Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oot varmaan mustavalkoisena tätä kattonu? Mä kans alotin kattomaan, mut näköjään tuli Clarksonin Farmista uutta kautta, nii katon sen ekana. Oli huvittava kohta ku Piastri peruutti vähän traktorilla.Nyt sitten Spider Noir ja Nic Cage tekee ensimmäinen TV pääroolin, kun mittarissa 62 vuotta ja miten hyvän roolisuorituksen mies tekeekään. Miehestä ja hänen suorituksistaan yleisesti voi olla montaa mieltä ("NOT THE BEEES"), mutta Cage tehnyt kovaa come backiä viime vuosina leffarintamalla ja tämä on yksi iso onnistuminen siihen jonon jatkoksi sarjapuolella. Mä en tiedä millaisella budjetilla sarjaa on tehty, mutta kun tarina sijoittuu 30-luvun Nykiin niin paljon, siis todella paljon on tehty green screenin edessä, mutta se ei ole haitannut menoa haitallisessa määrin. Spider Noir on itselle tuttu Spiderverse leffoista, mutta hyvin saatu sama tunnelma välittymään sarjassa ja etenkin toi Hämiksen seitin ulkonäkö näyttää todella hyvältä ja siltä, että se kuuluu tuolle hahmolle. Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan jos tykkäät supersankareista ja Disney plussan tuotanto alkanut tökkimään
Aloitin mustavalkoisena, mutta vaihdoin värilliseen versioon, johtuen siitä että katsoin tätä päiväsaikaan ja en saanut huonetta niin pimeäksi kun olisi tarvinnut, mustavalkoisessa hävisi liikaa yksityiskohtia.Oot varmaan mustavalkoisena tätä kattonu? Mä kans alotin kattomaan, mut näköjään tuli Clarksonin Farmista uutta kautta, nii katon sen ekana. Oli huvittava kohta ku Piastri peruutti vähän traktorilla.![]()