Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lempiukkosi Soul Calibur 2:ssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Joro

New Member
Itseni lempiukko on ehdottomasti Nightmare, se sen hullu miekka on mielettömän hyvä ja liikkeetkin ovat helppoja mutta hyviä!
 
Minä pidän pitkän kantomatkan hahmoista. Mm. tämän takia Kilik, Nightmare ja Link ovat kohonneet suosikeikseni. Lisäksi nautin kovasti Yunsungilla ja Maxilla pelaamisesta.
 
Kyllä Ivy on se jumala SC2:sessa :D

Aivan uskomattoman siistit ja monipuoliset liikkeet, innovatiivinen hahmo, ei mikään tylsä miekkapelle. tasapainoinen, ja aivan helvetin hyvän näköinen. Snake sword on kaunein ja kekseliäin ase mitä olen 10v jRPG kokemukseni aikana nähnyt.

SC2:sta pelaan vain Ivyn takia, ne muut hahmot ei pääse lähellekään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Kyllä Ivy on se jumala SC2:sessa :D

Aivan uskomattoman siistit ja monipuoliset liikkeet, innovatiivinen hahmo, ei mikään tylsä miekkapelle. tasapainoinen, ja aivan helvetin hyvän näköinen. Snake sword on kaunein ja kekseliäin ase mitä olen 10v jRPG kokemukseni aikana nähnyt.

SC2:sta pelaan vain Ivyn takia, ne muut hahmot ei pääse lähellekään...

Woo, kinky...

Ei mutta, itse käytän Takia. Se on mainio. Osaa hyppiäkin.

Ja kieriä.
 
Minulla on aina iso liuta näitä lempihahmoja..

1.Talim
2.Kilik
3.Ivy
4.Nightmare
5.Necrid
6.Charade
 
Cervantes.
Sillä on tullut harjoiteltua kaikki liikkeet, vaikka eihän niistä enää seuraavana päivänä muista puoliakaan, mutta pikkuhiljaa alkaa jäämään paremmin mieleen.
 
Talim. Ajoittain pelaan myös [korajus]Linkillä[/korajus], Kilikillä ja sillä nunchaku-miehellä.

Kaveri käyttää VS modessa aina Ivyä, joten meillä on kunnon kissatappelut käynnissä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Talim. Ajoittain pelaan myös Zeldalla, Kilikillä ja sillä nunchaku-miehellä.

Kaveri käyttää VS modessa aina Ivyä, joten meillä on kunnon kissatappelut käynnissä. :)

Ai, onko Zeldakin päässyt SC2:een :confused: :p Itse pelaan Xbox-versiota, ja Ivy on ehdoton joka suhteessa. Spawn tulee heti perässä ;)
 
Ylös Bottom