milesizdead
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Laatusarjat televisiossa ja muualla
Narcos jäi kesken täällä tylsyyden ja hengettömyyden takia.
Narcos jäi kesken täällä tylsyyden ja hengettömyyden takia.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Narcos ei iskenyt ihan niin kovaa mitä oli hehkutettu. Liekö sitten syynä se perinteinen, kun porukka hehkuttaa yli äyräiden, niin itsekin alkaa alitajunnassa luomaan eeppisiä odotuksia ja lopputulema on mikä on. Isoin juttu mikä itsellä hiersi vastaan oli Murphyn roolissa operoiva Boyd Holbrook, jonka näyttely tuntui koko ajan kädenlämpöiseltä tekemiseltä, vaikka kuinka yritti esittää kovaa. Juoni toimi vain kohtalaisesti, kun tiesi jo joitain juttuja Escobarin "valtakauden" historiasta. Kuten täälläkin jo mainittiin, niin espanjan käytöstä plussaa, koska se tuo aina pientä potkua dialogiin. Vika jakso iski siinä mielessä hyvin, että kakkoskautta jäi sitten kuitenkin odottelemaan mielenkiinnolla.
Omaan makuhermoon tuo taas upposi todella hyvin. Aihepiiri oli kiinnostava ja itse tykkäsin myös toteutuksesta. Selkeästi Netflixin oman tuotannon kärkinimikkeitä.
Muistatteko Bradley Cooperin ja Robert De Niron Limitless-filmin? Siitä on muovattu sarja, jossa yllättäen tavataan myös itse Bradley Cooper. Traileri ei nyt ihan maata kyllä mullista, mutta varovaisen kiinnostunut voisi olla?
[video=youtube;QqMe6pwSfIE]https://www.youtube.com/watch?v=QqMe6pwSfIE[/video]
Tuli ostettua Under the domen eka tuotantokausi ku alle kympillä sai. Odotukset on kovat.
Ei ollutkaan niin hyvä mitä luulin, mutta sentäs kauden lopussa alkoi vähän parempi meno. Ehkä ostan kaikki tuontantokaudet joskus.
Nyt tilasin Hannibalin ekan tuotantokaudet ja taas on odotukset korkealla. Daredevilin ja Sillan ekat tuotantokaudet ostan varmaan ennen kesää kyllä.
Jessica Jonesin ensimmäinen pidempi traileri.
Tuntuu Syfy palaavan scifijuurilleen rytinällä.
Kesäsarjoista Dark Matter iski koviten. Stargate tuottaja Joseph Mallozzin sarjakuvaan perustuva sarja on kuin jatkoa SG Universen cliffhanger loppuun. Tuttuja stargate näyttelijöitä vilisee vierailevina tähtinä. Tällaista avaruusmatkailu on kaivattu. Ensimmäinen kausi löytyy jenkki Netflixistä. Killjoys oli myös ihan positiivinen yllätys vaikka ei tuotantoarvot olleet Dark Matterin tasoa ja sisältää mielestäni liikaa eri planeettoja joissa reissataan pahisten perässä. Myös tuleva avaruusooppera The Expanse kiinnostaa paljon. Tietysti aikamatkailu 12 Monkeys 2. tuotantokautta odotan innolla. Harmi ettei viime joulukuussa tullut Ascension päässyt minisarjaa pidemmälle. Mielestäni täysin aliarvostettu sarja. + Tricia Helferiä kyllä katselisi enemmänkin.
Muitten kanavien tarjonnasta odotukset ovat korkealla HBO:n Westworldin osalta. On tuota jo veikkailtu tulevan yhtä suosituksi kuin Game of Thrones ja hyvältähän tuo teaserin perusteella näyttää. Anthony Hopkinsilla vielä mojo tallella.
Binge katsomiseksi menee aina uudet kaudet näistä loistosarjoista: House of cards, Orange is the New Black, Daredevil, Jessica Jones, Bloodline.
^ Sait myytyä Dark Matterin. Harmittavasti tosiaan jäi Universe kesken, niin joskohan tuo ajaisi sen lopun asian. (Suunnitelma Universen kolmoskauden ensimmäiselle jaksolle oli mielestäni todella mielenkiintoinen, harmi ettei sitä koskaan tehty...)
Oon tän kattellut kahdesti, enempiä ei kehtaa tai muistaa vielä joka kohtauksen, joita sitten odotella. Mutta kummallakin kerralla ihokarvat noussu pystyyn, mikähän tässä on. Toi musiikki ainakin toimii tosi hyvin synkkyyden ja teeman kanssa yhteen. Mutta enemmän kuin mitään muuta mä odottelen tolta sarjalta David Tennantin suoritusta. Ennustan, että tässä on yksi parhaista (Marvel-)pahiksista pitkiin aikoihin. Oon täpinöissäni.