Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Latauslipuke ongelmia.

eewokki

New Member
Ostin 3kk live kortin 360 boksiin. Tein kaiken mitä ohjeissa mainittiin. Kirjauduin liveen, menin marketplaceen ja valitsin sen redeem prepaid cardin. Syötin siihen sitten sen raaputetun koodin, mutta ei toiminut. Siihen tuli jonkinlainen "this code is not valid" tai jotain tommosta. (Tarkistin monet kerrat että onko koodi oikein ja oli, tyttöystäväkin tarkisti ja oli oikea.) Onkos kellään ilmennyt samanlaista ongelmaa?
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Tuollaisista ongelmista olen kuullut ykkösboksin kohdalla: jotkut kokeiluaikalipukkeet eivät vain yksinkertaisesti ole toimineet vaan boksi on valittanut virheellisestä koodista. Ei auttane muu kuin ottaa yhteyttä Microsoftiin ja toivoa, että anelu tuottaa tulosta.
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Parilla kaverilla on ollut aivan sama vika. Toinen heistä soitti MS:lle mutta yhtään suomalaista ei ollut vapaana joten lupasivat soittaa takaisin. Kuinkas kävikään....... :rolleyes:
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

eskobar sanoi:
Parilla kaverilla on ollut aivan sama vika. Toinen heistä soitti MS:lle mutta yhtään suomalaista ei ollut vapaana joten lupasivat soittaa takaisin. Kuinkas kävikään....... :rolleyes:

Onkohan kaveri kuullut väärin englantilaisen selostuksen. Minulta ainakin jamppa kysyi, että "Do YOU want to call back later or have support in English?"

No anyway, homma pitäisi hoitua helposti soittamalla Msoftille...ainakin, jos nettifoorumeita on uskominen.
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Legge sanoi:
Onkohan kaveri kuullut väärin englantilaisen selostuksen. Minulta ainakin jamppa kysyi, että "Do YOU want to call back later or have support in English?"

Ei, häneltä kysyttiin puhelinnumero ja luvattiin, että soitto tulee vielä samana päivänä..
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Sama ongelma mulla, paitsi vuoden lipukkeen kanssa. Alkaa pikkusen ottaa päähän. 3 kertaa yritin just soittaa sinne tukeen ja aina vastaa englanniks, viimesellä kerralla otti kans numeron ja sano että joku soittaa takas. Vähä vaan epäilen... Uskomatonta touhua, myydä nyt kelpaamattomia koodeja.... Way to go Microsoft !

Saitteko muut jo toimimaan sen kellä oli tää ongelma ?
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Oikeita mulkkuja sielä microsoftilla. Siitä on nyt viikko ku luvattiin antaa mulle uus koodi toimimattoman tilalle mutta eipä kuulu mitää eikä ne vastaa sähköpostiinkaa. Torstaina soitin sinne tukeen uudestaan ja kuulemma ne odottelee niitä uusia toimivia koodeja jostain paikasta x mihin ne on sähköpostilla kertonu ongelmasta tai jotain, tosi loistavaa toimintaa.

Kannattaa ostaa ennemmin PS3 se luultavasti sentään toimii niinku pitää. Ei amerikkalaiset osaa tehdä mitää laadukasta. Muutenki ihan pelleä porukkaa.

Microsoft on paska
Älkää ostako sen tavaraa.
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

samulii sanoi:
Oikeita mulkkuja sielä microsoftilla. Siitä on nyt viikko ku luvattiin antaa mulle uus koodi toimimattoman tilalle mutta eipä kuulu mitää eikä ne vastaa sähköpostiinkaa. Torstaina soitin sinne tukeen uudestaan ja kuulemma ne odottelee niitä uusia toimivia koodeja jostain paikasta x mihin ne on sähköpostilla kertonu ongelmasta tai jotain, tosi loistavaa toimintaa.

Kannattaa ostaa ennemmin PS3 se luultavasti sentään toimii niinku pitää. Ei amerikkalaiset osaa tehdä mitää laadukasta. Muutenki ihan pelleä porukkaa.

Microsoft on paska
Älkää ostako sen tavaraa.

