Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lego Indiana Jones

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tatu2002
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tatu2002

New Member
Moi! Kuka osaa kertoa miten saada banaanit otettua kohdassa jossa ollaan norsun selässä ja maa on upottavaa mutaa johon ukot uppoaa mutta norsut voivat kävellä ?

Vastaus: Lego Indiana Jones

Muistaakseni ne saa ruoskan avulla mutalätäkön reunalta. Jos muistan oikein, niin siinä saa olla aika tarkka eli ei onnistu ihan helposti.

Mites niitä hattuja saa mistään, ei nyt neideillä tunnu onnistuvan ja itsekkin olen aivan pihalla koko pelistä..
Siis jotta pystyy hämäämään "vihollista" ?

Mites niitä hattuja saa mistään, ei nyt neideillä tunnu onnistuvan ja itsekkin olen aivan pihalla koko pelistä..
Siis jotta pystyy hämäämään "vihollista" ?

hakkaat sellaisen hatun omistajan, jolla on sellainen hattu jota tarvitaan hämäämään vihollista, sitten vain noukit sen maasta ja meet koputtamaan siihen luukulla... ja tadaa, pääset sisälle ;)

hakkaat sellaisen hatun omistajan, jolla on sellainen hattu jota tarvitaan hämäämään vihollista, sitten vain noukit sen maasta ja meet koputtamaan siihen luukulla... ja tadaa, pääset sisälle ;)

Piti mennä oikein itsekkin mätkimään ;)
Koko taulun hahmot palasiksi - ei hatun hattua noukittavana - ainakin kahdessa "taulussa" jo törmätty samaan ongelmaan. Pelihän on siis aivan alussa...
Eli missä hiivatissa ne mukas....

Piti mennä oikein itsekkin mätkimään ;)
Koko taulun hahmot palasiksi - ei hatun hattua noukittavana - ainakin kahdessa "taulussa" jo törmätty samaan ongelmaan. Pelihän on siis aivan alussa...
Eli missä hiivatissa ne mukas....

mikäköhän on kartta missä tämä onkelma ilmenee? jos vaikka itse kävis katastamassa tuon hattusysteemin :)

Ylös Bottom