Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LCD näyttö PS3:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4127
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LCD näyttö PS3:lle?

Nyt on semmonen ongelma, että pitäisi hankkia kajarit ps 3:lle kaveriksi kun ei ole näytössä valmiina eli millaset kannattas hankkii ja miten saan äänet tulemaan ps 3:sta. Ajattelin itse tälläisiä
Saako tuohon esim. optisella äänet vietyä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

RagDoll sanoi:
Nyt on semmonen ongelma, että pitäisi hankkia kajarit ps 3:lle kaveriksi kun ei ole näytössä valmiina eli millaset kannattas hankkii ja miten saan äänet tulemaan ps 3:sta. Ajattelin itse tälläisiä
Saako tuohon esim. optisella äänet vietyä?
Ei saa optisella piuhalla ääniä ja saat kikkailla muutenkin sovitus palikoiden kanssa, enne kuin tuolla setillä saat PS3:sta äänet ulos. Sijoita kerralla kunnon vahvariin ja kajarisettiin?

Periaatteesssahan tuollaiseen settiin saa äänet analogisesti PS3:n mukana tulleen komposiittijohdon kautta. Väliin tarvitaan vain oheisen kuvan mukainen johto, joka tulee myös joidenkin Logitechin settien mukana (hienolta nimeltään Game Console Adapter).

Kannattaa tutustua X2VGA laitteeseen jos haluaa kytkeä PS3 näyttölaitteeseen analogisella VGA:lla. www.x2vga.com On kyllä hintansa väärti! Ainoa ongelma on, etttä tuo hinta ylittää juuri ja juuri tullirajan, joten n 15 pitää varautua maksamaan tullia ja veroja. Itse ostin aiemmin edellisen version Xboxia varten ja postitus kesti lähemmäs kuukauden. Osan tuota "toimitusaikaa" laite makoili aika varmasti Suomen tullissa.

Noni kysyn asiani tässä, turhaan teen uuden aiheen.

Eli nyt kovan harkinnan tuloksena, ostan vähän yli kuukauden päästä PS3:n Xbox 360 sijaan. Peli-ilohan siitä menee, kun joutuu koko ajan miettimään, milloin se boxi sanoo sopimuksensa irti..

Asiaan. Pitäisi ostaa pleikkarin kaveriksi sitten vielä LCD tv. En pysty hirveän kallista tv:tä ostamaan rahabudjetin vuoksi, kun opiskelija olen. Säästäminenkään ei onnistu. Sen takia ajattelin töllön kokoluokaksi 27" tai jopa vielä pienempää. Töllön ei tarvitse olla hintaluokan "paras" vaan mulle käy hyvin sellainen perushyvä töllötin.

Miten olisi esim. tämä? http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10001&compartmentId=10012&categoryId=22160

Onko kenelläkään kokemuksia? Jos ei, niin varmasti jotkut tv expertit tietävät jotain sanottavaa tuosta. Muita telkkareitakin saa suositella.

Jonez90 sanoi:
Noni kysyn asiani tässä, turhaan teen uuden aiheen.

Eli nyt kovan harkinnan tuloksena, ostan vähän yli kuukauden päästä PS3:n Xbox 360 sijaan. Peli-ilohan siitä menee, kun joutuu koko ajan miettimään, milloin se boxi sanoo sopimuksensa irti..

Asiaan. Pitäisi ostaa pleikkarin kaveriksi sitten vielä LCD tv. En pysty hirveän kallista tv:tä ostamaan rahabudjetin vuoksi, kun opiskelija olen. Säästäminenkään ei onnistu. Sen takia ajattelin töllön kokoluokaksi 27" tai jopa vielä pienempää. Töllön ei tarvitse olla hintaluokan "paras" vaan mulle käy hyvin sellainen perushyvä töllötin.

Miten olisi esim. tämä? http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10001&compartmentId=10012&categoryId=22160

Onko kenelläkään kokemuksia? Jos ei, niin varmasti jotkut tv expertit tietävät jotain sanottavaa tuosta. Muita telkkareitakin saa suositella.
Ainakin paperilla tuo vaikuttaa ihan kohtalaiselta hintaansa nähden. Edelleen suosittelen kaikille että koittakaa käydä jossain katsomassa sitä telkkarii. Tuokin voisi löytyä ihan anttilasta hyllystä ja näin pystyisit itse katsomaan, että kelpaako tuo vai ei.

Sarjassa tyhmiä kysymyksiä (pitää hankkia tarvittavat härpäkkeet jo etukäteen), kun kytken PS3:n LCD-näyttöön HDMI-DVI -piuhalla, saanko repästyä äänet "tavallisen" A/V-liitännän kautta ihan RCA-piuhalla ulos? Vai sulkeeko HDMI:n käyttö jotenkin tuon toisen portin?

Putkitelkkariin kun ei tee mieli kytkeä konetta niin vaihtoehdoksi jää kytkeä kuva LCD:hen DVI:n kautta ja äänet kaiuttimiin RCA-3,5mm -piuhalla.

NviperO sanoi:
Sarjassa tyhmiä kysymyksiä (pitää hankkia tarvittavat härpäkkeet jo etukäteen), kun kytken PS3:n LCD-näyttöön HDMI-DVI -piuhalla, saanko repästyä äänet "tavallisen" A/V-liitännän kautta ihan RCA-piuhalla ulos? Vai sulkeeko HDMI:n käyttö jotenkin tuon toisen portin?

Putkitelkkariin kun ei tee mieli kytkeä konetta niin vaihtoehdoksi jää kytkeä kuva LCD:hen DVI:n kautta ja äänet kaiuttimiin RCA-3,5mm -piuhalla.

Kyllä saat äänet ulos siitä A/V-liitännästä.

NviperO sanoi:
Äänien ulostuloksi voi valita HDMI:n, Optisen tai AV:n kuvaliitännästä riippumatta.

Tällä hetkellä on pleke varmaan huonoimmalla mahdollisella yhdistelmällä. 50Hz putki-tv ja ps3 rca-piuhoilla kiinni :( . Pienellä olevat tekstit ovat kyllä niin mössöä. ettei niistä ota selvää.
Noh, joulun alla olis tarkoituksena kantaa kaveriksi Tämä.
Eli kyseessä Samsung LE-37M86BCX (37"). Onkos kellään kokemuksia kyseisestä panelista?
Mitä olen kaupassa tutkaillut on tv:n reunamuovit kiiltävää muovia, mistä huonevalot saattaa heijastua ikävästi.

ReQ-77 sanoi:
Tällä hetkellä on pleke varmaan huonoimmalla mahdollisella yhdistelmällä. 50Hz putki-tv ja ps3 rca-piuhoilla kiinni :( . Pienellä olevat tekstit ovat kyllä niin mössöä. ettei niistä ota selvää.
Noh, joulun alla olis tarkoituksena kantaa kaveriksi Tämä.
Eli kyseessä Samsung LE-37M86BCX (37"). Onkos kellään kokemuksia kyseisestä panelista?
Mitä olen kaupassa tutkaillut on tv:n reunamuovit kiiltävää muovia, mistä huonevalot saattaa heijastua ikävästi.

Eipä ole ainakaan itseä Sampan reunamuovit haitanneet...ellei sulla ole jotain valonheittimiä suunnattuna töllöön, jotka heijastuvat takaisin.

Tuossa M-sarjan 37:ssa on muistaakseni eri valmistajan paneeli kuin muissa sarjan telsuissa. Laatu ei ole aivan yhtä hyvä, mutta se näkyy myös hinnassa.

Ylös Bottom