Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lets go shopping! Pelikaupoista siis

Warjo

New Member
Joo. pistetääs tämmönen turha kysely tähän:
Mitä Pelikauppoja porukka käyttää? tai mikä on mielestäsi paras pelikauppa (palvelultaan, hinnoiltaan, muiltaosin)?

Entäs muut kaupat? siis Anttilat Stockmannit jne. mitä mieltä porukka niistä on?

Itse käytän Oulussa Viihdestoppia ja sitten joskus konsolinettiä, tai player onea.

Tällanen kysely on saattanu olla aiemminkin, mutta kysytään nyt uudelleen sitten.
 
Viihdestoppi ja Prisma. Alkuun tuli osteltua Kärkkäiseltä mutta olen alkanut hieman boikotoimaan sitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Viihdestoppi ja Prisma. Alkuun tuli osteltua Kärkkäiseltä mutta olen alkanut hieman boikotoimaan sitä.

Joo Kärkkäinen on aika perseestä, Prismaa tullu joskus käytettyy myös ja Anttilaa.

Game Group sais tulla takas.
 
Amazon.com.
Ja joskus erinäiset pelikaupat nykissä, jos vanhempani sinne sattuvat lentämään.
Jenkki-GC-pelejä ja Gba-pelejä tulee hankittua.
 
Verkkokauppa.com

Vielä ihan kiitettävät hinnat, sellaset 59-65 euron hinnoissa kun pyörivät. PCSuperstore olisi muuten hyvä (ja se olisi lähellä), mutta kun hinnat ovat sellaset 69-75 euroa, niin ei niitä sitten tee mieli ostaa.

Tosin en minä niitä pelejä vielä olekkaan paljon ostellut. Vielä pitää odottaa noin viikko että saa Munchin. Mitäs tekemistä keksisi siihen saakka?
 
Espoonlahden paikassa tulee käytyä - oliks se nyt nimeltään Pelimesta. Tuolla on muuten ihan asiallinen meininki. Kokeilkaa, jos olette sillä suunnalla. Nettisivuja kyseisellä puodilla ei kait ole ollenkaan.

VPD:ssä yleensä käväisen silloin, kun satun pyörimään Tiksin suunnalla.
 
Näin Suomen puolelta Player One ( paikanpäällä ), jossa hinnat ovat hieman korkeat tosin aivan ymmärrettävästä syystä ja palvelu on ainakin kohdallani ollut aina hyvää. Hyvänä kakkosena tulee Konsolinet tietenkin verkossa, kertaakaan ei ole ollut mitään valittamisen aihetta.

Jenkkilän puolelta löytyykin monta kauppaa mitä käytän, mutta niistä ei sen enempää...
 
Ylös Bottom