Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

Onkos kukaan katsonut vielä tätä The Haunting of Bly Manoria Netflixistä?

Paraneeko tuo yhtään, kun pari jaksoa katsonut ja on kyllä sen verran tylsää settiä ollut, että taitaa jäädä kesken tai sitten hyppään suoraan loppuun, kun tuntuu näissä sarjoissa nykyään olevan puolet kaudesta turhaa paskaa ja lopussa vasta alkaa jotain tapahtumaankin.



Justiinsa sain kaikki jaksot katsottua. Ja eipä tuo sarja siitä tylsästä alusta kovinkaan paljoa parane. Vikan jakson alkupuolella vähän sattuu ja tapahtuu, mut muuten meno on kyllä toooosi tylsää. Tätä oli oikeesti hirmu tuskaisaa katsoa, mut kidutin itseäni ja katsoin tosiaan koko roskan loppuun saakka.

En tiedä, oliko mulla odotukset liian korkealla, mut petyin The Haunting of Bly Manoriin kyllä tosi pahasti. Ei tää edes ollut kauhua, vaan jotain ihme romanttista ihmissuhdedraamakakkelia.
 
Justiinsa sain kaikki jaksot katsottua. Ja eipä tuo sarja siitä tylsästä alusta kovinkaan paljoa parane. Vikan jakson alkupuolella vähän sattuu ja tapahtuu, mut muuten meno on kyllä toooosi tylsää. Tätä oli oikeesti hirmu tuskaisaa katsoa, mut kidutin itseäni ja katsoin tosiaan koko roskan loppuun saakka.

En tiedä, oliko mulla odotukset liian korkealla, mut petyin The Haunting of Bly Manoriin kyllä tosi pahasti. Ei tää edes ollut kauhua, vaan jotain ihme romanttista ihmissuhdedraamakakkelia.
Jees, eli taidan jättää katsomatta.
 
Nyt täytyy etsiä seuraavaksi joku simppeli komediasarja jota voi katsoa ihan aivot nollilla.

Löysin :D
The big show show joka on melkein kuin jostain disney channelilta revitty ihan yleisen olemuksen perusteella, mutta oikeasti tykkäsin vaikka inhosin koko äijää silloin kun joskus vuosia sitten wwe matseja katsoin.
Oikeasti big show sopii ainakin tämän perusteella komediaan paljon paremmin mitä the rock.
Lisää jäin kaipaamaan sillä tätä on vain yksi kausi, jaksoja taisi olla alle kymmenen ja ne kestää hiukan yli 20 minuuttia.

Plussaa siitä, että sarja oikeasti ottaa huomioon big shown paini taustan ja se myös mainitaan useamman kerran ja pari wwe tyyppiäkin tekee cameon.
Isoin plussa tulee kuitenkin sarjan alku ruudusta joka koostuu vain tekstistä "the big show show" ja kestää pari sekuntia.
Noin jokaisen sarjan pitäisi alkaa. Vai haluaako joku oikeasti aina skipata ne minuutteja kestävät muka taiteelliset tekstit joka jakson alusta?

 
Onkos kukaan katsonut vielä tätä The Haunting of Bly Manoria Netflixistä?

Paraneeko tuo yhtään, kun pari jaksoa katsonut ja on kyllä sen verran tylsää settiä ollut, että taitaa jäädä kesken tai sitten hyppään suoraan loppuun, kun tuntuu näissä sarjoissa nykyään olevan puolet kaudesta turhaa paskaa ja lopussa vasta alkaa jotain tapahtumaankin.


Saatiin eilen bingattua loppuun ja olihan tuo kaikin puolin mitäänsanomaton tuotos. En haluaisi kirjoittaa mitään rant-eeposta, mutta kaikki mikä teki Hill Housesta upean, loisti poissaolollaan.

Tässä oli samaa kuin True Detectiven kakkos kaudessa, jossa yksinkertainen tarina kerrotaan tarpeettoman monimutkaisesti, jotta voidaan tehdä kokonainen TV-sarjan kausi pelkän elokuvan sijaan.

