Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lävistykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

DarkShadow

Well-Known Member
Omaatko lävistyksiä? Missä lävistyksesi sijaitsevat? Tekikö kipeää?
Jaa kokemuksesi muiden kanssa tällä foorumilla. Itse kävin äsken teetättämässä reiät molempiin korviin sekä alahuuleen. Kokemuksena hieman brutaalimpi kuin tatuoinnin ottaminen. Ei varsinaisesti sattunut mutta suureksi yllätyksekseni huulta lävistettäessä meinasin pyörtyä :D En kivusta vaan joku ihmeen after shokki iski yllättäen.
En oikein nuista neuloista ole koskaan pitänyt ja varsinkin verikoe on yhtä helvettiä. Mutta hengissä ollaan yhä. Syöminen on vain hankalaa kun huuli on turvonnu ja nukkuminen saattaa olla tukalaa korvien takia mutta mitäpä sitä ihminen ei olisi valmis kestämään imagonsa vuoksi? ;)
 
Vastaus: Lävistykset

10 vuotta sitten kävin hakemassa ensimmäisen lävistykseni alahuuleen, ja sama homma oli mullakin :D
Taju pois hetkeks, ja havahduin tuolia alempaa :D
Se oli kun se jännitys purkautu niin tajuttoman (heh) nopeasti, että keho meni flippaustilaan.
Kesällä otin korun pois, kun alkoi tuntua jotenki pöhköltä, kun tarkoitus oli aina ottaa
molemmin puolin suuta korut, mutta ei saanu hankittua kuin sen toisen..
Ja en halunnut enää että sattuis samanlailla :rolleyes:

Sen jälkeen on hiukonu hankkia kyllä vaikka mitä, kuten esim. kulmakorut.
Ongelmana vaan on se, että olen hankkiutunut eroon kulmakarvoistani ja piirrän ne aina.
Mihin siis laitan korun? :D
Se kohta, johon se tulisi, olisi sitten melkein pakko aina piirtää "karva" menemään siitä, kerta
on vähä hassun näköstä jos kulmakoru on jossain ihan muualla ku siellä kulmakarva-alueella :D

Myös nännikoru olis erittäin kiinnostava.
Taidan kuitenkin pitäytyä näissä tatuoinneissa, ainakin tässä vaiheessa.
 
Vastaus: Lävistykset

ekan otin 3v sitten alahuuleen. vähän kirpaisi, ei sen kummepaa. korvia olen levittänyt 20mm koruille sopiviksi
 
Vastaus: Lävistykset

10 vuotta sitten kävin hakemassa ensimmäisen lävistykseni alahuuleen, ja sama homma oli mullakin :D
Taju pois hetkeks, ja havahduin tuolia alempaa :D
Se oli kun se jännitys purkautu niin tajuttoman (heh) nopeasti, että keho meni flippaustilaan.
Kesällä otin korun pois, kun alkoi tuntua jotenki pöhköltä, kun tarkoitus oli aina ottaa
molemmin puolin suuta korut, mutta ei saanu hankittua kuin sen toisen..
Ja en halunnut enää että sattuis samanlailla :rolleyes:

Sen jälkeen on hiukonu hankkia kyllä vaikka mitä, kuten esim. kulmakorut.
Ongelmana vaan on se, että olen hankkiutunut eroon kulmakarvoistani ja piirrän ne aina.
Mihin siis laitan korun? :D
Se kohta, johon se tulisi, olisi sitten melkein pakko aina piirtää "karva" menemään siitä, kerta
on vähä hassun näköstä jos kulmakoru on jossain ihan muualla ku siellä kulmakarva-alueella :D

Myös nännikoru olis erittäin kiinnostava.
Taidan kuitenkin pitäytyä näissä tatuoinneissa, ainakin tässä vaiheessa.

Jos kerran saat päättää missä kulmakarvasi sijaitsevat niin sehän on vaan hyvä. Lätkäset vaikka polveen jos siltä tuntuu :D Yllättävän helposti tapahtuu tamä paranemisprosessi. Eilen nukkuminen oli hankalaa kun korvia vähän koski mutta se onneksi loppu lopulta kun en selälläni osaa nukkua :p Nyt korvat on jo lähes kondiksessa. Ei säre ollenkaan eikä irtoa mitää eritteitä :pVähän harmittaa tämän huulen kanssa sillä korun tappi hinkkaa ikävästi ientä joka alkaa jo kipeytyä vähän ja mikä pahinta ei pysty syömään normaalisti eli hotkimaan:D eilisessä subwayssä meni lähemmäs 45 minuuttia kun normaalisti sen alle 5 minuuttiin lotkasen naamariin :) Nälkäkuoleman partaalla riudutaan :p
 
