Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lemmikit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sorry nyt, mutta mä vihaan kissoja. Mielestäni mitään eläintä ei saisi pitää vapaana kaupunki/esikaupunki alueella.
Ei edes kissaa vaikka se kuinka olisi "ihana pörröpää"
Jos mulla olisi lapsia, ja joku kissa kävisi tarpeillaan niiden hiekkalaatikossa, se kissa ei kauaa eläisi.
Sorry, kohta tulee huutoa, mutta näin on.

Minä pidän itse kissoista ja tummulassa niitä on kuusin kappalein.
Parhaimpia juttuja on ne kun kissa kävelee tietokoneen näppäimistöllä niin kerran on sattunu jopa ctrl+alt+del yhistelmän onnistunut painaan!

Ja joku kumma vietti niillä on mennä maate lehtien päälle kun niitä lukee...

Sinänsä mulla ei ole mitään koiria vastaan, ovathan ne kivoja veitikoita. Mutta alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa, ku naapurin takapihalla on koira kettingeissä(!) varmaan 365päivää vuodessa, ja se tietysti räksyttää kaikenaikaa.

Sanokaapa onko järkeä omistaa koira, jos sitä pitää vaan köydenpäässä, ja ainoata iloa sille tuottaa ruokailuhetket?

Jos minulla olisi hurtta, kohtelisin sitä kuin parasta ystävää, enkä edellämainitulla vittumaisella tavalla.:mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Minä pidän itse kissoista ja tummulassa niitä on kuusin kappalein.
Parhaimpia juttuja on ne kun kissa kävelee tietokoneen näppäimistöllä niin kerran on sattunu jopa ctrl+alt+del yhistelmän onnistunut painaan!

Ja joku kumma vietti niillä on mennä maate lehtien päälle kun niitä lukee...
Tell me about it...hirveä huomionhalu niillä ainakin on! Kuten tuosta kuvasta voi päätellä meidän kissan elopaino on sitä luokkaa että ihminen kaatuu kun se tulee puskemaan jalkoihin, ja sekös on mukavaa kun se hyppää sen päälle...

Itselläni on ollut kissa jo kohta 10 vuotta, mutta se joutuu olemaan siskollani, kun avovaimo on allerginen. Harmittavaa sikäli, kun siskonikin asuu n. 700 km päässä.

Hauveli. Tiibetinspanieli.

Kerran pureskellut ps2:sen ohjaimenjohtoa useasta kohtaa. Lieneekö sitten saanut jonkinlaisen sähköiskun kun nykyään ei enää menee lähellekään konetta.

Usein tulee huono omatunto kun vain hakkaa konetta ja toinen katsoo silmät pyöreänä vieressä että eikö jo mentäis ulos. Ja mä olen niin heikkoluontoinen että aina annan periksi.

Meiltä löytyy 10-vuotias persialainen kissa, 7-vuotias Collie ja 3-vuotias Belgian Paimenkoira.

Vaikka kissa on vanha niin välillä tuntuu, että se on ihan riivattu :)
Mukava katsella sitä kun se touhuaa omiaan.

Kun meillä siivotaan ja varsinkin imuroidaan niin Collieen tulee liikettä, sitä pitää imuroida. Se tykkää imuroinnista ihan älyttömästi ja melkein möksähtää jos sitä ei imuroi, siivous välillä vähän hidastuu kun Collieta pitää kanssa imuroida.

Viimeisimmän kanssa on hyvä käydä juoksulenkeillä kun sillä on niin saamaristi virtaa ja jos sitä ei käytä lenkillä niin se on hyperaktiivinen ja touhuaa ihan liiankin kanssa sisällä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Sorry nyt, mutta mä vihaan kissoja. Mielestäni mitään eläintä ei saisi pitää vapaana kaupunki/esikaupunki alueella.
Ei edes kissaa vaikka se kuinka olisi "ihana pörröpää"
Jos mulla olisi lapsia, ja joku kissa kävisi tarpeillaan niiden hiekkalaatikossa, se kissa ei kauaa eläisi.
Sorry, kohta tulee huutoa, mutta näin on.

Ymmärrän, jos ei kissoista pidä, mutta tappouhkaukset alkaa mennä jo liian pitkälle.
Perheestä löytyy koira, joka monesti kesken pelisessioiden tulee hyppimään ja läähättämään korvan juureen, eihän siinä muu auta kun lähteä ulos...
Alkoholijuomista se tykkää kovasti, joskus mummolassa ollessa sedät juotti sen hippasen humalaan. :)
Siinä se hortoili aikansa ja rupesi nukkumaan. Liekö ollut aamulla krapula kun oli vähän väsynyt...

Outo kissa löytyy...

Se esim. joskus menee lattialle istumaan, nostaa takatassut ylös ja vetää etutassuillaan itseään eteenpäin laahaten persreikäänsä mun mattoon...
Siitä ei tuu kivan näköstä jälkeä.

Mulla oli kaapiokaniini Aku mutta se kuoli 2 paivaa hankkimisen jalkeen ni hommattiin uus Minni..(ja se soi 2 tv virtajohtoo kuolematta :)) mut ku se sit kuoli(luultavasti luonnollisiin syihin) ja ku piti itse se haudata ni vannoin et mitaan elainta en enaa haluu..
No tottakai piti siskon kerjata itselleen koira.. se on Englannin-springer-spanieli (Pipsa). se on varmaan jotain 10 vuotta vanha.. ja on niin vasyny aina et se on hellyttavaa katsottavaa..
Siis noi on kotona.. taal jenkeissa mul on tommonen pikku sekarotunen koira joka on aina hyppimassa et se haluu syliin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
Outo kissa löytyy...

Se esim. joskus menee lattialle istumaan, nostaa takatassut ylös ja vetää etutassuillaan itseään eteenpäin laahaten persreikäänsä mun mattoon...
Jos se haluu pyyhkii persuksiaa tarpeitten jälkee ;) Jos ei paperia löydy eikä käsiäkää :D

Eipä ole lemmikkejä, mutta usein on tuttavan koira hoidossa jopa pidemmän aikaa.

Jessus, luojan kiitos ettei ole edellisten kirjoittajien kertomia juttuja tapahtunut! :D

Tosin em. koira onkin jo vanha lurppu, eikä tee oikein muuta kuin kerjää, syö ja nuku siellä missä sen ei pitäisi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ei ole elukkaa ellei pikkuveljeä lasketa.
Jos jokin lemmikki olisi niin se olisi majava tai kummituseläin.

Kummituseläimiä en suosittelisi lemmikiksi - ajatellen ihan niiden kuolemaa ennen tapahtuvaa "rituaalia".

*Köh köh* :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
Outo kissa löytyy...

:p
Mun koira tekee samaa.

Mun lemmikkikokemukset ovat aika laimeita... Perheen jokaisella jäsenellä on aina ollut astma (paitsi mulla)... Joten olen omistanut seuraavia elukoita: maakilpikonna, sauvasirkkoja, kaloja, vesiliskoja... Nyt ainoat elukat (pölypunkit) löytyy sängyn alta...

Ylös Bottom