Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

L.A. Noire

Tulispa La noire 2. Ykkösosa lempipelejäni. Tunnelma ihan uskomattoman hieno. Ei ole mitään viitteitä/hihuja ollut että olis toinen osa kehitteillä?
Itsekin olen kakkososaa odottanut siitä lähtien kun tämän mestariteoksen läpäisin kesällä 2011.Toivottavasti joskus vielä tulisi.
 
Itse kanssa pidin pelistä paljon.. Pelasin sen version, missä ns. Dlc:t oli lisätty tarinan keskelle.. Loistava kokemus, tosin ehkä hitusen liian pitkä.. Surullinen loppu vaan jotenkin vesitti sitten omalta osaltani koko pelin.. Vieläkin jotenkin haikeat muistot tästä lopun takia..
 
Eikös tässä ollut joku sellainen juttu taustalla, että pelisarjan oikeudet ei siirtynyt rockstarille, vaan jäi sinne bondille joka on jo kuopattu. Ja sen vuoksi ainakaan tällä nimellä ei jatkoa ole tulossa ja varmaan lienee ongelmallista tehdä edes muutoinkaan suoraa jatkoa eri nimellä.
 
Tuli tää ostettua alennuksesta Storesta. Parasta pelissä on rikoksien tutkimiset ja kuulustelut. Kuulusteluissa haastetta piisaa siinä kun ei aina tiiä puhuuko ne totta vai ei. Niitä pisteitä en oo vielä käyttänyt, joilla voi helpottaa tutkimista ja kuulusteluita. Tappelut ja ampuminen on ollut tosi helppoa tässä. Tarinan tapauksista oon 6 tehnyt. Oon tykännyt pelistä kovasti.
 
Ylös Bottom