Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minusta tämä on juuri se suurin ongelma. Välillä sais olla oikein kunnon nappuloiden hakkaus kohtia tuolla maan pinnalla.fxtl sanoi:...Yksi asia mikä nostaa pisteitä on se, että Lairissa keskitytään lentämiseen, ja jätetään se ukolla/akalla maanpinnalla juoksentelu lukemattomien muiden pelien huoleksi ...
Darkenengardissa tuo loputon Hack'n Slash oli minusta aika viihdyttävää. Mutta sitten sillä ahvenkäärmeellä lentely kohdat olikin mahdotonta tuskaa.Drakengard ei oikein minuun iskenyt
No siis... Mielestäni pelattavuus ei näytä sen hirveämmältä kuin esim. saman kehittäjän Roque Squadroneissa ja muissa saman lajityypin peleissä. Oikeastaanhan Lair ON Roque Squadron lohikäärmeillä. Ainoa mikä minusta tuossa häiritsee on se, että lohhari pystyy tykittämään noita pikkutulipalloja hieman liian tiuhaan tahtiin. Jos vaihdettaisiin lohikäärmeet X-Wingeihin ja medieval-sotilaat Storm Trooppereihin, pelattavuus "vaikuttaisi" paremmalta, sillä avaruusaluksiin tuollainen sopii paremmin. Totuushan kuitenkin on, että jos Lairin ottaa perinteisenä lentelyammuskelu-pelinä ála X-Wing vs. Tie Fighter, se on monipuolisin (yleensähän niissä vain lennetään ja ammuskellaan, Lair lisää soppaan maassa taistelemista ja ilmassakin pääsee harrastamaan muutakin kuin tulipallojen sylkemistä) ja massiivisin kyseisen lajityypin peli. Tuo edellämainitsemani juttu ja pari muutakin asiaa vain rikkovat illuusiota häiritsevästi. Jos ei kuitenkaan anna niiden häiritä liikaa, Lair vaikuttaa todella lupaavalta peliltä.Snigge sanoi:Argh, en tajua miten tämä voi saada niinkin paljon hypeä..
Pelaaminen näyttää kyllä sellaiselta ripulilta, että melkein pelottaa. Hienohan peli toki on, mutta pelattavuus ei videoissa näytä hyvältä, vaan oikeastaan aika kauhealta.
FindRb sanoi:Ei oo mitään muutakaan hypetettävää???
No HS, jee jee.
Snigge sanoi:HS, FF, MGS, Drake, jne..
Plus multiplättärit.
CVG sanoi:Up until now, Lair hasn't been sitting at the top of everyone's Most Anticipated lists beside Metal Gear Solid and Killzone 2. But that, we're willing to bet, is about to change.
CVG sanoi:You often hear people say that graphics are far less important than a game's gameplay. That's true. But Lair is one of those games which proves that extremely high-quality visuals and sound have a massive impact on the experience. They make the difference between a fun game and a mind-blowing, cinematic ordeal.