Pitää toivoa, että mahdolliselle kolmos kaudelle annetaan aikaa hautua, sillä nyt ollaan hyvää vauhtia matkalla Netflixin omaksi American Horror Storyksi.

Byllyssä kummittelee 3/10
 
Mun on taas pakko laskea triidin laatua ja sanoa, että olen koukussa gilmore girlsiin, siis siihen alkuperäiseen joka sai alkunsa vuonna 2000 vaikka flixissä on ilmeisesti tyrkyllä joku toinenkin.
Tämä tuli bongattua alla olevan videon kautta ja vaikka tuo tyyppi yleensä tekee enemmän tai vähemmän pilaa tv sarjoista niin tämän kohdalla osui oikeaan sanoessaan, että jostain syystä ihmiset käyttäytyy 2000 luvun alkupuolen sarjoissa normaalimmin mitä nykyään.
Olen nyt ekan kauden katsonut ja tämä on hyvinkin maanläheinen draama jossa kaikki tuntuu vaan...noh normaalilta.

Pääosassa on (vissiin) 32 vuotias sinkku äiti Lorelai ja tämän tytär Rory jonka oikea nimi on myös Lorelai, koska se nyt vaan kulkee suvussa.
Lorelai, siis se vanhempi johtaa majataloa ja haaveilee oman majatalon avaamisesta ja Rorylla on tarkoituksena päästä harwardiin opiskelemaan.
Tähän sitten sekoitetaan hieman perus draamaa eli Lorelain huonot välit omiin vanhempiin joilta se kuitenkin joutuu pyytämään rahallista apua jotta saa maksettua Roryn opinnot jne.

Oikeasti myös rakastan sitä kuinka sarkastinen Lorelai yleensä on kun joku vaikka kysyy onko joku vialla kun sen ihan selvästi näkee.
Toisaalta se on muutenkin aina sellainen ja vaikka se jaksaa sarjaa katsoessa hymyilyttää niin oikeassa elämässä tuollainen ihminen saattaisi olla kohtuu ärsyttävä pidemmän päälle :D

Tämän tyypin videot on oikeasti hyvää viihdettä vaikka aiheena oleva sarja tai leffa ei kiinnostaisikaan.
Tai sitten voi huomata, että sellainen "no ehkä joskus" sarja ei olekaan katsomisen arvoinen. Itse olen jo muutaman löytänyt jotka tiedän skippaavani.

 
Mun on taas pakko laskea triidin laatua ja sanoa, että olen koukussa gilmore girlsiin, siis siihen alkuperäiseen joka sai alkunsa vuonna 2000 vaikka flixissä on ilmeisesti tyrkyllä joku toinenkin.

Äläs ny, Gilmore Girls on mainio sarja! Tuota aikoinaan "pakotettiin" katsomaan, enkä edes vastustanut kovin kovaa. Hyvä sanailu tuossa oli kyllä parasta, joten ei pysty dissaamaan, jos tästä pitää.

Niin, ja se Netflixissä oleva on jatkoa tuolle originaalille. Tapahtuu monet vuoden alkuperäisen jälkeen, joten ei kannata sitä pälyillä ennen niiden aiempien katsomista. Itse en ole tuota uutta katsonut, vaikka kuulemma sekin "pitää" jossain vaiheessa kokea.
 
Niin, ja se Netflixissä oleva on jatkoa tuolle originaalille. Tapahtuu monet vuoden alkuperäisen jälkeen, joten ei kannata sitä pälyillä ennen niiden aiempien katsomista.

Molemmat on siis flixin tarjonnassa.
Toivottavasti tuo orkkis ei poistu ennen kuin sen saa katsottua. Pituutta kuitenkin 7 kautta ja yli 20 44min jaksoa kaudessa joten ei ole viikon tai parin projekti katsoa kaikki.
Muistelen tuon olleen valikoimissa jo todella pitkään, mutta koskaan en sitä tsekannut, koska flixin kuvaus sai sen kuulostamaan huonolta.
 
Gilmoren tytöt oli salainen paheeni lukiovuosina. Kavereille ei voinut kertoa - taisi tulla Kakkoselta klo 17:00. Varmasti hyvä sarja tämän vuoden sekoilua tasapainottamaan.
 
