Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli katsottua True Detective eka kausi uudestaan. Yllättävän vähän muistin koko sarjasta, vaikkakin yksittäiset tapahtumat palasi mieleen. Mutta vahva suositus minultakin. Erittäin loistava sarja kyseessä.

Muita kausia en ole katsonut, joten en niistä osaa sanoa mitäån. Toista kautta yritin aloitella muistaakseni joskus, mutta jostain syystä se sitten jäi.

Tuli katsottua True Detective eka kausi uudestaan. Yllättävän vähän muistin koko sarjasta, vaikkakin yksittäiset tapahtumat palasi mieleen. Mutta vahva suositus minultakin. Erittäin loistava sarja kyseessä.

Muita kausia en ole katsonut, joten en niistä osaa sanoa mitäån. Toista kautta yritin aloitella muistaakseni joskus, mutta jostain syystä se sitten jäi.
Itse myös kovasti diggailen toisesta kaudesta, vaikka yleinen mielipide taitaakin olla että se on huono. Colin Farrelin roolisuoritus pelkästään jo syy katsoa kyseinen kausi. Törkeen kovaa musiikkia kans löytyy sieltä. Tätä kuunnellessa on on otettu monta hömpsyä mietintämehua ja pohdittu elämää.

Itse myös kovasti diggailen toisesta kaudesta, vaikka yleinen mielipide taitaakin olla että se on huono. Colin Farrelin roolisuoritus pelkästään jo syy katsoa kyseinen kausi. Törkeen kovaa musiikkia kans löytyy sieltä. Tätä kuunnellessa on on otettu monta hömpsyä mietintämehua ja pohdittu elämää.

Kolmos kaudesta tykkäsin itte tosi paljon myös. En tiedä miten lie tuo on ränkätty noista? Kakkosen kanssa oli vähän tekemistä mutta ihan hyvä sekin oli lopulta. :)

Kolmos kaudesta tykkäsin itte tosi paljon myös. En tiedä miten lie tuo on ränkätty noista? Kakkosen kanssa oli vähän tekemistä mutta ihan hyvä sekin oli lopulta. :)

Aloin tätä pohtimaan ja kävin kurkkaamassa IMDB:stä miten niille on pisteitä jaettu. Ykkösen keskiarvo ysin kieppeillä, kakkosen seiskan ja kolmosen kasin. Samalla huomasin että 4 kausi on tulossa 14 tammikuuta! o_O

Onko muita Lokin kakkoskauden seuraajia? Mitä ootte tykännyt?

Omasta mielestä genre on vaihtunut supersankariseikkailuista scifiin, mutta sehän passaa, meno ollut aivan älyttömän viihdyttävää ja jaksaisin tätä katsoa 7 kautta helposti.

Itse olen Marvelin sarjoista nähnyt vain Wandavisionin ja She-Hulkin, molemmat olivat erinomainsia. Onkos nuo muut sarjat katsottavia?

Loki on minun mielestäni noista (katsomistani) sarjoista melkeinpä se paras. Wandavision oli alussa helposti parempi virkistävyydellään mutta vähän lässähti loppua kohti.

Lokin kakkoskausi on ollut kyllä ykköstä vielä parempi ja tykkäsin siis ekastakin.

Loki on minun mielestäni noista (katsomistani) sarjoista melkeinpä se paras. Wandavision oli alussa helposti parempi virkistävyydellään mutta vähän lässähti loppua kohti.

Lokin kakkoskausi on ollut kyllä ykköstä vielä parempi ja tykkäsin siis ekastakin.
Loki kyllä kiinnostaa. Se varmaan muutenkin olisi hyvä katsoa ennen Thor: Love & Thunderia. Ehkäpä nuo Marvelin muut sarjat voisi sitten skipata.

Loki kyllä kiinnostaa. Se varmaan muutenkin olisi hyvä katsoa ennen Thor: Love & Thunderia. Ehkäpä nuo Marvelin muut sarjat voisi sitten skipata.
En kyllä muista että olisin katsonut Lokia ennen tuota leffaa mutta en kyllä ole ihan varma nyt asiasta. Leffasta en muista mitään enkä hoksaa tai muista edes yhteyttä sarjaan. Muuten siis kuin sen että tuttuja hahmoja jne.

Ehkä kannattaa tarkistaa kumpi tuli ensin ja katsoa siinä järjestyksessä. Niin olen itse pyrkinyt tekemään.

Toinen kausi on läpeensä aliarvostettu, koska ihmiset odottivat lisää samaa kuin ekalla kaudellakin. Mutta omasta mielestäni se on ihan yhtä huikea omalla tavallaan. Todella rautaisaa neo-noiria.

