Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Poika pelasi Lego cityä yli 1,5v putkeen kunnes tossa jokuaika sitten sähläsi ja menetti tallennuksensa. Samalla meni into siihen peliin.
No eilen osui ihan sattumalta silmiin Lego DC Super Villains ja vain 40e Switch versio, joten hommasin sen.
Sen verran ensin katsoin YouTubesta et on open worldiä mukana ja suht samaa kaavaa noudattaa kuin City.
Aina näitä pelattu siten, että poika etsii kaupungilla kerättäviä juttuja ja häröilee omiaan, välillä tytär mukana.
Minä ja poika sit yhdessä juonitehtäviä eteenpäin.
Cityssä minä mätin vihollisjoukot ja poika eteni muutoin.
Mut nyt tässä DC:ssä ollaankin näköjään vähän eri linjoilla. Kaupungillakin tulee poliiseja perään, tuleeko läpi pelin? Saako koodilla pois?
Toinen juttu on se, että kaupungilla on kokoajan niin pimeää, että minä en ainakaan tajua yhtään minne mennä, mutta kokoajan siellä on navi seuraavaan tehtävään. Onko siinä alkuun x määrä tehtäviä, jonka jälkeen aukeaa siten et poika pärjäis kaupungilla yksin ilman vaaraa tehtävään joutumisesta?
Ja sit nuo tehtävät. Kokoajan miljoona äijää ruudulla ja kun en toden totta ole itse supersankari fani, niin tiedän: Batman, robin, kissanainen, pingviini, jokeri, arvuuttaja. Teräsmies ja lex Luthor. Siinä ne on..muut on täysin vieraita ja tässä on vielä jonkun toisen ulottuvuuden tyypit.
Tehtäviä pelatessa mulla ei ole mitään hajua kuka on pahis (mun puolella olevat??), kuka on supersankari, tai kuka on niitä kolmansia tyyppejä.
Ne on ihan yhtä kaaosta ja sekamelskaa. Sitä pitäs vaihtaa hahmoa ja jaetulla ruudulla ikinä tiedä kuka on kukakin ja missä ja minne pitäisi mennä, millä hahmolla tehdä mitäkin. Cityssä sai itse vaihdettua lennosta oikean hahmon.
Samoin ollaan kokoajan pihalla näistä erikoisliikkeestä ja tuntuu ettei videot aina näytä ihan oikein niitä näppäimiä ja aiheuttaa lisää hämmennystä.
Kaiken lisäksi kun itse jumitin parin Puzzlen kanssa aika kauan kun pää löi tyhjää. Nuo 7 ja 9v muksut ei niitä olisi ratkaissut ikinä.
Onhan tuo sitä tuttua hauskaa Legoa, mutta cityn rinnalla tuo on ihan älytöntä kaaosta tälläiselle joka ei osaa edes lapsille kertoa mitä tässä tehdään ja ketä varoa jne.
Kaikki vinkit siis tervetulleita.
Pystyykö tässä siis pelaamaan ollenkaan supersankareilla?? Olisin halunnut teräsmiehenä vetää, tai Batman ja robin tyylisesti.
Ja tosiaan aukeaako jotenkin täysin vapaaksi tuo meno jossain välissä ilman tuollaisia navi pisteitä kaupungilla? Ollaan nyt vasta kaks tehtävää siis tehty. Ja kai siellä kaupungilla on niitä juttuja piilotettu eri kaupunginosiin miljoona eri tavaraa?
Koita Lego the Incrediblesiä. Siitähän ne animaatiotkin. Siinä on koko perhe supersankareita. En kerenny vielä koittaa kuinka avoin siinä tuo kaupunki, mutta youtubesta katsoin niin näytti enemmän cityltä kuin villains.Ja tosiaan aukeaako jotenkin täysin vapaaksi tuo meno jossain välissä ilman tuollaisia navi pisteitä kaupungilla? Ollaan nyt vasta kaks tehtävää siis tehty. Ja kai siellä kaupungilla on niitä juttuja piilotettu eri kaupunginosiin miljoona eri tavaraa?
Joo voi olla et täytyy vaihtaa siihen.Koita Lego the Incrediblesiä. Siitähän ne animaatiotkin. Siinä on koko perhe supersankareita. En kerenny vielä koittaa kuinka avoin siinä tuo kaupunki, mutta youtubesta katsoin niin näytti enemmän cityltä kuin villains.
Tänään tuli Incredibles kun Switch versio oli alle 30e.Koita Lego the Incrediblesiä. Siitähän ne animaatiotkin. Siinä on koko perhe supersankareita. En kerenny vielä koittaa kuinka avoin siinä tuo kaupunki, mutta youtubesta katsoin niin näytti enemmän cityltä kuin villains.
Hyvä että maistuu. Katsoinkin striimistä että vois olla teille mieluisempi. Täytyy itsekin aloittaa kun tulee nuo itsenäisyyspyhät kun perjantaikin vapaa. Onneks ostin Itekki tuon kun oli tarjouksessa oli nyt black fridayna. Ilmeisesti sitten ostan tuon villainsin vasta kun on halpa. Kaikki nuo legopelit on kuitenkin pelannut mitä on Sonyn konsoleille tullut.Tänään tuli Incredibles kun Switch versio oli alle 30e.
Kiitos vinkistä. Tämä on todella paljon Cityn tyyppinen ja mikä parasta niin kaupungilla voi estellä ryöstöjä, sammuttaa paloautolla tulipaloja jne.
Vaikuttaa todella hyvältä ja kun vielä hahmoa voi vaihtaa siitä hahmopyörästä cityn tapaan ni tuntuu tutummalta.
Myös pelin värimaailmaa ja navigointi on selvästi selkeämpää, sekä tehtävien ongelmat enenmän kädestä pitelyä.
LEGO Harry Potter Collection: Years 1-4 platinoitu PS5:llä
Tämä on paremman pään Lego pelejä, missä pitää miettiäkin vähän eikä vaan rämpyttää nappia. Tässä on painopiste enemmän ongelmanratkaisussa kuin tappelussa, kuten Harry Potter teemaan kuuluukin. Tylypahkassa liikkuessa vapaasti, ei voi kuitenkaan muuttaa hahmoa milloin vaan, vaan pitää löytää monijuoma noidankattila jotta muodonmuutos onnistuu, niin tuosta saa vähän lisäpuuhaa. Platinointiin meni PS valikon mukaan 28 tuntia. Arvosana: 4/5.
Omia kuvakaappauksia: