Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä mieltä olet et tuliko sun artikkeli vähän nopeesti, jos siis katsoit vain sen 2 jaksoa. Myöskin se tuntui jopa koko kauden arvostelulta, vaikka vain 2 jakson perusteella. Toki itse pääsen katsomaan vasta 24 päivä. Mut aika lyttyyn sen "haukuit", toki perustelit ihan ok asiat mitkä ei miellyttänyt. Toki tykkään et ei yritetä miellyttää foorumin käyttäjiä vaan sanotaan mitä mieltä oikeasti on sarjasta.Ei tästä kannata nostaa hirveää haloota – KonsoliFIN katsoi Halon ensimmäiset jaksot
Ensimmäisen kahden jakson perusteella Halo-sarjaa on vaikea suositella.www.konsolifin.net
Miltä kuulostaa sarja, jossa Master Chief murhaa siviilejä ja UNSC muistuttaa Tähtien sodan imperiumia? Miten Halo paranisi, jos siihen lisättäisiin hurmetta ja kovaa väkivaltaa? Entä jos unohdetaan koko intergalaktinen seikkailu ja keskitytään riitelemään politiikasta ahtaissa toimistoissa?
Nämä ja monet muut typerryttävät päätökset luvassa ensi viikolla alkavassa Halo-sarjassa!
Mitä mieltä olet et tuliko sun artikkeli vähän nopeesti, jos siis katsoit vain sen 2 jaksoa. Myöskin se tuntui jopa koko kauden arvostelulta, vaikka vain 2 jakson perusteella. Toki itse pääsen katsomaan vasta 24 päivä. Mut aika lyttyyn sen "haukuit", toki perustelit ihan ok asiat mitkä ei miellyttänyt. Toki tykkään et ei yritetä miellyttää foorumin käyttäjiä vaan sanotaan mitä mieltä oikeasti on sarjasta.
The Office (US) on yksi omia ehdottomia suosikkisarjoja. Se on sellainen hyvänmielen-sarja. Olen katsonut kaikki 9 kautta läpi ties kuinka monesti. Juuri äsken katsoin taas läpi kaikki kaudet HBO Maxilta.Jenkki-Officesta loppui vitoskauden jälkeen suomi-DVD:t kesken, joten oli pakko sortua takaisin tilauspalveluiden maailmaan. Aion kyllä harjoittaa häikäilemätöntä videokaappausta loppuja kausia katsoessani, niin saan parin DVD-julkaisun hinnalla loputkin kaudet talteen. Liian hyvä sarja jättää kertakäyttöviihteeksi.
Vinkataan vaikka tänne, jos joku haluaa Viaplayn sarja- ja leffatilauksen tehdä niin Elisan kautta laskulla saa hintaan 4,33e/kk kolmeksi kuukaudeksi. Jos oikein tilausvahvistusta tulkitsin niin kai tuon voi ensimmäisen kuukaudenkin aikana keskeyttää ilman että tarvitsee maksaa kahta seuraavaa.
Elisa Viihde
Elisa Viihteessä tallenteet, viihde ja monipuolinen urheilutarjonta ovat fiksusti yhdessä. Katso silloin kun sinulle sopii.elisa.fi
Täällä on nyt menossa UK-Officella aloitettu maraton, joka tosiaan jatkuu nyt jenkkiversion parissa. Todellakin hyvän mielen sarjoja kummatkin, ja harvoin onnistuu toiseen maahan lokalisointi yhtä hienosti kuin UK-Officesta US-versioon. Ei ole suoraan kopioitu hahmoja tai käsikirjoitusta (jaksoa #1 lukuunottamatta), vaan lähinnä konsepti ja tyyli. Jenkkiversiossa lähes jokainen yhdeksästä kaudestakin on toki pidempi kuin koko UK-version 14 jakson elinkaari, mutta hyvin jaksaa katsella ja ainakin ensimmäiset viisi kautta ovat tuntuneet vain toinen toistaan hauskemmilta.The Office (US) on yksi omia ehdottomia suosikkisarjoja. Se on sellainen hyvänmielen-sarja. Olen katsonut kaikki 9 kautta läpi ties kuinka monesti. Juuri äsken katsoin taas läpi kaikki kaudet HBO Maxilta.
Tämä uusien sarjojen jakso per viikko tuntuu nykyään olevan trendinä vähän jokaisessa suoratoistopalvelussa. Ymmärrän kyllä palveluntuottajan näkökulmasta tämän rahastusidean, mutta ainakin tätä kuluttajaa tämä kyllä harmittaa kovasti.tarkennuksena niin Halon jaksothan tulee tosiaan jakso per viikko vahtiin eli tänään on vasta pilotti katsottavissa, oletan tosin, että Mathael tarkoitti maratonia pelien parissa + pilotti jakso, mutta ajattelin pistää tarkennuksena ettei joku ajattele, että koko sarja olisi katsottavissa jo netflix tyyliin, ja ota paramounttia sillä ajatuksella, että pääsisi katsomaan koko sarjan kerralla, kun ei ole vasta kun pilotti katsottavissa.
Näin taidan itsekkin toimia tämän paramount+:n kanssa.No itse katson kun kaikki jaksot on tullut, ei tässä mikään kiire ole ja pääsee halvemmalls. Ehkä jopa ilmaiseksi jos on kokeilujakso.
Frasier ja Kellarin Kunkku myös Viaplayssä , sekä Yellowstone CMoressa.Paramountissa on muitakin hyviä (ja parempia) sarjoja tarjolla, kuten Yellowstone, 1883 ja Star Trek Discoveryn uusin kausi, ja klassikoita, joita ei muualta löydä, kuten Frasier ja Kellarin kunkku.
Täällä myös ärsyttää tämä jakso per viikko tapa. Sen takia mä näistä maksan, että saan katsoa koko kauden kerralla, jos niin haluan.Tämä uusien sarjojen jakso per viikko tuntuu nykyään olevan trendinä vähän jokaisessa suoratoistopalvelussa. Ymmärrän kyllä palveluntuottajan näkökulmasta tämän rahastusidean, mutta ainakin tätä kuluttajaa tämä kyllä harmittaa kovasti.