The Punisher on paras Marvel sarja ja hyvänä kakkosena tulee Loki.
Aa, toki. Unohdin, että nuo Netflixin Marvel-sarjat ovat myös nykyään Disneyllä. Ne on jo kaikki nähty, Daredevil sekä Punisher olivat loistavia ja tykkäsin kyllä katsoa ne muutkin Netflixin sarjat.

The Punisher on paras Marvel sarja ja hyvänä kakkosena tulee Loki.
Itse laitan kyllä ALL IN Darevilille, koska ykkös- ja kolmoskausi on parasta supersankarimatskua mitä nähty tähän päiväänkään mennessä.

Kakkoskausi kusi kun se mainosti liikaa sitä Defenders sarjaa, joka oli ihan susi, mutta sitten tuli kolmoskausi ja palattiin taas perusasioiden äärelle: Kingpin palasi palauttamaan järjestyksen Hells Kitchenin alamaailmaan ja pakko sanoa, että Vincent D’Onofrio on kyllä kaikkien aikojen onnistunein badass perkele mitä nähty. Hänen versiointinsa Kingpingistä on kyllä niin käsittämättömän kova. Täydellinen kombo kuolettavaa kovuutta ja koiran pentumaista hellyyttä.

Onneksi häntä nähdään jo kohta alkavassa Echo sarjassa.

Kakkossija meneekin sitten Punisherin ja Lokin kesken, vaikea sanoa kumpi kun ovat niin täydellisen erilaiset sarjat keskenään

Travelers tuli saatua loppuun ja olihan se hyvä loppuun asti, mutta kyllä vikasta jaksosta tuli tunne, että tekijät kirjoittivat itsensä nurkkaan joten ratkaisuksi otettiin aika perus "mennään ajassa taaksepäin korjaamaan kaikki joten kaikki pysyy hengissä jne" ja tuo kaikki tapahtui siinä vaiheessa kun vikasta jaksosta oli ehkä puolet jäljellä.
No parempi tuo kuin jättää sarja kesken.

Sitten tuli tälleen oikeen miehisenä miehenä katsottua äärimmäisen miehinen unicorn academy animaatio sarja josta tuli just pari päivää sitten eka kausi. Katsoin kaiken kahdessa illassa joten kai se hyvä oli.

Tuon jälkeen päätin jatkaa laadukkaalla linjalla ja aloitin riverdalen vaikka olen katsonut tubesta pari siihen liittyvää videota, mutta ajattelin kuitenkin ettei se vaan voi olla huonompi mitä pretty little liars josta kirjoitin varmaan joskus vuosi sitten tai jtn.
No ekan kolmen jakson aikana yks tyyppi hukkuu, mutta sitten selviää, että oikeasti se murhattiin, toisella tyypillä on suhde musiikin opettajan kanssa ja sitten futis porukan jätkät on enemmän tai vähemmän käyttäneet mimmejä hyväksi ja ne piti myös tuosta piste tilastoja.
Tämä sarja sitten kestää seitsemän kautta joten kuka tietää mitä sieltä on vielä tulossa :D

Mulla se isoin syy tuon aloittamiseen oli se kun tykkäsin siitä uudesta chilling adventures of Sabrina sarjasta todella paljon, mutta se vähemmän yllättäen loppui kesken ja Sabrina on jollain riverdalen kaudella mukana ja kuulemma saa jonkinlaisen päätöksen.

Itse laitan kyllä ALL IN Darevilille, koska ykkös- ja kolmoskausi on parasta supersankarimatskua mitä nähty tähän päiväänkään mennessä.
Aattelinkin, että kyllä se oikea vastaus sieltä tulee, ja tässä se on. Parasta Marvelia, iso käsi pääosan Charlie Coxille ja justiinsa D’Onofriolle. Ihan parhaat roolitukset.

Jessica Jonesista diggasin kyllä myös, David Tennant oli myös tökerön hyvä pahisroolissaan.

En muuten ole Disney+ -sarjoihin jaksanut kiinnostua tutustumaan sitten pettymystä aiheuttaneen Moon Knightin. En tiiä onko sen jälkeen katottavaa sisältöä tullut tarjolle.

Lokin finaali nähty ja rehellisesti voin sanoa että ensimmäinen onnistunut Marvel sarja, joka kantoi läpi kauden loppuun asti.

Kerrassaan loistava. Loppuratkaisu yllätti, olisin odottanut selvempää petausta tulevalle, joka muuten on huhujen mukaan tällä hetkellä melkoisessa myllerryksessä ja voi olla että Kang korvataan Mr Doomilla

Jokos Estonia sarjan kaikki jaksot on MTV3+ palvelussa? Ajattelin tilata sen kuukauden ilmaisen jäsenyyden ilmaiseksi ihan vaan kurkatakseni tuon sarjan. Toi maikkarin maksullinen palvelu kun on muuten vähän semmonen.. u know.. Että ehkä ei kiitos :D

Ylös Bottom