Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lahden edustajat kokoon!!

Vastaus: Lahden edustajat kokoon!!

Meitähän alkaa olla jo pienen legioonan verran :) Ja mä kun luulin että oltais Timpan kans ainoot Planet Lahden edustajat. Hieno homma! Kuinkahan monet teistäkin nördeistä olen kadulla ohittanu tai baarissa hävyttömyyksiä huudellu? :D
 
Vastaus: Lahden edustajat kokoon!!

Laitanpa tästä tulemaan:

Tämä on suunnitelma Pikku-Veskun ja Kisapuiston raiskaamiseksi.. Uudet Hakatornit Jalkarannantien päälle? Ei kiitos. Käykää ihmeessä jättämässä mielipiteenne kuuluviin: Linja-auto aseman kaava puistomaisemaksi.

Täällä Lahdessa on joku ihme rakennusbuumi menossa: Vuorikadun koulun piha tullaan tuhoamaan täysin, Malskin korttelit on jo täysin raiskattu, Ankkurin ranta on entinen, täyteen rakennettu betonihelvetti ja viimeisimpänä: Kisapuiston alue halutaan rakentaa täyteen siten, että katkaistaan keskustan yhteys järvelle. Kerrassaa täydellisen puupäämäistä toimintaa, joka vain ja ainoastaan onnistuu meillä Lahdessa. Pitää kait sitten siitäkin olla ylpeä.

Itse 100% keskustan kasvattina olen hiukan murheissani siitä kuinka kaupunki "kehittyy". Tässä paikassa ei ole kohta enää mitään, minkä minä muistaisin lapsuudestani. Kohta joku Erkki varmaan vielä keksii, että Radiomäellähän on paljon rakentamatonta maata. Kerrostaloja vaan...

:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
Vastaus: Lahden edustajat kokoon!!

Vielä enemmän harmittaa että noita kouluja pitää lakkauttaa. Esim vanha kunnon saksalan koulu piti sitten lakkauttaa. Sama taisi käydä Anttilanmäen koululle? Nyt pitää lapset lähettää busseilla kouluun ja muutenkin koulujen luokat kasvavat ylimittoihin. Onko se sitten hyvä asia?
 
Ylös Bottom