Tuon postauksen perusteella voisin sanoa, että ihan oikein sinulle :). Parempi että pysyt poissa LIvestä...
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Juu. Itsekin pelkäsin ettei 3kk live koodi toimi ja eihän se toiminutkaan. Heh. No ei voinut muuta kuin muutaman kirosanan huutaa, mutta seuraavaksi olikin vuoro soitella Microsoftille - outoa muuten ;) . Noin neljäs soitto kerta ja aina 4 kertaa 1 painaen johti ihmisen langan toisen päähän vastailemaan. Ei muuta kuin toimimaton koodi sinne ja puhelinnumero, ja muistaaksen gamertagin se kysy myös( ja jotain muutakin..) .Noin 15 minuutin päästä hemmo soitti ja antoi toimivan koodin....että sillälailla...sanoi että noissa 3 kk koodeissa ollut onkelmia.

Eli kannattaa olla kärsivällinen. :) Ja taas live pelittää...
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Mulle ei oo vieläkään annettu uutta koodia. Voi olla että huomenna soitan sinne ja oon vähä vihanen. Pikkusen ottaa päähän tällänen paskapalvelu että sanotaan että asia on hoidossa ja soitetaan sitte ja ei mitää tapahdu. En varmaan saa sitä koodia ikinä ellen oo jokapäivä soittamassa sinne. Jos en olis niin laiska niin tämä ei jäis tähän. Vaan mitäpä niille mahtaa ku lähin paikka missä kukaa korvaansa lotkauttaa on varmaan englannissa. Niitä ei pahemmin jonku suomalaisen piipitys nappaa. Mutta ei tässä mitää, eihän siitä oo ku vasta 2 viikkoa ku ostin ton pahuksen koodin.
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

samulii sanoi:
Mulle ei oo vieläkään annettu uutta koodia. Voi olla että huomenna soitan sinne ja oon vähä vihanen. Pikkusen ottaa päähän tällänen paskapalvelu että sanotaan että asia on hoidossa ja soitetaan sitte ja ei mitää tapahdu. En varmaan saa sitä koodia ikinä ellen oo jokapäivä soittamassa sinne. Jos en olis niin laiska niin tämä ei jäis tähän. Vaan mitäpä niille mahtaa ku lähin paikka missä kukaa korvaansa lotkauttaa on varmaan englannissa. Niitä ei pahemmin jonku suomalaisen piipitys nappaa. Mutta ei tässä mitää, eihän siitä oo ku vasta 2 viikkoa ku ostin ton pahuksen koodin.

Mihin palvelunumeroon olet soittanut? Itse soitin tähän (0800 - 1 19424) Microsoftin live tukinumeroon ja hommat alkoi pelittää. Palvelu oli kokonaan suomenkielinen, joten kielen kanssa ei ollut ongelmia. Ohjeita löytyy tästä linkistäkin http://www.xbox.com/fi-FI/support/contact/ . Pitää vain hieman nähdä vaivaa, tosin vain puhelimen ääressä ;) . Kyllä se siitä.

ps. kello 22 asti neuvovat arkipäivinä.
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Samaan numeroon soitin. Viime perjantaina sitte vihdoin 2 viikon odotuksen jälkeen sain sen kun soitin kolmannen kerran. Se asia ei kuulemma ollukkaa menny jostain syystä eteenpäin sielä niinku olis pitäny ja nyt ku se laitto sen menemään niin samana päivänä soitettiin. Ei tainnu oikeen osata hommaansa se nainen joka sieltä viikon odotuksen jälkeen vastas kun sano vaan että jatka odottamista asia hoidossa..
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

samulii sanoi:
Samaan numeroon soitin. Viime perjantaina sitte vihdoin 2 viikon odotuksen jälkeen sain sen kun soitin kolmannen kerran. Se asia ei kuulemma ollukkaa menny jostain syystä eteenpäin sielä niinku olis pitäny ja nyt ku se laitto sen menemään niin samana päivänä soitettiin. Ei tainnu oikeen osata hommaansa se nainen joka sieltä viikon odotuksen jälkeen vastas kun sano vaan että jatka odottamista asia hoidossa..

