Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Last Remnant

Vastaus: Last Remnant

On.

Tökkiminen vähenee hieman, kun asentaa pelin kovalevylle.

Eli on diashow, mutta kuitenkin pelattavissa oleva sellainen, vai?

Itsellä ollut Last Remnant hyllyssä koskemattomana jo pidemmän aikaa kun sen joskus n. 10e sain, enkä ole saanut aikaiseksi edes kokeilla koko peliä. Olen lukenut liikaa juttuja tökkimisestä ja jotenkin ei ole napannut edes testata. Mutta ehkä jo olisi aika. Ainakin nuo mainitsemasi plussat olivat juuri itsellenikin tärkeitä asioita, joita pelissä arvostan.
 
Vastaus: Last Remnant

Pelattavissa tai ei, se on jokaisen testattava itse.
Itse en sitä jaksanut, kun hyllyssä oli "parempiakin" pelejä odottamassa vuoroaan.
Kannattaa se kuitenkin testata jos se kerta hankittuna jo on...
 
Vastaus: Last Remnant

Mikäli mainitsemani asiat eivät muuksi muutu, on The Last Remnant vihdoinkin SE japsirope, joka tulee pelatuksi loppuun saakka.

Grindailin ensimmäisen levyn loppupomoa varten kahden päivän ajan yhteensä 10-12 pelituntia. Aina parin tunnin välein kävin haastamassa pomoa, koska taisto ei ole älyttömän pitkä. Mitä korkeampi oman hahmoni taso on, sitä nopeammin pomovastus minut kumoon puskee. Toisin sanoen pelissä on pakko olla jonkin sortin skaalautuvat viholliset, joten grindaamiseni hyöty lähestyy nollaa. Juuri tällaiset havainnot saavat minut ajattelemaan, että japsilaiset koodaajat v*ttuilevat pelaajalle.

Pohja se on miunkin säkis. Käyn huomenna GameStopissa ja vien pois kaikki japsiropet (enkä ota uusia tilalle millekään alustalle).
 
Ylös Bottom