Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?
Ei nyt ihan se lempipeli, mutta silti yksi niitä Cuben parempia pelejä tämä mitä on tullut pelattua taas viime aikoina. Ko. pelin olen omistanut jo monta vuotta ja vieläkin on kesken, en ole kertaakaan peliä läpi päässyt. Tarkoituksena olisi saada kerran oman elämän aikana tämä peli läpi vedettyä.
Peli kantaa nimeä Harvest Moon: A Wonderful Life
Kyseisessä pelissähän 'farmataan', eli ohjataan päähenkilöä oman maatilansa toimissa, joihin kuuluu mm. sadon kasvattaminen, maatilan eläimistä huolehtiminen, laakson muiden asukkaiden kanssa 'sosialisoituminen' ja naimisiin pääseminen. Paljon pientä nysväämistä peli on täynnä. Itse olen viime keskittynyt siihen, että kaikki istuttamani juurekset ja hetelmät ovat ns. ykköslaatua, lehmät tuottaisivat hyvälaatuista maitoa ja että päähenkilön suhteet kaikkiin muihin hahmoihin olisi plussan puolella samalla testaillen millaisia tuotoksia saan kasvatettua yhdistelemällä eri viljelyskasveja. Vielä tulevina vuosina (siis pelivuosina, aika Harvest Moonissa koostuu päivistä, vuodenajoista ja vuosista), jotka Barrett-nimellä varustettu Midgar-nimisen farmin isäntä pelimaailmassa viettää, on luvassa vielä paljon uusia asioita, joista osaa en ole onnistunut onneksi itselleni spoilaamaan.
Hieno peli, voi helposti suositella tämmöisistä pientä näpräystä täynnä olevista peleistä.