hatun tai jotain muuta yhtä hienoa lisätavaraa? Pitäs varmaan pikkuhiljaa pistää ennakkovaraukseen tää..
E: Puolen minuutin guugletus ja asia hoidossa.
Verkkokauppa.com myy jotain Bonuspack pakettia. Sisältää kaksi bonustehtävää. Tilaus tehty..
E: Selitelläänpäs tähän nyt ettei ihan huuhaa tyhmiks kyselyiks mene, vaikka et mimmonen tehtävärakenne tässä pelissä olisi se mitä mie haluaisin sen olevan, mutta mitä se ei varmaankaan tule olemaan.
On tapahtunu rikos
eek
. Mennään rikospaikalle tutkimaan, muttei hutkimaan. Katsellaan miltä näyttää, etsitään jotain, mikä voisi liittyä kyseessä olevaan rikokseen. Löydetään jotain, jota pidetään tapahtuneen kannalta jossainmäärin tärkeänä. Rikospaikan tutkimisen jälkeen,
päätellään itse löydettyjen todisteiden perusteella, mistä lähdetään mahdollisia epäiltyjä etsimään
(ei siis niin, että tulee videopätkä tutkimisen jälkeen, missä poliisisedät keskustelevat keskenään ja karttaan ilmestyy Eiffel tornin kokoinen nuoli, joka osoittaa oikean suunnan). Todisteiden seasta löytyy jokin esine, joka viittaa tiettyyn paikkaan. Mennään sinne hutkimaan ja tutkimaan. Kysellään siellä ihmisiltä kysymyksiä, mutta jos ei osata kysyä ensimmäisellä kerralla niitä oikeita kysymyksiä ja oikeiden kysymyksien oikeita jatkokysymyksiä, niin sitten tutkimus menee niin sanotusti umpikujaan ja asiaa pitää lähteä tutkimaan toiselta kantilta. Nostetaan nyrkit pystyyn ja koitetaan kovistella niitä oikeita vastauksia, vaikka kysymykset olisikin vääriä tai palataan takaisin rikospaikalle ja löydetään sieltä mahdollisesti uusia todisteita
(rikospaikoille voisi ilmestyä uusia todisteita, joita siellä ei ollut ensimmäisellä kerralla). Ja tätä sykliä pyöritään niin kauan, että pelaaja hoksaa ne oikeat kysymykset tai saa vääriin kysymyksiin oikeat vastaukset.
Voi kai siihen antaa sen mahdollisuuden räiskiäkin jotkin tehtävät läpi, mutta itse toivon, että siihen pyssyyn tarttuminen on yksi niistä viimeisistä keinoista selvitä tehtävästä.
Olisipa nannaa, jos asiat olisivat näin. Itse arvelen kuitenkin, että siellä jossain kohtaa ruutua vilkkaa jonkinmoinen merkki, joka osoittaa aina sen oikean suunnan, rikospaikoilla tärkeät todisteet hehkuvat kuin 80W hehkulamput ja jokaisessa välissä on videopätkää, jossa selostetaan kaikki mahdollinen eikä anneta pelaajan itse päätellä juurikaan mitään.
Odotukset on siis henk.koht. kovat, mutta lyttään ne ajattelemalla hyvinkin negatiivisesti, ettei tule pahoja pettymyksiä.