Vastaus: Lävistykset

Jos kerran saat päättää missä kulmakarvasi sijaitsevat niin sehän on vaan hyvä. Lätkäset vaikka polveen jos siltä tuntuu :D Yllättävän helposti tapahtuu tamä paranemisprosessi. Eilen nukkuminen oli hankalaa kun korvia vähän koski mutta se onneksi loppu lopulta kun en selälläni osaa nukkua :p Nyt korvat on jo lähes kondiksessa. Ei säre ollenkaan eikä irtoa mitää eritteitä :pVähän harmittaa tämän huulen kanssa sillä korun tappi hinkkaa ikävästi ientä joka alkaa jo kipeytyä vähän ja mikä pahinta ei pysty syömään normaalisti eli hotkimaan:D eilisessä subwayssä meni lähemmäs 45 minuuttia kun normaalisti sen alle 5 minuuttiin lotkasen naamariin :) Nälkäkuoleman partaalla riudutaan :p

Mutta auta armias millaista murustusta syöminen onkaan kielilävistyksen jälkeen! :rolleyes: Eli joskus 5 vuotta sit otin kieleen reiän, ja innostuin läväreistä niin että alahuuli ja toinen kulmakin sai omansa, eivät kyllä tuntuneet noi jälkimmäiset yhtään niin pahalta kuin tuo kieli. Sit korvissakin roikkui vaihtelevasti hakaneulat, mutta niitä ei ole ollut aikoihin, ja kulmastakin oon ottanut korun pysyvästi pois. Huulessa pidän korua enää satunnaisesti, koska töissä en voi käyttää sitä, enkä jaksa ruuvailla sitä edes takas. Mutta hyvin pysynyt reikä auki.
 
Vastaus: Lävistykset

Mutta auta armias millaista murustusta syöminen onkaan kielilävistyksen jälkeen! :rolleyes: Eli joskus 5 vuotta sit otin kieleen reiän, ja innostuin läväreistä niin että alahuuli ja toinen kulmakin sai omansa, eivät kyllä tuntuneet noi jälkimmäiset yhtään niin pahalta kuin tuo kieli. Sit korvissakin roikkui vaihtelevasti hakaneulat, mutta niitä ei ole ollut aikoihin, ja kulmastakin oon ottanut korun pysyvästi pois. Huulessa pidän korua enää satunnaisesti, koska töissä en voi käyttää sitä, enkä jaksa ruuvailla sitä edes takas. Mutta hyvin pysynyt reikä auki.

Ei hemmetti. Mun mielestä on 3 paikkaa jonne lävistys ei kuulu ja ne on Kieli , nänni ja *ulli :D Ei ainakaan ellei sais paikallispuudutuksena joko kloroformia tai lekaa :p
 
Vastaus: Lävistykset

kerran olin kännipäissäni prince albertia ottamassa. onneksi ei sit kuitenkaan tullut tehtyä :D kaverin veli o lävistäjä, niin innostu jo kaivelemaan neulat esiin
 
Vastaus: Lävistykset

kerran olin kännipäissäni prince albertia ottamassa. onneksi ei sit kuitenkaan tullut tehtyä :D kaverin veli o lävistäjä, niin innostu jo kaivelemaan neulat esiin

ois varmasti ollu suorastaan euforinen tunnelma kun oisit siitä sitten heränny :D
 
Vastaus: Lävistykset

ois voinu vähän ilme värähtää ku ois metalliesine törröttänyt aamulla alapäässä :D

Kyllä mä luulen että se ilme ois värähtäny ihan jostain muusta syystä kuin vasta aamulla :D Ai tana että se mahtaa tehä eemeliä!
 
Vastaus: Lävistykset

Intin aikana himoitsin kovasti huuli lävistystä. Ja tulihan se sitten otettua heti kun sieltä pois pääsin, eli noin 3 vuotta sitten. Molemmissa korvissa on mukavat 9mm reijät :)
 
Vastaus: Lävistykset

Tällä hetkellä löytyy toisesta korvanlehdestä 3mm renkula ja kummastakin kulmasta "normi" pikkutappi. Kielessä oli pitkään 8mm pallo mutta kun sen jouduin röntgeniä varten pois ottamaan, niin en sitten enää laittanutkaan takaisin. Todella omituista miltä kieli tuntuu "paljaana" kun monta vuotta oli pallo suussa. Kulmissa oli myös 1.6mm tapit mutta tahtoivat tulla pois, niin vaihtelin pienemmät. Myös korvista olen koruja poistanut, kummastakin lehdestä kaksi normikorua ja toisesta rustosta vertikaalihässäkän.
Kivusta on pakko sen verran sanoa, että eniten sattui korvan rusto. Kulmat ja kieli eivät sattuneet lainkaan. Itse jännitin pirusti kieltä mutta vaikeinta olikin kielen ulkona pitäminen nielaisematta tarpeeksi kauan. Toki kivun tunteminen on yksilöllistä mutta luulen ettei minulla kipukynnys mikään kummoinen ole. Tosin pari päivää kielikorun ottamisesta suu oli kipeä ja todella vittumaista syödä.
Suunnitelmia reikien suhteen on paljon mutta vielä olen malttanut, ehkä joku päivä en enää malta ja käyn hakemassa ne toiset kulmaan, silmien väliin, nänniin tai huulen alle tai vaikkapa kaikki. :p

Tuo pyörtyily jälkeenpäin on vissiin melkoisen yleistä ja taitaa johtua vain siitä, että kun pirusti jännittää niin ei muista hengittää. Itselle ei ole näin käynyt mutta monesti olen vierestä nähny.
 
