Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lempipelisi Kuutiolla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ookami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

Semmonen lännenpeli kun GUN kiehtoi aina jostain syystä paljon. Mariot tietysti aina mutta se on itsestäänselvyys.
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

Vähän ohi aiheen pitää kysyä että mitä hienoa ja ihmeellistä tuossa F-zero GX:ssä on?
Hankin pelin jossain vaiheessa käytettynä kaikkien ylitsevuotavien kehujen takia
mitä netti on pullollaan, mutta ei kyllä sytyttänyt. Pitäiskö ylivoimainen vaikeustaso
olla se "juttu" tossa pelissä? En muistaakseni päässyt edes ekaa harjoituskisaa tms. läpi.

Kertokaas ansaitseeko tuo vielä toisen mahdollisuuden?
Moninpeli on ainakin itselleni se "juttu" F-Zerossa. Harmi ettei tuota aikoinaan hirveästi päässyt mättämään.

Omat suosikkipelini Cubelle ovat Resident Evil 4, Metroid Prime ja Wind Waker. Kaikki mahtuisivat helposti myös kaikkien aikojen top 10 pelit -listaani. :p
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

Metroid prime, wind waker, paper mario:thounsand year door, resident evil 4, Super smash bros melee, ikaruga on selkeä top6. parasta noista ei saa kuin arpomalla.

Vähän ohi aiheen pitää kysyä että mitä hienoa ja ihmeellistä tuossa F-zero GX:ssä on?
Hankin pelin jossain vaiheessa käytettynä kaikkien ylitsevuotavien kehujen takia
mitä netti on pullollaan, mutta ei kyllä sytyttänyt. Pitäiskö ylivoimainen vaikeustaso
olla se "juttu" tossa pelissä? En muistaakseni päässyt edes ekaa harjoituskisaa tms. läpi.

Kertokaas ansaitseeko tuo vielä toisen mahdollisuuden?

F-Zero GX on erittäin antoisa peli, jos vain jaksaa vihkiytyä ajamisen saloihin. Olkanappien oikeanlainen käyttö mutkissa helpottaa peliä kummasti ja kunhan peliä pelaa eteen päin, niin voi myös yrittää rakentaa aukaistavista osista mieleisen menopelin. Onhan tuo suht haastava nykypeliksi, mutta toisaalta helpompi kuin N64:n F-Zero X. Ratasuunnittelu on huikeaa, varsinkin kahdessa avattavassa cupissa ja moninpelinä (jos kaverina on yhtä hyvä kuski) todella hauskaa. Ei pidä lannistua. ;)

Itselläni F-Zero on Cuben top 3:ssa Metroid Primen ja Wind Wakerin kanssa.
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

Itse en omista kyseistä konsolia enää, mutta joskus oli time splittersin kanssa antoisia hetkiä, joten ehdottomasti:

Time Splitters 2

Edit: Tulipas muuten taas tuo cube hommattua.. Ja ko. peli samalla, enkä pettynyt ollenkaan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

Tales of Symphonia estottomasti. :) Tempaa mukaansa heti, hahmot ihastuttaa/vihastuttaa. Harmi, kun ei enää mistään löydy, kun haluaisi sen kotiinkin hommata. D: Mutta kerrassaan ihana peli.
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

Minun lempipelini kyseiselle alustalle ovat Eternal Darkness: Sanitys Requiem ja The Legend of Zelda: Windwaker (versio, jossa on mukana Ocarina of Time Cubelle käännettynä versiona!). Näiden takia aionkin hankkia tämän kyseisen konsolin uudelleen. :)
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

* Zelda: Twilight Princess
* Zelda: Wind Waker
* Resident Evil 1
* Paper Mario: Thousand Year Door
* Metroid Prime 1
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

Ei nyt ihan se lempipeli, mutta silti yksi niitä Cuben parempia pelejä tämä mitä on tullut pelattua taas viime aikoina. Ko. pelin olen omistanut jo monta vuotta ja vieläkin on kesken, en ole kertaakaan peliä läpi päässyt. Tarkoituksena olisi saada kerran oman elämän aikana tämä peli läpi vedettyä.

Peli kantaa nimeä Harvest Moon: A Wonderful Life

Kyseisessä pelissähän 'farmataan', eli ohjataan päähenkilöä oman maatilansa toimissa, joihin kuuluu mm. sadon kasvattaminen, maatilan eläimistä huolehtiminen, laakson muiden asukkaiden kanssa 'sosialisoituminen' ja naimisiin pääseminen. Paljon pientä nysväämistä peli on täynnä. Itse olen viime keskittynyt siihen, että kaikki istuttamani juurekset ja hetelmät ovat ns. ykköslaatua, lehmät tuottaisivat hyvälaatuista maitoa ja että päähenkilön suhteet kaikkiin muihin hahmoihin olisi plussan puolella samalla testaillen millaisia tuotoksia saan kasvatettua yhdistelemällä eri viljelyskasveja. Vielä tulevina vuosina (siis pelivuosina, aika Harvest Moonissa koostuu päivistä, vuodenajoista ja vuosista), jotka Barrett-nimellä varustettu Midgar-nimisen farmin isäntä pelimaailmassa viettää, on luvassa vielä paljon uusia asioita, joista osaa en ole onnistunut onneksi itselleni spoilaamaan.

Hieno peli, voi helposti suositella tämmöisistä pientä näpräystä täynnä olevista peleistä.
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

GC:llä on ehkäpä kolme, joista oon tykännyt enemmän kuin muista. Aakkosjärjestyksessä ovat :)

Baten Kaitos
Beyond Good & Evil
Resident Evil 4
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

The Legend of Zelda: Wind Waker ja Paper Mario: The Thousand-Year Door.

Mielestäni Wind Waker on paras Zelda, mitä tähän mennessä on tullut. Sama homma Paper Marion suhteen, mielestäni yksi parhaimmista peleistä Cubella ja yleisesti Nintendolla.

En omista itse kumpaakaan, mutta yritän tällä hetkellä kumpaakin kovasti etsiä jouluksi.
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

Resident evil
Resident evil zero
Resident evil 4

Nuo olivat ainuat pelit joita tykkäsin Cubella pelata.
 
Vastaus: Lempipelisi Kuutiolla?

SSBM on ehkä F-Zero GX:n kanssa ykkösinä. Surkeimpana pelinä, mitä oon pelannu, on ehkä SMS tai PM:TTYD
 
Ylös Bottom