Tykkään itsekin Gilmoren Tytöistä. Sellainen "feel good"-sarja, jossa sopiva annos draamaa, huumoria ja normaalia elämää. Kieltämättä tämä ja Buffy olivat niitä sarjoja, joiden seuraamista ei aikanaan kehdannut kavereille myöntää. :)
 
Gilmore Girlsiä en ole katsonut yhtäkään jaksoa alusta loppuun, mutta kun kumppani on ollut sarjan fani jo nuoruudesta, niin sain aina välillä seurata sivusta kun tämä kävi vanhoja jaksoja läpi ennen viimeisintä tuotantokautta + sitten katsoi sen Netflixiin ilmestyttyään.
Tällaisen kaikkeen jääräpäisen kriittisesti suhtautuvan sivustakatsojan silmin kyseessä näyttäisi olevan ihan laadukkaasti ja jopa jonkinlaisella kunnianhimolla tehtyä feel good -kamaa, jota oli ihan kiva katsella sohvalla hetki ennen kuin siirryin tekemään jotain muuta. Eihän tämä mitään älykkökamaa ollut (ei kaiken tarvitse ollakaan), mutta ei tuntunut suorastaan aliarvioivan katsojaansa, kuten riittävän iso osa skeidasta jota telkkarissa ja Netflixissä pyörii.

Eli haluan omalta osaltani antaa synninpäästön kaikille KFinin Gilmore Girls -faneille :D
 
Muistutus että Mandalorian 2 kausi alkaa perjantaina, pitää vielä katsoa tuo 1 kauden vika jakso itse uusiksi ja sitten olen valmis.
Eilen tuli katsottua ensimmäinen kausi loppuun. Tykkäsin. Semmosta sopivan maanläheistä kerrontaa. Näyttelijävalinnat ovat myös osuneet aika lailla nappiin. Tykkään myös, että jaksot ovat vähän lyhyempiä kuin noin perinteisesti monen muun sarjan "tunnin" mittaiset jaksot. Näin vähän lyhyempinä jaksot ovat tiiviimpiä, täyttä asiaa lähes koko ajan.

Kakkoskausi heti katsottavaksi. Todellakin.
 
Ensimmäinen jakso katsottu ja olipahan aikamoisen eeppinen. Palaamme tutulle planeetalle jossa sheriffinä häärää samasta ammatista tuttu kaveri eräästä toisesta suosikki sarjastani, joten mies sopi rooliin kuin nakutettu. Jakso taitaa olla myös sarjan pisin mutta sekuntiakaan siinä ei ollut turhaa täytettä, jännitystä tihkuva episodi koko 50 min keston ajan. Lupaava aloitus ja todella innolla odotan mitä muuta sarja tarjoaa jatkossa. 5/5
 
Stranger Things 4 kausi saattaa olla parempi kuin yksikään aikaisempi, Koronan takia Dufferin veljeksillä on ensimmäistä kertaa ollut aikaa tehdä käsikirjoitus kokonaan ennen kuvausten alkamista. Miettiä asioita kunnolla ja tehdä isoja muutoksia jos jokin ei toimi.

 
Edellinen jakso Mandalorianista oli ihan jees, mutta ei mikään super erikoinen. Episode 11, voi pojat miten hyvä se oli. Katee Sackhoff :eek: Seuraavassa jaksossa ilmeisesti tullaan näkemään myös kauan huhutun hahmon ensiesiintyminen, voi pojat voi pojat olen odottanut tätä.
 
The Boys season 2 tuli katsottua :cool: Saatoin jopa tykätä enemmän mitä ykköskaudesta, mikä ei sekään ollut huono missään nimessä. Ilmeisesti myös kolmas kausi on tekeillä, vaikka tässäkin olisi ollut mielestäni ihan menevä loppu. Jos on ihan tuntematon nimike, nii sanoisin että vähän samoja viboja tulee mitä Watchmenista. Witcher supersankareilla? Paljon harmaata, vähän mustaa ja vielä vähemmän valkoista.
 
Ylös Bottom