Vastaus: Lävistykset

Itsellä on tällä hetkellä kummassakin korvassa 6mm venytykset, päämääränä on nyt ainakin 8mm kunhan vain löytyy rahaa korujen verran ylimääräistä, ja sitten oikeassa kulmakarvassa roikkuu kaksi rengasta. Kielikorukin oli jossain vaiheessa, mutta pallo irtosi ja menin sitten vielä nielaisemaan sen, joten tästä korusta tuli luovuttua siinä tilanteessa. Myöskin korvan rustossa on ollut lävistys jonkun aikaa. Siitäkin tuli tosin luovuttua kun korvan taakse ilmestyi jokin kumma patti.

Tulevaisuuden suunnitelmiini ei kuulu lävistykset enää, lukuunottamatta tuota mahdollista 2mm lisävenytystä. Tatuoinnit ovat olleet ja tulevatkin olemaan se "mun juttu" nyt ja tulevaisuudessa.
 
Vastaus: Lävistykset

Alahuulessa oli n.3 vuotta lävistys, kunnes eräs aamu oli koru kadonnut ja en jaksanut uutta hommata :P Ei tuo vielä ole täysin umpeen kasvanut. Humalassa kaveri teki sen mulle, jälkeen päin hirvitti vähän kun kuulin että siinä huulessa menee jotain hermoja, joidenka vuoksi olis naama voinu halvaantua :D Ei tuo sattunut humalatilasta johtuen yhtään, vähän vain nipisti.
 
Vastaus: Lävistykset

Korvassa 4kpl ite tehtyjä (ollu enemmänki joskus, 6 kai).
Nenä, huuli ja kieli lävärit liikkeessä otettuja.
Nännit lävistetty kaverin toimesta kun itellä ei pokka riittänyt.
Kulmaan pitäis viel tehä, koru ja neulat valmiina mut ei oo jaksanu...(varmaan puol vuotta ollu työn alla)
 
Vastaus: Lävistykset

Itelläni on ollut alahuulessa muutaman vuoden koru ja en suosittele sitä kenellekkään. Hampaat väänty (tod näk.) nukkuessa kun koru painoi niitä. + kiva arpi jäänyt
 
Vastaus: Lävistykset

Oikeassa silmä kulmassa ja vasemmassa korvava lehdessä on tapit ollut jo reilun vuoden. Siinäpä ne, tuskin tulee toisia. Mitään ongelmia ei juurikaan ole ollut.
 
Vastaus: Lävistykset

Ja voihan juukeli, mähän ihan unohdin että mullahan on ollu kanssa korvissa yhteensä 6 korvista, mutta nykyään on vain kolme, yksi rustossa ja venytykset (14 mm ja 16 mm).
16 mm asti oon tähdänny, sitten loppuu lihat kesken korvista :D

Piti aikoinaan vaan 10 mm venyttää, mutta niinpä sitä vaan tuli jatkettua :D :p
 
Vastaus: Lävistykset

Korvikset tuli otettua pienenä poikana, ennen ala-astetta. Sitten ne olikin monta vuotta mutta jossain vaiheessa otin pois, reiät umpeen ja taas muutaman vuoden päästä tein itse reiät. Huuleen otin piikin tuossa jotain 4-5 vuotta sitten mutta se ei ollut mulla ku jonkun 2 kk. Lävistäjä oli totaalisen paska. Ensin sanoo ettei osaa tehdä huuleen rengasta, ainoastaan piikin, senkin vetää päin vittua näin kauniisti sanottuna. Ei sattunut, lähinnä nauratti koko toimenpide (myös siksi että kaveri, joka halusi välttämättä tulla mukaan, valahti aivan vitivalkoiseksi ja meinasi pyörtyä) joten siinä tuli repeiltyä suu täynnä verta. Noh, tosiaan se koru oli sen 2 kk ja lähti pois jonka jälkeen pidin vain välillä yhtä korvista ja välillä kahta.

Nyt tässä n. 6 viikkoa sitten kävin ottamassa itselleni 4 lävistystä ja pakko sanoa että tuntui aivan helvetin hyvältä! Ensin laitettiin septum 1,6 mm hevosenkengällä. Vähän tuli vedet silmistä kun ne pihdit tungettiin nenään ja lopulta kun neula tunkeutui läpi niin silmät vuosivat kuin vesiputoukset. Mutta silti tuntui ihan mukavalta. Sitten laitettiinkin 2 mm rengas huuleen ja molempiin korviin. Nyt lävistykset ovat parantuneet ja koska tuo edellinen kerta tuntui niin hyvältä niin seuraavaksi tuleekin sitten otettua tuohon silmienväliin bridge, sitten kielilävistys (jossain vaiheessa olen miettinyt kielihalkaisua niinkuin kaverillakin mutta se on eri juttu), nännilävistykset, industrial molempiin korviin ja Prinssi Albert tuonne alas ;) Mutta sitä ennen on ensimmäisen tatuoinnin aika! (Hienoa saada tälläinen buumi näin myöhään elämässään :D )
 
Ylös Bottom