Tällasta sattuu. Itellä oli ainakin pakko saada heti uusi koodi, niin soittelu ei ollut esteenä, jotta saisi heti uuden koodin. Tosin itsekin ihmetteli nopeutta, jolla sain uuden koodin :) .
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Vähän hirvittää, koska huomenna menen ostamaan semmosen 3kk lipukkeen :(
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

En viitsinyt uutta lankaa aloittaa joten avaudunpas tähän: Elikkäs elikkäs, osaakos joku kertoa saako vanhalta gamertagilta uudelle (taikka vice versa) siirrettyä esim. gamerscoren tai vastaavaa? Kun vihdoinkin sain vanhan gamertagin toimimaan soitettuani mikkisoftalle koko iltapäivän mutta tadaa gamerscore on 0.
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

Täällä myös ongelmia 12kk prepaid kortin kanssa.

Viime perjantaina hain (Gigantista) 12kk kortin, kun Jouluna ostetun 360:sen 1kk Gold tili meni umpeen. Tultiin kotiin ja "Code not valid".
Lauantaina kauppaan vaihtamaan lipuke ja kotiin. Arvatkaa mitä ? "Code not valid" taas. Koodi oli taatusti oikein ja kohdasta "redeem prepaid..." syötettiin tuo 25 kirjaiminen koodi.
Soitto launtaina XBOX tukeen ja 4:n pitkän yrityksen jälkeen päästiin läpi. Kaveri kertoi toisessa päässä että olen kuudes soittaja tunnin sisään samasta asiasta.

Lupasi soittaa takaisin maanantaina ja antaa uuden koodin. > soitto tuli tiistaina ja sain puhelimessa uuden koodin. Uuden koodin kanssa konsolille ja arvatkaa toimiko ? "CODE not valid" , tässä vaiheessa alkoi hermo pettää.

Keskiviikkona soitto tukeen uudestaan ja sieltä kerrottiin (myönnettiin) että prepaid korttien koodeissa on mennyt jokin pahasti pieleen. Tukikaveri kertoi että he saivat 1000kpl 12 kk koodeja ja ne menivät 5min sisään, siis asiakkaille joilla em. ongelma.

Reilu viikko mennyt ja uutta koodia ei ole tullut. Tänään soitto Xbox tukeen ja sieltä tuli selitystä (Englanniksi) että maanantaina saavat uusia koodeja lisää.

Olisi sittenkin pitänyt tehdä se uusinta livessä Visalla, niin homma varmaan pelittäisi jo :(
JV
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

juhav sanoi:
Olisi sittenkin pitänyt tehdä se uusinta livessä Visalla, niin homma varmaan pelittäisi jo :(
JV

Vailla omaa kokemusta neuvon tarkastamaan noita Pysyviä threadeja. Käsittääkseni kaikkien pankkien lapsukaisillekin auliisti myöntämät "leikki-Visa" Electronit toimivat jo Liven kanssa. Jotkin kortit (Nordea, OP?) on tosin aktivoitava vaikkapa nettipankin välityksellä, mutta toiminevat kuitenkin.
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

kettunen sanoi:
Vailla omaa kokemusta neuvon tarkastamaan noita Pysyviä threadeja. Käsittääkseni kaikkien pankkien lapsukaisillekin auliisti myöntämät "leikki-Visa" Electronit toimivat jo Liven kanssa. Jotkin kortit (Nordea, OP?) on tosin aktivoitava vaikkapa nettipankin välityksellä, mutta toiminevat kuitenkin.

Itse koitin Nordean electronilla joka oli verkkopankista aktivoitu. Tulos= ei toimi.
Anopin Visalla mennään siis jatkossakin :D
 
Vastaus: Latauslipuke ongelmia.

noose01 sanoi:
Itse koitin Nordean electronilla joka oli verkkopankista aktivoitu. Tulos= ei toimi.
Kannattaa koittaa uudestaan, sillä itse olen yli vuoden ajan käyttänyt Nordean Electronia Livessä eikä ole minkäänlaisia ongelmia.
 
Ylös Bottom